Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:20

Ik ben klaar met de cadeautjes, moet alleen nog even wat inpakken want ik had net niet genoeg cadeaupapier.. de hint is klaar, dus nu even inpakken, vulling bedenken en een doos zoeken die geschikt is.

Ik ben mooi op schema, al zeg ik het zelf :D


zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 00:12

Sterkte Kimmie, even rustig aan doen en de tijd nemen om het een plekje te geven..

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 15:47

Soep. Bij jou gebruikersnaam moet ik altijd aan soep denken. Voor mij heet je Kionasoepie.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 19:58

Geen kerstpakket voor mij als eigen baas, ik heb deze week wel een sintcadeautje en kerstpakketten gekocht voor ons personeel. Ook leuk om uit te zoeken. En om nou een kerstpakket voor mezelf te gaan kopen..


zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:08

Wat een gave pakketten zijn er al binnen! Super creatieve hints ook!

Ik was eigelijk van plan om dit jaar actief bijleesposten te maken, maar dat houden jullie even tegoed.. Mijn vader is al een tijdje ziek, leek een griepje, maar vandaag zijn ze er achter gekomen dat hij suikerziekte heeft, met enorme waarden.. hij zat tegen een coma aan. Ik ben zo geschrokken en zit nu ook nog in het buitenland voor zaken.. we gaan morgen gelijk naar huis..

Ik lees bij, geniet er ook van, maar bijleesposten laat ik eerst even achterwege..

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:19

aMomentLT schreef:
Pfoe zorro, dat is inderdaad schrikken, hoe gaat het nu met hem?


Hij heeft insuline en nog andere medicatie gehad, en krijgt wat praatjes. Ik had net mijn moeder aan de lijn, en die zei dat er 10 cm sneeuw ligt, waarna ik gelijk op de achtergrond hoorde dat het 4 cm was en dat ze niet kan meten :')

Dat steld me iets gerust.. maar ze houden hem goed in de gaten, want het is nog spannend.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:48

Sterkte meiden!!

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 21:21

Ik geloof dat ik hem weet Angela, bij toeval..

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 20:31

Hier ook nog niks.. we hebben nog een paar dagen. Ik hoop alleen zo dat iedereen dit jaar wel wat krijgt.. anders zou het zo'n domper zijn.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 10:14

Ruikend naar pauw?

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:13

Jawel, hij is er! Ik had hem bij mijn ouders laten bezorgen omdat er overdag niet altijd iemand thuis is bij ons.

Het pakket, met een kerststol die ik gekregen heb van een klant vandaag :D
Afbeelding

Toen ik de doos open deed:
Afbeelding

Een leuk kaartje en heel veel cadeautjes! :wow:
Afbeelding
Afbeelding

De vulling :') het lag overal! Haha leuk joh! :D
Afbeelding

Mijn kat die nog bij mijn ouders woont kwam natuurlijk gelijk kijken en rollen! Maffe beesten zijn het ook, ik zie zoveel pakketten met katten erbij op de foto voorbij komen.
Afbeelding
Afbeelding

En toen alles gaan uitpakken, dit bleef er over :)) mijn moeder heeft tijdens het uitpakken bijna 10x het woord stofzuiger gezegd. En ik maar lachen.. :):)
Afbeelding

En dan de cadeautjes! Heel knap om als je me niet kent, dit zo samen te stellen. Want echt, alles is precies wat ik leuk vind en waar ik blij van word!! Echt super gedaan!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit zat er allemaal in:
- kersthanger met een hert er in
- kersthanger met huisje boompje beestje
- cupcake vormpjes met leuke prikkertjes voor kerst
- een diy kersthangerpakket
- milka chocolade kerstballen, de loffeleieren voor kerst!!
- stekers voor bloemstukjes
- lekkere thee om te relaxen (ik heb het nodig.. :') en voor na het eten (heeerlijk!)
- een maskertje
- milka chocoreep
- douglas badschuim
- reep toblerone
- super leuk springvorm bakblik in hartjesvorm
- iets lekkers voor de poesjes
- knispermuis met hele lange staart voor de poezels

Ik ben er echt zo blij mee! Alles is een schot in de roos, ik ben een zeer tevreden mens!

Dan de hints! In het kaartje stond dat de eerste hint het handschrift was. Basisschool, dat was het eerste wat ik toen dacht!

Verder zat er een woordzoeker bij, de woorden waren ook hints. Er stond camaro tussen, en ik dacht direct: oh jaaa, er is een bokker die een chevrolet camaro heeft, ik heb ook een gehad een paar jaar geleden, dat onthoudt je dan.. dan is zij het vast. Kan niet missen.

Ik kon niet op de boktnaam komen, dus de lijst bij langs.. nee, niet gevonden.. zoeken via de zoekfunctie op camaro..

Blijkt dat er een bokker in dit topic een foto heeft geplaatst van haar paard camaro.. oh, dat kan natuurlijk ook :') die bokker was Shirleyp!
Afbeelding


Toen begonnen aan de woordzoeker, samen met Nora:
Afbeelding

En jawel, gevonden!
Afbeelding

Shirleyp, ontzettend bedankt voor dit super geslaagde pakket en de moeite die je voor mij gedaan hebt! Ik ben er heel erg blij mee!! Dank je wel!! <3

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:13

Rijsa schreef:
Oké lieve lieve ss, zou je willen doorgeven of er misschien nog een hint is die ik over het hoofd zie?
Ik heb je prachtige zelfgemaakte handlettering kaart. Met de hint dat je op dit moment in Shanghai? bent.

Maar ik kom er niet uit, heb de zoekfunctie helemaal onderste boven gehaald met alles wat met shanghai te maken kan hebben. Heb tot pagina 51 doorgelezen om te kijken of er iemand tijdens het aanmelden heeft gezegd dat die tijdens het verzenden afwezig/op reis is. En heb het handlettering topic doorgespit.


Waar ligt Shanghai?

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:49

Nee joh, de confetti was juist leuk! Ik geniet er zeker nog van!! Nogmaals bedankt!!

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 19:47

rink schreef:
Okee, met wat bokker puzzel hulp heb ik denk ik mijn SS van het ubergave pakket gevonden..

@Zorro ben jij mijn secret santa? <3


Nee sorry! Ik ga gelijk je hints even nazoeken om te kijken hoe je op mij bent gekomen.. helaas, nog even verder zoeken!

Edit: wat waren de over gebleven letters?
Laatst bijgewerkt door zorro op 21-12-17 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:10

Het is erg stil hier inderdaad..

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 17:56

Ja ik vind dat ook jammer.. zoveel tijd kost het nou ook weer niet hoor.. en wij hebben toch ons best gedaan. Het gaat nog maar om een paar bokkers die niet reageren, kom op mensen! Laten we het nog even leuk afsluiten!

Misschien kan de organisatie nog even een lijst plaatsen met wie er over zijn, dat maakt het wat overzichtelijker.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:05

Rebecca schreef:
Verkorte tijdelijke lijst :

Citaat:
Willen de mensen die nog niet hun SS geraden hebben het hoofd eens laten kraken op de hint? :)) .

Laatste loodjes *\o/*

Verzender ------- Ontvanger
8 Amigo_stan
45 Flux
47 Gentlegiant
49 GUSTIxBILL
52 IlonavL
53 Iloveiswan
58 Junia
59 Justahorse
65 Ldev
70 Lous
74 Lughnassadh
82 Melissac
90 Nuvel
105 Rijsa
116 Speechless
120 Tanya
123 UMayDream
127 xSwanHeart
128 XZiva_
133 Zorro

Ontvangen
AfricanLady
Chasingmood
Marriet
Loveslimpie
snoopydogy - JoviManoe ?
Jessica_1998 - GUSTIxBILL ?
Rijsa
_Sanne - Ldev?
Amigo_stan
Rink -zorro? Amigo_stan ?
BlackClaw
Letsdunit - Melissac ?
Devil_ina
IMAY1990
Adamootje

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:28

Dit was de laatste lijst die ik zo even kon vinden.. zal wel handig zijn als die weer uptodate is. Vallen er dus toch alweer wat mensen af.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 20:39

Rebecca schreef:
-valt binnen -

Rebecca tot de rescue :+ , zal zo even lijst up to date maken :)


Super! Ik ben heel benieuwd wat er over blijft!

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 21:39

De voetenwarmer is echt te gek!

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 22:07

Dat is helemaal jammer Tanya, als ze zelfs niet op een berichtje reageren.. tuurlijk hebben we het allemaal druk, maar hier reageren kan binnen een minuut.. die minuut is vaak wel te vinden ergens in 24 uur.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 15:10

Voor iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar, en bedankt organisatie!

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 20:07

Fijn, goed om te horen, veel plezier ermee, en maak er een fantastisch jaar van!

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:33

Wat een leuk pakket Umaydream!

Zonde dat er toch 1 pakket niet aan lijkt te gaan komen. En goed dat die bokker uitgesloten word voor volgende edities.

Nu hopen dat de overige SS nog even geraden worden.. een van de overigen is degene die niet verstuurd heeft, ik werd ook laat geraden en heb er zelfs over gedroomd dat ik heel bokt achter me aan kreeg omdat ze dachten dat ik degene was die niet verstuurd had.. het voelde gewoon niet lekker om als een van de laatsten nog open te staan.

Ik weet dat de organisatie het druk genoeg heeft met alles, maar zijn er al pb's verstuurd naar de mensen die wel een pakket hebben maar niet hebben geraden? Of kunnen de Santa's zichzelf op een gegeven moment bekend maken in het topic?

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 18:26

Jaaa de laatste is binnen! Super gaaf pakket, en zo te zien heel passend! Knap gedaan santa!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, CarpeDiem_, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Jive03, Justme_Lisaa, Kabayo, Nustice, Relserk, Roosch, scrabbel, YandexBot en 142 bezoekers