Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:27

MarJon schreef:
Ik ben juist een ramp in het daten zelf. Op de een of andere manier durf ik op WhatsApp mijn mond veel meer open te doen dan tijdens de date zelf :') Ik klap echt dicht op de een of andere manier. Ik probeer dates dan ook maar zoveel mogelijk te vermijden en ik hoop dat mijn prins op het paard zomaar ineens naar binnen komt gewandeld, of iets dergelijks :))


Oh dit ken ik! Dit heb ik ook. Maar toch date ik liever met iemand die ik in het echt ontmoet heb (en waarmee ik app), dan via Tinder of Happn. Leuke datingapps, maar ik kan toch niet zo veel met foto's en die gesprekken zijn nou ook niet echt diepgaand...
Ik heb nu een beetje een oogje op een collega van me, ook niet heel handig :+

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:41

prulletje schreef:
StormMilagro schreef:
Ik heb nu een beetje een oogje op een collega van me, ook niet heel handig :+


O, heel handig niet altijd, maar zeker niet onmogelijk. Merk je ook iets van interesse van zijn kant uit? :)


Heel moeilijk om te zeggen! Hij komt wel vaak even langs als ik moet sluiten of vraagt of ik langskom als hij een sluitdienst heeft en we praten echt veel. Maar het is wel zo iemand die gewoon heel lief is, dus tegen iedereen is hij aardig. Ik weet niet of hij me als een vriendin ziet of wellicht meer. Het is alleen zo lastig om erachter te komen haha :+ Mochten jullie tips hebben, graag haha!
Dus voorlopig nog geen date voor mij vrees ik, maar ik volg jullie avonturen heel graag!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:17

listiglistje schreef:
Hiervoor had ik wel een crush op een collega, dat was wel wederzijds, ook flirten hahaha
alleen had hij een vriendin en was het leeftijdsverschil veels te groot :P ik 43 en hij 25 (al lig ik nog steeds goed in de markt bij die doelgroep hahaha)

Idd gewoon flirten als de mogelijkheid zich voordoet :D

1,5 jaar FWB....waar gaat het naartoe is altijd spannend en wanneer hang je er een labeltje aan?
Ik ga daar meestal vanuit als hij je aan familie en vrienden voorstelt, de FB status veranderd en je mee op vakanties neemt etc. :+


prulletje schreef:
Lastig, StormMilagro! Heb ook nog nooit in zo'n situatie gezeten, bij mij is het meestal wel snel duidelijk. Misschien eens voorzichtig wat flirterige opmerkingen maken en kijken hoe hij daarop reageert?

Dat is ook bijzonder Savannah, na zo lang FWB een relatie aangaan. Leuk!

Wat een verhaal Listiglistje, leuk dat het zo goed klikt! En en muzikale man is nooit verkeerd :)


Ja daar ben ik lichtelijk mee begonnen nu, ik kan goed flirten, tot ik iemand echt zie zitten, dan wordt ik onzeker hahah. Voel ik me ineens weer een puber... En ik ben wel ouder (hij 20, ik 23), nou weet ik dat dit niet uitmaakt en niet veel scheelt, maar toch. Ik zie beren op de weg :Y)

Listiglistje, ik vind jouw verhaal wel leuk! Ik ben benieuwd waar dat op uitloopt en hoe het straks met zijn zoontje gaat

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:55

Hahaha heb je meer verhalen Listiglistje? Ik vind ze nu al leuk allemaal _O-
Ik kan gelukkig ook niet zeggen dat ik aandacht te kort kom, maar meestal zijn dat de mannen die ik juist niet wil :') .

Nouja, ik moet in ieder geval kerstavond met hem werken (alleen wij 2) en we gaan sowieso daarna nog borrelen, dus wie weer dat ik dan mijn moves uit de kast haal!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:56

Janinevv schreef:
Haha herkenbaar dat van tinder, heb nu wel erg leuke jongen ontmoet maarja of die ook zo in het echt is.

Wel leuk van je collega, ben benieuwd :D
Ik heb keer gedroomd over een collega genant en die was ook stuk ouder!

Oh en keer een drama date gehad vorige jaar.. :')


Drama date, dat vraagt om een verhaal :D!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 14:12

prulletje schreef:
Ja, dat klinkt als een mislukte dat ;) .

Mijn FWB is net weg, was gezellig. Hij merkte ook wel dat het blijven slapen een dingetje voor me was, bood zelfs nog 's avonds laat aan toch naar huis te gaan, maar dat heb ik maar niet toegestaan :+ .
Beetje jammer wel dat hij een koortslip had trouwens.


Oehh hoe was het verder?

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:47

Ah wat jammer :(

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:49

Leuk Dominique, ik ben benieuwd!

