Spaarzegels

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 08:39

Ik kon er zo gauw geen lopend topic over vinden, maar veel mensen doen er aan mee; zegeltjes sparen!

Zegels voor boodschappenpakketten, zegels voor bestek, zegels voor pannen, zegels voor entreekaarten..
Maar ik ben vast niet de enige die altijd te laat is bij zo’n actie. Dus het leek me een leuk idee om er een topic over te openen, waar we nieuwe acties kunnen posten en elkaar kunnen helpen door bv slimme strategieën te delen om onze spaarkaarten vol te krijgen :D

Op het moment lopen er drie boodschappenpakket acties;
22 okt - 27 jan bij Plus
13 sept - 28 nov bij Boni
29 okt - 6 jan bij Emté

Weet je nog een andere zegelspaar-actie? Deel hem dan in het topic!

Ik heb zelf een paar keer gespaard bij de Emté, maar dit jaar spaar ik bij de Plus.
Mijn eerste tip is: kijk bij welke producten je extra zegels krijgt. Dat is vaak oa wasmiddel en toiletpapier. Als je plek hebt kun je thuis een voorraadje aanleggen.
En de tweede tip: vraag familie en vrienden om de zegels voor je te bewaren als ze zelf niet sparen.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 11:05

Boni heeft ook een mooi pakket ja! Moet je nog veel zegels?
Hier in de buurt ligt helaas geen Boni. Anders had ik je de zegels wel bewaard. Ik zie vaak goede acties voorbij komen. Maar helaas te ver.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 12:01

Het zijn wel mooie schalen, van de AH :j Voor mezelf vind ik ze ook te duur, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand die net op zoek is naar zo’n schalen van goede kwaliteit wel blij is met zo’n actie. Als je ziet wat creuset schalen bijvoorbeeld kosten dan valt de prijs wel mee.

Die bakker bart actie kende ik nog niet, en ik kom er toch best vaak! Niet echt mijn muziek, die cd’s, maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken :D

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 14:43

Ik neem ook altijd alle zegels aan bij de kassa, om weg te geven :j
Inderdaad gewoon even rondvragen, en zelfs via marktplaats wordt er veel aangeboden.
Ik had graag mee gespaard voor je, maar helaas zit ie niet hier in de buurt.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-17 13:29

Hoe gaat het sparen bij de rest van de bokkers? Een aantal acties lopen bijna af, ik hoop dat jullie je kaart vol krijgen!
Ik moet nog 12 zegels bij de Plus, en die loopt tot 27 januari, dus dat red ik met gemak :j Deze week een Always actie; 3 voor 5 euro met twee zegels, dus dat is handig om wat op voorraad te hebben en tikt lekker aan.

De Jan Linders is ook pas begonnen met een boodschappenpakket actie, die heeft ook altijd mooie pakketten :j

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 14:36

Soms vind ik het jammer dat ik niet alle boodschappen bij een enkele supermarkt kan doen, dan zou ik die koopzegels ook eens gaan proberen. Maar ik koop nu het grootste deel bij de Lidl en de Duitse Aldi en een ander groot deel bij AH en Jan Linders, om dan voor andere goede aanbiedingen nog naar de Emté en de Plus te gaan :+
Ik heb dus ook van meerdere winkels verschillende spaarzegels liggen, die ik dan weer niet vol krijg, en meestal maar gewoon weg geef.

Ik heb wel vandaag eindelijk, met hulp van familie, het Plus pakket bij elkaar gespaard *\o/*
Afbeelding

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 17:38

Ik heb er even een foto van gemaakt :D
Het staat volgens mij ook op de website.
Fijne aan het Plus pakket vind ik dat alles vegetarisch is en er geen bonnen in zitten voor producten die je later moet ophalen. Dat was bij de Emte en Jan Linders wel bij de pakketten die ik vroeger heb gehad.
Afbeelding

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 21:02

Viel me wel op dat de meeste producten uit het pakket ook bij de AH in de aanbieding zijn voor de helft of 2e voor de helft :+

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-18 09:38

Waar krijg je de Artis zegels?

Ik ben volop aan het sparen voor de fruitstruikjes bij de Jan Linders. Gisteren de laatste twee bosbessenstruikjes meegenomen, en nu spaar ik verder voor de bramen en frambozen :9

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-18 07:01

Even een schopje.

Is er toevallig iemand die fijnproeverspunten van de Emte spaart?
Ze verkopen een bestekset voor 5 euro en een hoop punten. Ik zoek die set al erg lang, en geef er graag een eurootje of 30 voor.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-18 09:10

Ik heb je een pb gestuurd :)
Is inderdaad fijn bestek. Ik heb ooit een gedeelte gespaard, maar zou de set graag compleet hebben.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 09:22

Ik heb het bestek inmiddels binnen, via een heel lieve bokker die punten over had :D

Ik heb zelf nog een paar punten liggen van de AH en Jan Linders. Geen idee welke actie, maar als iemand tekort komt dan kan ik er misschien nog iemand blij mee maken.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie