Zo veel vragen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 00:28

Er belde net een jongen aan om 22:18. Gekleed in slechts een smoezelige roze badjas met een glas water in de hand. Inclusief witte sportsokken. Of we ook ijsblokjes hebben.

Ook bokkers met zulke random kwesties zoals de mijne?

Afbeelding

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:30

hahaha wtf

senna21

Berichten: 11825
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:31

:+ :+ Een party animal dat de weg kwijt is...? 8)7

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:31

Waarschijnlijk een weddenschap verloren. :+

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:32

ik had een keer dat er random een persoon op utrecht centraal voor me ging liggen met de slechtste openingszin aller tijden. 'kijk, ik val voor je' ik stapte toen over hem heen, moest toch echt mn trein halen haha. ook best wel random

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:33

Party hardy! <<)

_Nadia_

Berichten: 2651
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:43

Ooit een keer om 2 uur 's nachts dat er aangebeld werd.. stonden er 2 meiden voor de deur, lamlazerus, of we misschien een vuurtje voor ze hadden.. (wij woonden in een dorp, in de verste verte geen kroeg/winkel/tankstation oid te vinden, dus waar ze vandaan kwamen, geen idee)

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 00:57

Je zou maar om ijsblokjes verlegen zitten om dit tijdstip 8)7
Wat heb je eigenlijk gedaan?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 01:02

Ik heb geen ijsblokjes dus toen hield het snel op. :+

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 01:03

Ik zou echt not amused zijn en de poltie bellen.. Maargoed.. Ik heb t ook echt niet op rare snuiters aan mn deur.. :P

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 01:33

nine1987 schreef:
Ik zou echt not amused zijn en de poltie bellen.. Maargoed.. Ik heb t ook echt niet op rare snuiters aan mn deur.. :P

En dan?

Ik woon in een (normaal super rustig) studentencomplex in een niet echt studentenstad. Er is denk ik een feestje. ;)

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:34

Vrijgezellenfeestje zeker haha... Wij een X een dronken gestoorde buurvrouw om 04.15 snachts.. Of we batterijen voor haar hadden... Hoe verzin je 't op dat tijdstip

Olga89

Berichten: 1999
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:22

stoer schreef:
Vrijgezellenfeestje zeker haha... Wij een X een dronken gestoorde buurvrouw om 04.15 snachts.. Of we batterijen voor haar hadden... Hoe verzin je 't op dat tijdstip


waarvoor had ze de batterijen nodig _O- _O- *denkt vunzig* := :=

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:28

Naja niet dat er iemand zo aanbelde.
Maar onze huisgenoot had wat vrienden over dN ze hadden wat te veel drank op. Ineens hoorde ik om half 4 de trap naar mijn kamer. Ik dacht eerst dat mijn vriend naar de wc was geweest. Maar die lag gewoon naast mij. Dus ik in vol van adrenaline het bed uit. Licht aan staat er een dronke gast een bedje te maken van mijn bank. Toen heb ik hem toch vriendelijk verzocht te vertrekken. Hij luisterde niet dus ik hem bij zijn arm gepakt en naar beneden gesleept. En aan mijn huisgenoot gegeven.
En mijn vriend heeft door dat alles heen geslapen...
De volgende dag kwam hij met een cadeaubon van de douglass en een doosje merci sorry zeggen. Dus dat was wel heel lief!

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:32

Lau schreef:
Naja niet dat er iemand zo aanbelde.
Maar onze huisgenoot had wat vrienden over dN ze hadden wat te veel drank op. Ineens hoorde ik om half 4 de trap naar mijn kamer. Ik dacht eerst dat mijn vriend naar de wc was geweest. Maar die lag gewoon naast mij. Dus ik in vol van adrenaline het bed uit. Licht aan staat er een dronke gast een bedje te maken van mijn bank. Toen heb ik hem toch vriendelijk verzocht te vertrekken. Hij luisterde niet dus ik hem bij zijn arm gepakt en naar beneden gesleept. En aan mijn huisgenoot gegeven.
En mijn vriend heeft door dat alles heen geslapen...
De volgende dag kwam hij met een cadeaubon van de douglass en een doosje merci sorry zeggen. Dus dat was wel heel lief!


Ik heb ook zoiets gehad... maar die jongen stond toen midden in de nacht op m'n deur te kloppen en vroeg of ie bij mij in bed mocht komen liggen... No thanks!!

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:56

Ik had laatst dat er rond een uur of.. vijf? zoiets? 's nachts iemand aanbelde. Ik woon drie hoog, hij stond voor de benedendeur. Of hij bij me mocht komen slapen. HUH? Ja, hij moest bij de buren zijn maar die waren niet thuis. En dus? Z'n telefoon was leeg en hij kende de stad niet. Heb hem verteld dat hij maar een hotel moest zoeken, maar dat hij echt niet bij mij kon slapen. Bleek hij bij iedereen in het portiek (6 huizen) te hebben aangebeld, maar hij mocht nergens komen slapen. Goh.

Deoiridh
Berichten: 503
Geregistreerd: 22-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:07

MarlindeRooz schreef:
nine1987 schreef:
Ik zou echt not amused zijn en de poltie bellen.. Maargoed.. Ik heb t ook echt niet op rare snuiters aan mn deur.. :P

En dan?

Ik woon in een (normaal super rustig) studentencomplex in een niet echt studentenstad. Er is denk ik een feestje. ;)


In een studentencomplex weet je dat bijna wel zeker.. :P In een rustig dorpje o.i.d. wss wel handig om de politie te bellen i.v.m. een psychiatrisch patiƫnt die misschien onderkoeld raakt met dit weer.. :brr:

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Zo veel vragen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:18

Wij hebben jaren terug eens gehad dat er om 3 uur 's nachts aangebeld werd. Waren twee gasten (aardig zat) en een was z'n fietssleutel kwijt. Ze zagen dat er licht aan was, dus of we ze misschien konden helpen. Mijn vader is toen de slijptol uit de schuur gaan halen en heeft het slot open geslepen.

Later bleek de ene een zoon van een kennis te zijn en nu, jaren later, wordt dat verhaal nog altijd aan iedereen verteld als we elkaar ergens tegenkomen :')