Ik ga vanavond weer langs bij mijn 'crush', hij heeft sluit. Sinds deze week lijkt het wel wat meer alsof hij ook van die subtiele hints geeft, maar dat kan ook door dit topic komen dat ik het nu misschien denk hahah! Maar we waren een beetje aan het ouwehoeren, kreeg wel lieve appjes (maar hij is eigenlijk altijd lief op app, denk tegen iedereen, zo is hij) en hij ging even zijn nieuwe overhemd showen haha! Ach ja, vanavond maar eens wat meer flirten

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 15:19

Nou ik heb gisteren met mijn leuke collega gezoend := samen gewerkt gisteravond, daarna blijven borrelen dus het was niet een bepaald nuchtere zoen, we waren beide aardig lam. Maar het is toch iets, nu weer rustig verder zien.

Ik geniet ondertussen mee van jullie verhalen! Fijne dagen allemaal <|-

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 23:13

Oh spannend! Ik ben benieuwd :D

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 12:03

Bambi1995 schreef:
Na een heftige tijd vorige maand ben ik toch weer wat gaan daten. Om mijn situatie even kort uit te leggen voor de mensen die niet weten waar over het gaat. Ik heb een jongen leren kennen in een bar en heb zijn nummer gekregen. Hij had het net uit met zijn vriendin omdat zij was vreemd gegaan. We zijn veel op dates geweest en ik kwam veel bij hem thuis en we waren heel close waar voor mij ook al echt gevoelens kwamen kijken. Toen kwam zijn ex bij hem terug en heeft hij mij aan de kant gezet. Echt en hele rot tijd voor mij dus. Ik ben er nu aardig overheen en heb het afgesloten.

Dus nu ben ik weer lekker aan het daten. Laatst had ik een jongen al op whatsapp en ik vond hem helemaal niet meer leuk. Ik was ook bezig met een andere jongen en ik vond die leuker dus heb ik dat verteld aan hem. Nou ik kreeg mij toch een lading stront over mij heen haha :') Ik werd zelfs bedreigd dat hij me nog wel tegen zou komen. Ik was een rot wijf en werd voor alles uitgemaakt haha. Gelijk maar geblokt.

Nu ben ik dus aardig wat aan het daten met die andere jongen. Ik ben op de tweede date bij hem thuis geweest. Netflix gekeken.... :')


Oh man, dat is ook lekker zeg... Zij gaat vreemd en hij neemt haar wel terug.

Hahah Netflix gekeken of... :') ?


Ik heb na een drukke periode (afstuderen) nu toch tinder maar weer een zoveelste kans gegeven, eens kijken wat we gaan tegenkomen

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 14:48

lovelyfiefy schreef:
Wat fijn zeg bambi!
Dat je weer een leuke jongen tegen het lijf bent gelopen :D
Hopen dat dit niet zo'n bak-oliebol is als die ander.... -O-

Storm; heel goed! met een kans geven is niks mis.
Dat ik het er op zette zei ik ook tegen vriendinnen, de eerste die met mij een raar gesprek begint..
dan ga ik er weer af.
Dit is nooit gebeurd _O-
Ik ben geen weirdo's tegen het lijf gelopen op tinder zowel happn :+


Haha ik wel := Maar ik ga gewoon dezelfde afspraak met mezelf maken als jij: de eerst die met mij een raar gesprek begint en tinder is weer weg haha!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 15:04

Hahaha dat was duidelijk :=

Wat ik wel lastiger vind met tinder, is dat bijna niemand meer uit zichzelf gaat praten, dat was aan het begin wel anders. Of misschien ligt het aan mijn omgeving, dat kan ook :')

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:19

lovelyfiefy schreef:
StormMilagro schreef:
Hahaha dat was duidelijk :=

Wat ik wel lastiger vind met tinder, is dat bijna niemand meer uit zichzelf gaat praten, dat was aan het begin wel anders. Of misschien ligt het aan mijn omgeving, dat kan ook :')


Ja dat had ik ook
en als je zelf dan wat zegt krijg je ook geen antwoord.
en ik ben wel iemand die gewoon ' hoi alles goed' zegt
omdat ik niet van de 'pakkende openingszinnen' ben :+


Ja ik ook :') Nu ook aan het wachten op reacties van 2 matches. Als je dan niet wilt praten, moet je ook niet liken vind ik :')

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 00:56

lovelyfiefy schreef:
StormMilagro schreef:
Ja ik ook :') Nu ook aan het wachten op reacties van 2 matches. Als je dan niet wilt praten, moet je ook niet liken vind ik :')


haha juist precies dat!
ik had 1 jongen daarmee had ik een match op tinder en op happn
(happn is voor in de omgeving, mocht je het niet kennen)
maar die zei bij beide accounts niks.. dan denk ik.. like dan ook niet op alle 2 je accounts -O-


Nou dat is inderdaad schijnheilig... Praat dan ook als je lef hebt haha!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 10:34

lovelyfiefy schreef:
StormMilagro schreef:
Nou dat is inderdaad schijnheilig... Praat dan ook als je lef hebt haha!


Het stomme is dus dat ik hem altijd nog een keer in het echt tegen kan komen :P
Omdat wij via Happn mekaar best wel regelmatig kruisde _O-


Haha ik zie het dan gebeuren dat hij schrikt en snel de andere kant op blijft kijken :')

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:55

Oh leuk, het topic is weer helemaal opgeleefd! En veel positieve verhalen, dat is al helemaal mooi.

Ik heb afgelopen donderdag een date gehad, echt superleuk gehad en deze jongen past gewoon bijna eng goed in mijn plaatje. Maar hij is niet op zoek naar iets serieus... Heb ik altijd. Daarnaast is hij niet echt een apper, dus kan ik rustig een paar dagen wachten op een reactie. Daar word ik stiekem best onzeker van, dus zit nu in dubio of ik ga wachten op een reactie of toch maar gewoon veaag of hij nog een keer wilt afspreken.

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 22:52

Yvankaxx schreef:
StormMilagro schreef:
Oh leuk, het topic is weer helemaal opgeleefd! En veel positieve verhalen, dat is al helemaal mooi.

Ik heb afgelopen donderdag een date gehad, echt superleuk gehad en deze jongen past gewoon bijna eng goed in mijn plaatje. Maar hij is niet op zoek naar iets serieus... Heb ik altijd. Daarnaast is hij niet echt een apper, dus kan ik rustig een paar dagen wachten op een reactie. Daar word ik stiekem best onzeker van, dus zit nu in dubio of ik ga wachten op een reactie of toch maar gewoon veaag of hij nog een keer wilt afspreken.


Klinkt bijna als iemand die ik ken :+ Woont hij in Nijmegen?


Wow ja! Dat is wel heel toevallig! Ik doe je een PB!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:20

Neverland schreef:
In Nijmegen wonen sowieso niet de beste mannen om te daten. Ze hebben ook bijna allemaal hetzelfde karakter ben ik achter gekomen. :+

Maar hee, dat is mijn persoonlijke ervaring.


Haha ja dat ken ik ook, ik vind in Nijmegen tot nu toe alleen maar friendt with benefits :+

prulletje schreef:
Waar vind je die? :') Ik wil juist niet per se iets serieus en kom altijd mannen tegen die huisje, boompje, beestje willen.


In dit geval op tinder _O- niks voor mij, maar vleeskeuren vindt iedereen stiekem leuk. Met hem heb ik voor het eerst echt een leuk gesprek gehad. Maar het heeft wel 2 maanden geduurt tot die eerste date, dus ja

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:19

Inderdaad balen Neverland...
Maar Prulletje, jouw verhaal is dan wel weer leuk! Ik ben benieuwd of het wat is, want zo te horen komt er wel een tweede date?

Ik heb morgen een tweede date met die jongen van twee weken terug die niks serieus zocht. Als het goed is heb ik hem wel zo ver dat hij voor me gaat koken, helemaal prima haha. Ik ben benieuwd, niet te veel verwachtingen, maar wel gezellig

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:58

prulletje schreef:
Altijd leuk om te kijken of iemand een beetje kan koken, StormMilagro! :9 Maar hij is dus niet op zoek naar iets serieus en jij eigenlijk wel, of zie ik dat verkeerd?

Het was al de tweede date, de derde is inmiddels ook gepland :) .


Haha en het was zeker lekker gelukkig. Nou ik ben niet letterlijk ‘op zoek’, maar wel toe aan iets serieus. Maar ook vooral toe aan gezelligheid. Ik wil vooral niks forceren, maar dit is voor het eerst sinds tijden dat ik denk ‘dit is mijn type en hij is nog interessant en leuk ook’. Om het makkelijk te maken :evaw:

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 13:52

Janinevv schreef:
Gister heb ik het echt verpest.
Zo stom !!

Maar voor de rest erg leuke reünie gehad.


Oh jee, wat is er gebeurt?

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 14:00

Misschien begrijpt hij het wel en wil hij een keer met jou alleen afspreken. Ik hoop dat hij goed op je berichtje reageert!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 16:08

Ik ben ook benieuwd wat hij zal zeggen, ik duim voor je!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro

Berichten: 1758
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 07:44

Heel fijn Janine, dan valt het toch nog heel erg mee!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers