Meer mensen in hun uppie nu? Kerstdagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 20:16

Hier ook alleen. Vanochtend heerlijk gepuzzeld aan mijn uitdagende puzzel. Nu in huis aan het opruimen. Ben in april verhuisd en het is nog steeds niet af qua inrichting.... Nu maar eens wat dingen opruimen/inrichten/etc. Heerlijk de hele dag al de radio aan. Dikke prima.
Morgenavond gourmetten bij vriendin en haar familie.... Overdag verder met opruimen denk ik.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84


Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 20:59

Normaal deed ik altijd nachtdiensten tijdens deze dagen, helemaal prima! Twee jaar geleden overdag gewerkt met kerst en afgelopen jaar was ik zomaar vrij, want ik mocht nog geen bereikbaarheidsdienst draaien. Dit jaar was het voor mij nog niet duidelijk of ik mee mocht draaien in de dienst en toen het duidelijk was, waren ze al verdeeld. Volgend jaar dus lekker bereikbaarheidsdienst :j . Geen zekerheid dat je moet werken, maar je moet binnen een uur op werk zijn, dus geen verplichte bezoekjes of iets...

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 19:31

Ik zou gaan gourmetten vandaag... Maar ben totaal niet lekker.... Had gister nog de hele dag last van de pizza van zondag en mandarijntjes waren al zwaar..... Om dan aan een vette gourmet te gaan zitten..... Leek me niet zo geschikt....

Wel begonnen met opruimen en heel leuk een lamp recht achter mijn tv gezet, wat (wat mij betreft) echt een heel leuk effect geeft:
Afbeelding

En nu lekker een Harry Potter aangezet

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1810naomi, __sanne, _kimm, agesus, amy495, Arlette1991, craiester, Eskimo, Facebook, fotolijstje, goldith, Googlebot, Jennifer_S, Lalladidoo, Lotje033, marygoround, Sodeletuut, Talishe, Ufurio4e, Xyris en 215 bezoekers