Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:16

Gisteren was "Dag van de Arbeid" (1 mei), ik vermoed dat de banken dicht waren ofwel geen betalingen deden. Vanmiddag zou je de transactie moeten kunnen zien :)



x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 07:33

Nies_ schreef:
Nou dan verkoop ik toch niets meer via marktplaats. Als de koper dan zegt niks te hebben ontvangen kun je fluiten naar je geld.

Ja precies, dit stukje snapte ik ook niet uit het nieuwe systeem. Als de koper zegt niets ontvangen te hebben krijgt de koper zijn geld terug. Dan ben je als verkoper dus je artikel en je geld kwijt.



x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 12:59

bigone schreef:
Wel grappig om te zien trouwens hoe bang grote kerels worden wanneer onze hond zijn tanden laat zien. Is een goedzak maar dat kan hij op commando, haha. Beetje bluf erbij en weg was meneer.

Ik snap voor jou wel dat het grappig aanvoelt. Maar ik heb het zelf ook niet op blaffende, grommende en bijtende honden. Een hondenbeet is zo gezet (als je mazzel hebt en je niet helemaal open ligt) en dit zijn zeer smerige wonden (zowel van vorm als van bacteriƫn) en erg pijnlijk. Ik kom zelf dan ook niet ongevraagd op een erf met honden. Hoe groot of klein je ook bent, een hond is altijd sneller. Dus ik snap wel dat (sommige) mensen het niet op honden hebben. (Helaas spreek ik uit ervaring)


x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 11:28

bigone schreef:
Ik snap je reactie helemaal hoor. Echter, wanneer iemand bij me komt om iets te kopen voor een afgesproken prijs en dan verschrikkelijk begint te klagen en zelfs dreigen( ging om een onderdeel voor tractor, gloednieuw in de verpakking) dat ik de boel besodemieter en hij de helft bied , probeert mij geld in de hand te drukken en het gekochte was al door zijn metgezel vast gepakt, dan voel ik me niet prettig en maak ik graag gebruik van de truck die ik mijn goedzak heb geleerd. Wanneer ik een bepaald woord zeg zit hij direct naast me en begint te grommen en ontbloot zijn tanden. Nooit zal hij bijten maar gelukkig wisten die figuren het niet. Heb gezegd dat ze de spullen terug moesten leggen, in de auto gaan zitten en wegwezen anders zou ik de hond op ze afsturen. het werkte gelukkig. En daarom laat ik vanaf nu alleen maar de boel versturen.

Wat een brutaliteit! Dan ben je inderdaad blij als je een hond hebt om vervelende mensen van je erf te houden.


x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 08:37

Ik heb voor het eerst het iDeal betalingsverzoek gebruikt via Marktplaats. Werkt goed. Alleen ik kreeg geen melding (via email) dat er betaald was door de koper. Kun je dat ergens instellen? Ik vind dat wel irritant, ik zit niet continu op de Marktplaats website te kijken of er nog berichten zijn, daar krijg ik namelijk mail van.

En heb ik het als brievenbuspakket verstuurd, bewust iets meer betaald voor track&trace, wordt het alsnog niet de volgende dag geleverd... dus nu moet de koper ipv zaterdag wachten tot dinsdag, dat vind ik echt stom van PostNL.


x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 12:25

Anoniem schreef:
Dat ligt er natuurlijk ook aan wanneer de zendingen opgehaald zijn bij dat PostNL verzendpunt. Als die al langs zijn geweest gaat ie natuurlijk niet meer mee naar de zaterdagronde. Niks stoms van postNL.

In dit geval was het vrijdagochtend al bij het verzendpunt. Ook nog gecheckt wanneer hun post opgehaald zou worden en dat was einde van de middag.

Track&trace stond de hele dag op bezorgen 3 maart, zelfs 's avonds nog, maar vanochtend was de bezorgdatum ineens onbekend.


x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:23

Urona447 schreef:
Voor het gelijk oversteken betaal je 2 procent van het aankoopbedrag en 0.40 cent voor de ideal betaling. Vervolgens staan er meerdere zaken op internet dat het pakketje zogenaamd niet aangekomen is of kwijt geraakt is waardoor de koper zijn of haar geld terug krijgt en jij als verkoper met lege handen staat. Voor mij dus de reden om hier niet aan mee te werken.

Of hij verstuurt een baksteen in plaats van het echte product. Dan heb je als koper ook geen poot om op te staan want de verkoper heeft track&trace en het pakketje is geleverd.



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Appeltje00, IASCrawler, Lielle en 166 bezoekers