Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:20

Ik ben juist een ramp in het daten zelf. Op de een of andere manier durf ik op WhatsApp mijn mond veel meer open te doen dan tijdens de date zelf :') Ik klap echt dicht op de een of andere manier. Ik probeer dates dan ook maar zoveel mogelijk te vermijden en ik hoop dat mijn prins op het paard zomaar ineens naar binnen komt gewandeld, of iets dergelijks :))



MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:26

Oh nee, ik ben ook echt een drama in flirten. Ik heb zaterdagavond een date gehad, maar pas na een aantal wijntjes kwam ik er echt goed in geloof ik. Daarvoor kon ik het alleen hebben over de sneeuw :Y)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 16:29

Ik kom even weer binnenvallen, sorry :=

Maar wat balen Janine! Wel fijn dat hij gewoon eerlijk is natuurlijk, maar op dit moment is het absoluut klote.

Oh, ik wil ook graag meedoen met de Bokt-speeddate dan! Ik heb nu weer een exemplaar die niet weet wat ie wil. Verdorie :Y)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 16:41

Ik ben echt benieuwd hoe die buitenrit bevalt, Lovelyfiefy!

Dat paard en partner is niks voor mij denk ik, de laatste keer dat ik een paard heb aangeraakt is al even geleden haha.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:14

Ik win qua afstand denk ik; ik kom uit Groningen :))
Maar ik vind het niet erg om te reizen. :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 16:25

lovelyfiefy schreef:
Kan iedereen even dit lijstje quoten
als je mee wilt naar een speeddate
(graag even met naam er achter reageren)

in Welke provincie woon je ? :
- Noord-Holland - lovelyfiefy/Sabrina
- Gelderland - StormMilagro
- Groningen - Marjon
- Overijssel - Janine
-
-
-
-
-


Zo kan ik een goed overzicht krijgen van waar we het centraalst een speeddate kunnen gaan doen ;)


Sorry, ik heb hem ingevuld :D :D
Laatst bijgewerkt door MarJon op 08-10-18 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:12

Wiskey1 schreef:
MarJon schreef:
Ik win qua afstand denk ik; ik kom uit Groningen :))
Maar ik vind het niet erg om te reizen. :D


Ligt eraan waar je un groningen woont :p

Ik vind een stukje rijden ook prima, mits het natuurlijk een beetje te doen is qua reistijd en tijd ergens zijn. En mits ik natuurlijk mog vrijgezel ben en in nederland, wil ook wel eens helpen


Op de grens met Friesland :Y)

Ik had vandaag ook weer een leuke op Tinder. We hadden net twee berichten uitgewisseld, vraagt ie wat ik naast m'n studie doe. Dus ik heb geantwoord dat ik recent ben gestopt met werken om me op mijn studie te focussen voor in elk geval de komende twee/drie maanden.
Krijg ik terug: 'Is dat wel verstanding met rondkomen? Daar had je wel iets beter over kunnen nadenken.'

In het vierde bericht jongens. Het vierde bericht -O-

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 19:35

Nee joh Janine, is best normaal hoor. Dat blijft ook nog wel even!

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 21:53

Ik ben net aan de kant gezet door m’n geval. We hadden de afgelopen drie maanden intensief contact en ik was echt wel een beetje gek op hem. Zo naar dit altijd.

Ik vind het echt stom, maar ben er best wel een beetje ondersteboven van -O-

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 23:58

Ja, hij gaf wel een logische reden. En ik snap hem ook wel. Maar juist daarom kan ik niet boos op hem zijn en daar baal ik wel een beetje van _O-

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:18

Hij vond het leeftijdsverschil te groot (was het ook wel, meer dan 10 jaar). En er was wat waardoor z'n leven op z'n kop stond, of iets dergelijks. Heb er niet op doorgevraagd en heb hem gewoon verder succes gewenst.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:51

lovelyfiefy schreef:
MarJon schreef:
Hij vond het leeftijdsverschil te groot (was het ook wel, meer dan 10 jaar). En er was wat waardoor z'n leven op z'n kop stond, of iets dergelijks. Heb er niet op doorgevraagd en heb hem gewoon verder succes gewenst.


ja als hij leeftijd een big deal vind, dan kan dat.
maar dat wisten jullie toch al dat jullie begonnen met daten? Of dat niet?

Nah, je hoeft inderdaad ook niet alles te weten.
hij heeft in ieder geval een reden gegeven.


