Welke bank?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 11:23

Ik ben eigenlijk nog geen bank tegengekomen waarbij meerdere betaal en spaarrekeningen in het pakket erbij zit. Alleen nog bij KNAB. (Heb zelf overigens alleen maar goede ervaringen!)

Misschien dat ASN en SNS een aanrader zijn. Ik ben zelf bij ASN vandaan gekomen en heb nog een paar rekeningen lopen bij SNS. :j ASN is 2 euro geloof ik per betaalpakket en dan nog 20 euro per jaar creditcard. En SNS is iets van 3 euro en dan ook nog losse creditcards.

Let wel, bij elke betaalrekening moet je een nieuw pakket afsluiten dus meer maandkosten.

Je zou ook nog naar BUNQ kunnen kijken, maar ik geloof dat je daar per transactie betaalt of duur per maand.



Anoniem

Re: Welke bank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:20

ASN heeft ook ICS maar bij mij is hij niet heel up to date :+ :=

Anoniem

Re: Welke bank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:10

Bij sns kan je ook storten nog fysiek, alleen moet dat bij een GWK en die zijn veel minder aanwezig dan de ING kantoren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:41

janderegelaa schreef:
Jans schreef:
Bij sns kan je ook storten nog fysiek, alleen moet dat bij een GWK en die zijn veel minder aanwezig dan de ING kantoren :j

En alleen particulier.


Dat is waar ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 09:50

Wat ik een nadeel vind van ASN (en waarom ik uiteindelijk weg ben gegaan met mn betaalrekening) is dat je de klantenservice alleen onder werktijd kan bereiken. Laatste keer heeft het bijna een maand geduurd voordat ik een nieuwe pinpas had toen hij het niet meer deed, puur omdat ze bijna niet te bereiken zijn als je zelf ook fulltime werkt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 13:20

Dan hebben ze dat in de afgelopen 3 maanden aangepast iig :+

Ik heb inderdaad niet veel mogelijkheid om te bellen op kantoor, lange wachttijden ook altijd gehad met bellen. En als je ze dan op vrijdagmiddag te pakken had om een nieuwe pas aan te vragen dan moest ik maar maandag terugbellen. Zelfde was bij het aanvragen van een nieuwe digipas en ook je gegevens van internetbankieren komen met de PostNL. Duurt allemaal zo achtelijk lang :=

En verhuizen moet je ook niet doen als je klant bent. Want je adres wijzigen kan alleen via de computer, en als je altijd mobiel bankiert ben je op een gegeven moment je wachtwoord of inlognaam kwijt. en die komen dus per post, op je oude adres. En dit was niet eenmalig maar alle jaren dat ik klant ben geweest bij ASN. :=

Maar eerlijk is eerlijk, Rabobank was erger :+ (na doorgeven vakantie Azie toch je pinpas en creditcard blokkeren ivm mogelijkheid tot skimmen. En niets kunnen betekenen voor je terwijl je nog 2 weken in Japan rondloopt.. := )

Ik ben zelf juist naar Knab gegaan, waar TS weg wil. Omdat ik daar geen kastjes meer nodig heb maar alles gewoon via de app gaat. En ook je wachtwoord etc gaat gewoon via de pc ipv de post. (Heb ook nog rekeningen lopen bij SNS, spaarrekening bij ASN en nog een rekening bij ING. Vind Knab verreweg de beste klantenservice hebben).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie