Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Shanna, Leo, Hanmar

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 19:44

Ik heb ontdekt dat er ook een Flashback Friday is 8-)
Dus die nu maar even gebruikt voor mijn oude foto die ik persé wilde posten, kwam net goed uit. Ben benieuwd of die het beter gaat doen dan de rest tot nu toe. Ik vind 'm nog steeds geweldig, maarja, iets met eigen pony/foto zeker? :')

Co & Bo: Positieve Oudjes op Instagram! @positive_oldies
Op zoek naar een Ideal Tuig? Bieden mag!

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 10:07

Hier kan ik er niet echt een lijn in trekken ..
Maar dat kon ik sowieso al niet mbt wat mensen graag zien :+

Afbeelding

En er was ook niet zoveel keuze natuurlijk 8-)

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 20:36

Zie veel overzichten voorbijkomen vandaag op instagram, haha, is wel leuk :)

Hoe vinden jullie leuke nieuwe pagina's om te volgen? Denk dat ik misschien zelf wat actiever moet zijn om response te krijgen... In het begin deed ik veel rondkijken via ontdekken en tags en profielen bekijken en eventueel volgen enzo, dit is er de laatste tijd nogal bij ingeschoten. Kan dan natuurlijk niet verwachten dat het andersom wel blijft werken ;)

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:49

Doet hier iemand nog iets met de "unfollowers-apps"?
Ik had er 2 op staan maar heb ze net verwijderd, keek er eigenlijk bijna nooit op en vond het niet leuk om te zien wie mij niet meer volgde (als in: wat doe ik verkeerd?) dus nu besloten dat ik er niet meer naar ga kijken :Y) Voor zolang het duurt, haha..

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:43

Toothless schreef:
Nieuwe functie op instagram gereleased!!

Je kan nu #hashtags volgen! Vet leuk want daarvan word je sociale feed ook uniformer en zie je wat je leuk vind

Ey, dat is wel interessant! Straks eens kijken.
Alleen jammer dat je dan nog steeds foto's ziet van mensen die de hashtags "verkeerd" gebruiken :P

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 12:33

Haha, dank je :o
Maar dat bedoel ik dus :j Ik kijk heel graag "oortjesfoto's" maar als je dan via de hashtag kijkt zie je dus mensen die bij elke foto die ze plaatsen die tag gebruiken, terwijl ze dan gewoon in de piste rijden of hun paard poetsen of weet ik het ... Heel leuk, maar niet wat ik op dat moment wil zien ..

Zelf probeer ik er wel op te letten. Heb een aantal algemene tags die ik bij elke foto gebruik, en dan afhankelijk van welke pony erop staat de rastags en daarnaast nog als er iets speciaals te zien is (dus in mijn geval oortjesfoto's of iets van training dan voeg ik die tags nog toe).

Maarja, zullen zien, ik heb de functie nog niet bekeken.
Net wel even snel naar mijn statistieken gekeken maar vond niet wat Captain hier post. Moet je dan ergens speciaal op klikken? Of zou dat nog niet voor iedereen beschikbaar zijn ofzo?

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:50

Ohja? Hoe worden ze nu gezet dan? Ik heb even geen tijd gehad, gisteren ook vergeten wat te plaatsen :o

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:36

Hmm, heb gisteren een foto gepost maar die haalt nog minder likes dan mijn foto's daarvoor ... Zit nu niet eens aan de 50 terwijl na een nachtje slapen het normaal wel rond de 50-60 zit en dan soms nog wat blijft stijgen ... Kan toeval zijn, maar hoop niet dat het met dat nieuw algoritme te maken heeft want dan is het wel balen :\

CnB

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 11:43

Haha ja, gelukkig bij een heel aantal mensen wel :j Maar toch een stuk minder likes dan ik gewend ben .. Maarja, kan ook toeval zijn, slechte dag of slecht moment ofzo, of gewoon niet leuk genoeg. Nog even een paar dagen aankijken maar :)

Ik heb ook nooit het idee dat ik veel mis, hoewel het nu misschien wel anders is want ben heel veel mensen extra gaan volgen. Moet nog eens een rondje volgers/profielen doen ;)

Het blijft een moeilijk iets, dat instagram :P

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:42

Dat is spijtig .. komt het door de mindere likes dat je er geen zin meer in hebt? Of andere oorzaken?
Je hebt altijd zo mooie foto's .. kijk er graag naar :)

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:50

Ik probeer het ook zeker voor mezelf te doen :j Maarja, stiekem is het toch best leuk als je gevolgd wordt en mensen je foto's leuk vinden .. en wil daarin wel zo ver mogelijk groeien. Als ik het puur voor mezelf zou doen kan ik ook mapjes op mijn pc maken bij wijze van spreken :+

Ben het wel met je eens dat oprechte reacties leuker zijn dan 300 likes :j Maar langs de andere kant: 300 likes of 30 likes weet ik toch ook wel wat ik kies :P

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:06

Mooie foto zeg!

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:27

Post je ook via facebook?
Dat lijkt me het meest logische .. Verder niet meteen een idee.

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:30

Ah ok, dan weet ik het ook niet meteen ...
Ik weet dat ze ook via google kunnen opduiken maar dan moet je al met de juiste tags enzo werken, maar misschien is het zoiets? Ergens een site of plaats waar ook foto's verzameld/getoond worden? Maar heb er verder geen idee van.

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 16:47

Hoe krijg je dat eigenlijk te zien? Want via mijn statistieken vind ik niet hoe je er op komt..

Verder gaat alles fijn achteruit heb ik zo het idee, staat over - bij de afgelopen 7 dagen :')

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:41

Ik heb dat idee ook steeds, hoewel als ik nu de foto's bekijk van de afgelopen week valt dit best wel mee .. Zitten tussen de 60 & 75 likes. Had het idee dat ik niet eens aan 50 kwam maar zo erg is het toch niet, haha. De 100 likes zoals een paar foto's in het verleden zal er wel niet meer in zitten.

Maar ik weet nu niet of dit toeval is, door instagram zeg maar, of dat mijn foto's gewoon niet interessant genoeg zijn. Dat vind ik het moeilijke eraan. Het maakt mij op zich niet uit, maar zou wel graag weten waar het eventueel aan ligt zodat ik dat zou kunnen veranderen als ik dat zou willen. Weet ook nooit zo goed wat ik moet posten dus ja ... Heb nog wel leuke foto's (in mijn ogen) die ik erop wil zetten maar alles tegelijk is ook zo wat, dus probeer ik af te wisselen tussen gewone foto's en de specialere.

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 18:04

Is ook zo :j Maarja, de likes ben ik onbewust (ofja :+ ) toch mee bezig. Wil wel graag groeien en dat zoveel mogelijk mensen de foto's leuk vinden. Maar voorlopig nog niet zo succesvol, haha.

Ga voor mezelf ook een andere uitdaging aan, vanaf 1 januari elke dag een foto posten om te leren genieten en het zien van de kleine dingen. Ga deze foto's allemaal met mijn smartphone maken en met een nieuw account. Ben eens benieuwd of het wat gaat worden, voorlopig zit ik nog even te zoeken naar een naam, daar ga ik de resterende 3 dagen nog voor nodig hebben denk ik :')

[LZP] Wie doet ermee? A picture a day op insta challenge
[LZP] 365 amazing days

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:38

Haha, als je dan alles gelijk wil blijven houden moeten je volgers wel meewerken :P

Ik heb vandaag eens een foto gepost waar ik de kleuren bewerkt heb. Normaal doe ik niet veel meer dan met "Lux" wat spelen maar nu dacht ik: doe eens iets anders. Weet nog niet of ik er tevreden over ben :+ Wel benieuwd of het invloed heeft op de likes op de 1 of andere manier.

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 13:36

Netjes! :)

Je kan maar 1 bedrijfsinsta per facebook-account hebben zeker?
Heb nu nog een extra account (een poging, weet nog niet of het wat gaat zijn) maar heb maar 1 facebook.

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:51

Dat ja :+
Heb nog eens opruiming gehouden, denk dat ik nog eens een ronde moet, wil gewoon echt alleen de accounts volgen die ik super leuk vind en elke keer denk "wauw". Merk het ook meteen aan mijn eigen volgers, maar ach, heb toch liefst dat ze volgen omdat ze de pony's leuk vinden dan omdat ik hen volg ;)

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:31

Vraagje ... volgens jullie tags?
Ik een aantal (oa de boktpod) maar blijkbaar komt niet alles voorbij op mijn tijdlijn, ben er nu eens even voor gaan zitten en had toch heel wat berichten gemist. Niet zo fijn.. Iemand die weet hoe dit komt?

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 19:09

Hier nog nooit een repost gehad. Merk je dat eigenlijk ook in je volgers ofzo? Of ligt dat eraan welke pagina het is ofzo?

Hebben jullie het idee (voor degenen die dat doen) dat een foto waar je zelf op staat meer succes heeft dan een foto van bv enkel je dieren of je eten of de natuur ofzo? Of geeft dat niet meteen verschil?

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 10:41

Ik heb een puur dieren (paarden) account maar daar zijn er inderdaad zoveel van. Vraag me nog af of het nog verschil maakt als je er zelf ook nog op staat, omwille van het meer persoonlijke ofzo? Hier is het puur paarden maar het blijft allemaal wat hangen. Heb zo het gevoel dat mijn foto's te gewoon/saai zijn maar weet niet zo goed hoe ik dat meteen kan verbeteren. Iemand hier nog tips?

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-18 13:02

Dank je. Invlechten gaat moeilijk worden bij de ene :P Maar kan ik wel eens zien bij de andere :j

Vraag me dus af of het fijner is voor de mensen als ze een gezicht bij het account kunnen plakken. Maar langs de andere kant hoef ik niet zo nodig op internet, haha. Zou wel meer mogelijkheden geven omdat ik vaak wel leuke/grappige momenten uit onze trainingen haal maar die gebruik ik dan niet omdat ik in beeld ben.. Moeilijk puntje dus.

Is dat zo ja? Wist ik niet. Anders moet je even pb'en dan kunnen we eens zien ;)

CnB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 08:30

10 volgers in 1 nacht kwijt.. auwch... Had het wel verwacht maar het is toch niet leuk :P

Verder blijven de likes op zo'n 50, soms 60 hangen (dat dan meestal na een paar dagen). Heb niet het idee dat er nog groeipotentieel in mijn account zit. Beetje jammer, maar ach :)