Hij wist het absoluut. Was namelijk 1 van de eerste vragen die ik hem heb gesteld. En toen was z'n antwoord dat het meeviel.

Maar goed, ik kan niet in z'n hoofd kijken. Hij heeft ongetwijfeld zijn eigen redenen om mij te laten gaan en dit was gewoon blijkbaar niet m'n prins op het witte paard :Y)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:41

lovelyfiefy schreef:
nou..

ik dacht dat ik wel wat leuks had..
maar we houden het op alleen vrienden
dus.. -O-

ik geloof dat ik er echt even geen zin meer in heb ook nu |o


Ahh nee, zo naar. -O- Ik snap goed dat je er nu geen zin meer in hebt.


Janinevv schreef:
Ik heb via tinder erg leuke jongen leren kennen, kan echt lachen met hem over de app en we gaan waarschijnlijk wat drinken volgende week.


Leuk! Hopelijk klikt het in het echt straks net zo goed :D


Wiskey1 schreef:
Ohh dat is balen zeg!

Ik heb een nieuwe collega, en hij ziet er echt heel erg leuk uit, en is ook nog best gezellig.

Plus dat ik al een tijdje praat met iemand via tinder, wouden na noorwegen wel gaan afspreken, maar daar twijfel ik steeds meer over


Waarom twijfel je over je Tinder date?


Igniss schreef:
Oh dit topic moet ik echt gaan volgen :') Ik zit ook met een enorme crush op een collega, (Al bijna een jaar) en heb soort van genoeg moed verzameld om het te vertellen :Y) alleen nu kan ik hem dus echt 0,0 peilen. op werk worden er vaak genoeg opmerkingen gemaakt en geflirt.

Nu scheelt het dat hij volgende week op vakantie gaat voor 2 weken dus dan stuur ik hem als ik het durf een appje. :Y) En dan zien we het wel.


Haha, oh spannend! Collega's zijn altijd wel een beetje tricky. Werken jullie veel samen?


Janinevv schreef:
Ohh spannend ignis!

Ik heb woensdag een afspraakje, en ja we gaan weer glow golfen :+


Met die jongen waar je zo mee kon lachen? :D

------

Oké, volgens mij ben ik bij inmiddels.

Ik heb ook leuk contact met een jongen nu. Hij is heel anders dan wanneer ik normaal op val, maar misschien past dit wel beter bij me. Hij wil al afspreken, maar ik ben op dit moment druk met m'n tentamens. Dus hij moet maar even geduld hebben :Y)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:53

Anders is in dit geval iets ruiger, dan wat ik normaal uitzoek.
Hij heeft ook een flinke rugzak mee. Maar op de een of andere manier schrikt mij dit ook niet af, terwijl ik dat normaal wel heb.

En ik weet dat dit ook ontzettend naar klinkt en ik vind het ook wel een beetje naar van mezelf. Maar ook qua opleiding en werk is hij anders. Ik studeer zelf aan de universiteit, dus ik zocht ze ook wel een beetje in die hoek. En hij is dus het tegenovergestelde.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 12:07

Nee, ik voel me zelf ook wel een beetje een naar mens dat ik zo op opleiding gefixeerd was. _O-

Maar het klikt zo goed. Ik heb een ontzettende belangst met vreemde mensen. Maar we zijn gisternacht gewoon 4 uur lang aan het bellen geweest :=

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 23:48

Janinevv schreef:
Hi dames,

Een vraagje hoe weten jullie of je een jongen echt leuk vind? Ik vind heel vaak dates leuk en kap toch vaak het dan weer af, of andersom vind ik een jongen intressant word ik afgwezen.

Ik merk ook heel erg dat ik bij veel jongens goedkeuring wil van vriendinnen, of mijn zus. Bang om met een "sukkel" thuis te komen.

Ik denk dat ik gewoon nog nooit echt stapel verliefd ben geweest ofzo?


Lastig! Ik heb eigenlijk vaak wel het idee dat ik mannen leuk vind. Maar echt verliefd niet echt, of naja, dan dacht ik dat ik wel verliefd was, maar dat bleek dan achteraf echt mee te vallen.

Ik ben niet zo heel bang om met een ‘sukkel’ thuis te komen. Ik moet het er tenslotte mee kunnen doen (in alle opzichten) :Y) Ik weet ook dat mijn ouders gelukkig wel vertrouwen op mijn oordeel en dat zij mijn mannen sowieso wel goedkeuren. (Mijn vader zou met sommige mannen wel iets meer moeite hebben dan met de ander := :)) )

Ik bel inmiddels al een aantal dagen met mijn tindermatch. Gemiddeld 4 uur per dag inmiddels, echt schandalig :7 :') Ik denk dat we volgende week maar eens op date moeten. 8-) Maar ik ben ook wel bang dat het straks tegenvalt.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 02:59

Nou, m’n tindermatch heeft besloten verder te gaan met z’n ex. Jeetje, zo poedersuiker dit. Na een week lang gemiddeld 7 uur per dag bellen. Echt.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 14:11

TheNovelist schreef:
Paar maanden geleden gepost in het topic over een date met een jongen, kom erachter dat ik nooit meer een update heb gegeven erover dus dat zal ik maar eens doen!
Nu 3 maanden verder zijn we officieel samen! :D we zien elkaar elk weekend en wanneer we kunnen (wonen wel een stukje weg van elkaar)
Gaat echt super goed tot nu toe! In December ga ik ook mee op vakantie naar Frankrijk :)


Wat leuk! Heerlijk naar Frankrijk. Lekker van genieten!

Janine, wat fijn dat de date goed ging! Ik heb het even gemist denk ik; maar wanneer is de 2e date? :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:06

Janinevv schreef:
Marjon, tweede date is dinsdag :)


Oh spannend! Heel veel plezier alvast :)


Amado schreef:
Ik volg dit topic sinds het begin en kom me hier melden :’)

Ik heb vandaag een meisje mijn nummer gegeven, kwam dr al meerdere keren tegen in de trein
We gaan zien waar dit eindigd haha!


Oh wat spontaan! Ik geloof niet dat ik daar lef voor zou hebben haha. Maar ik vind het wel super stoer van je.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 19:47

Leuk Janine, veel plezier alvast!

Ik heb besloten even wat tijd voor mezelf te nemen. Ik merk dat ik een beetje begin te hangen aan dingen en het niet zo goed kan loslaten. Dus even pas op de plaats en misschien komt m'n prins wel voorbij ooit. En anders is het ook wel even goed zo.

Ik blijf hier nog wel meelezen natuurlijk :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 07:56

Wat fijn Muurp, zo'n lieve man!
Beterschap, Karuna. Hopelijk knap je op van de ab.
Janine, veel plezier vandaag met je date! We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag na afloop *\o/*

Hier gaat het z'n gangetje. Ben wel wat aan het swipen, maar merk dat ik er even geen behoefte aan heb. Zie het allemaal wel weer in het nieuwe jaar denk ik. Beetje zen weer worden met mezelf eerst :D

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:09

Met Monopoly leer je elkaar wel kennen ja _O-

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 15:08

Ik heb ook niet zo heel veel te vertellen op dit moment.
Ik ben wel wat aan het Tinderen en in gesprek met een leuke man. Maar ik blijf toch met die ene Tindermatch gedachten zitten. Wat ik van mezelf stom vind, want waarom wil ik nu juist de man die het meest onbereikbaar is {:)-:( Maar goed, gaat wel weer over, ooit haha.

StableDoor, jeetje. Beetje uit de hoogte van hem om zo te reageren op die studentenfeest. Rare reactie := Ik denk dat je deze inderdaad beter kwijt dan rijk bent.
Tanya, wat een verhaal haha. Ik ben benieuwd hoe het gaat nu en of ie wel eerlijk is deze keer _O-
Janine is wel een beetje het succesverhaal van dit topic op dit moment denk ik, haha! Super leuk! *\o/*

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:28

Janine, wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie!
Karuna, wat gaaf; het Noorderlicht! Skiën begin ik niet aan. Alleen al ernaar kijken zorgt voor een gebroken nek :Y)

Ik ben een match met een jongen waar ik op de middelbare school een klein beetje heel erg stiekem verliefd op was. Maar crisis, hij blijkt ontzettend inhoudloos te zijn. Afknapper _O-

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 21:57

Mweh, zo jammer vind ik het niet haha. Uiterlijk is blijkbaar ook niet alles {:)-:(

Ik vind het erger dat het koffiezetapparaat nu stuk is _O- Geen koffie :oo


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, AmyJamess, Bengell, craiester, Diddykong, Esbjerg, IASCrawler, Jet, kimmetje26, Lalladidoo, laurabe, Lotje033, Mnoonn, Nikkii026, Paardjes83, SemrushBot, spookyskippy, Telpeva en 214 bezoekers