1ste date... Zonder kus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miesnaom
Berichten: 822
Geregistreerd: 08-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:53

Damens ga weer on topic. En maak een eigen topic aan, aub.
Anders wordt het een vervelend topic

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:01

Ayasha schreef:
De ene noemt de ander 'verbazend braaf' de ander noemt de ander slet. Beide zijn oordelen. Zeur niet zo, als jij je gedrag dik oke is waarom zou je je dan wat aantrekken van een ander. Mij boeit het ook geen f*ck dat ik 'braaf' of minder mooi 'preuts/frigide' ben. Ik moet me er goed bij voelen.

Ik heb nooit iemand verbazend braaf genoemd, heb alleen gezegd dat ik met verbazing iets lees. Lezen.

Slet is een scheldwoord.

Ecit; dit is het laatste wat ik er over zeg.

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:21

Jammer dat er gelijk weer namen uitgedeeld moeten worden van beide kanten. Laat iedereen lekker in hun waarde!

Ts nee hoor is helemaal niet erg en zeker geen verloren zaak hoor.
Wij zoende ook pas toen we voor de 2e keer echt samen uitgingen en wij konden elkaar al ruim een jaar

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 03:04

Ik bedenk me net dat ik ook nooit heb gezoend op de eerste date.
Toch met mijn ex een relatie van3 jaar aan overgehouden en met mijn vriend nu al 2 jaar op weg.

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:18

Ik eindig een eerste date bijna altijd zonder zoen/kus (op de mond). Het gaat er mij veel meer om dat het gesprek leuk is en we nog een keer willen afspreken. Ook bij een 2e date zoen ik niet gauw hoor. Bovendien word ik alleen maar meer verlegen als ik een kerel echt leuk vind :o

Maar wanneer ik uit ben met vriendinnen in een kroeg/disco/feestje heb ik daarentegen veel minder een 'rem' (kan ook met de alcohol te maken hebben :') ). Als ik dan een leuke jongen tegen kom zoen ik wel relatief snel.

butengeweun

Berichten: 3654
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:25

het kan beiden al ben ik wel van even zoenen kijken hoe het voelt. Je moet op dat vlak toch ook wel een beetje bij elkaar passen.

Huidige vriend noemde ik een klootzak en hij zoende me dat ik mijn mond hield. Heeft wel geholpen wel konden we elkaar hiervoor al 11 jaar, dus ja iets van we moesten lang aan elkaar wennen.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:26

Inmiddels ben je een paar dagen verder.... Heeft hij nog contact opgenomen met je? Zoja dan weet je iig al dat het goed zit van zijn kant. :)

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:39

Op onze ‘first date’ vroeg hij of ie mij een knuffel mocht geven. Super lief vond ik dat. Inmiddels al bijna 3 jaar samen en samenwonend :j

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:03

Oeps, voor mij is kussen op een eerste date echt 'not done' :')

Denk dat het wel iets anders is als jullie al een lange tijd appen of elkaar al kennen. Maar heb nu 1 relatie gehad waarbij we maar enkele dagen appte en hem nog niet echt kende, heb toen pas gekust op de 5de of 6de date. Met mijn laatste relatie appte ik iets van een 2 weken en hebben gekust op de 4de date. Voel me meteen zo 'gereserveerd' als ik iemand kus. Wil best eerst hen nog beter leren kennen. Anders gaat het wel heel snel.

Little_Gift
Berichten: 1779
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 02:00

Dank jullie voor jullie bijdrages en inderdaad Joltsje vertaalt het correct, ik was onzeker en bedoelde het totaal niet respectloos of seksistisch! Tovh gek wat sommigen er toch allemaal bij weten te halen!

Het was niet de eerste kennismaking, hij is soort van mijn overbuur bij de paarden met zijn schapen.
We zagen elkaar dus wel af en toe passeren en een paar keer stond hij met smoesjes bij mij op het erf.
Dan heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken, hem opgezocht op facebook en zo contact gelegd en daaruit is dus de date voortgevloeid.

Na die date had ik hem nog een pb gestuurd via fb dat ik het een hele fijne afspraak vond en zeker in was voor herhaling maar al lachend ook vermeld dat ik mijn afscheidskus wel gemist had... De volgende dag kwam hij bij mij opgewandeld om deze nog tegoed te komen geven (op mijn wang) en moest gelijk ook weer weg (had een vergadering).
De dag daarna waren we toevallig ook weer gelijktijdig bij onze dieren en kreeg ik een kus (op de wang) en een paar dikke knuffels en een uitnodiging om vrijdag (morgen dus) samen zijn schaapjes te verhuizen naar hun winterstalling en 's avonds mee te gaan naar zijn dansgroep... Ik denk dat morgen beslissend wordt want na morgen zie il hem in principe niet meer toevallig passeren gezien zijn schaapjes dan niet meer tov mijn paarden staan en hij daar dus ook niet meer moet zijn...

lovelyfiefy

Berichten: 5092
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 05:50

Wat leuk!
Hoe alles zo bij elkaar gekomen is <3
Ik hou van dit soort dingen.

Ik ben heel benieuwd hoe het vanavond is :D
Laat het ons weten :j :j

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 06:00

Dat klinkt positief!

Al kriebels in je buik voor vandaag?

Joltsje

Berichten: 9027
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:11

Dat klinkt goed ts. En zo te lezen een man die hrt innitiatief nemen ok spannend vind.

Heel veel plezier vanavond en gaat vast goedkomen.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:34

Wat zijn jullie voorzichtig samen :D. Klinkt echt helemaal leuk.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 11:22

Ook hier geen zoen op de eerste date (nog geneens op de wang). En inmiddels al 7 jaar getrouwd :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 11:28

JoT schreef:
Ook hier geen zoen op de eerste date (nog geneens op de wang). En inmiddels al 7 jaar getrouwd :)



Haha hier ook idd vrij verlegen en afwachtend in het begin, pas bij een derde date (lees 3e keer dag van ongeveer 12 uur lang gezellig samen dingen doen :Y) ) Kwam er een klein kusje :P Inmiddels bijna 2 jaar samen :D

absque_dubio

Berichten: 7847
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 11:51

Ohh wat leuk zeg TS, heerlijk om dit te lezen. :D

Eerste date ben ik, zonder te zoenen, blijven slapen. En ja, gewoon puur slapen! Nogal een impulsieve actie met beide wat drankjes op. Ochtend erna was eerst ook een beetje vreemd wakker worden. :') Die ochtend wel gezoend. En ondanks dat vreemde begin, ben ik niet meer weggegaan. Na enkele maanden mijn huis opgezegd (mijn kat was zelfs al enige tijd verhuisd naar hem), en nog steeds erg gelukkig samen. We lachen er nog steeds om, hoe dit gelopen is. :)

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:55

En ts, hoe ging het? :D

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:32

Ben ook zeer benieuwd hoe het ging!

tjady

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-10-05

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:54

Ik lees net voor het eerst en vind het reuze leuk. Ik ben ook erg benieuwd hoe het verlopen is.

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:27

Hier zelfs pas gezoend de derde date. Inmiddels 10 jaar verder en al weer 1.5 jaar getrouwd met diezelfde man ;)

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:34

Wij pas op onze vierde date gezoend.
Inmiddels getrouwd ;)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:44

Ik lees al even mee en ondanks dat ik weinig gedate heb, eigenlijk niet eens officieel maar steeds vanuit elkaar al kennen meer geworden. Kussen op eerste date. Nee zou niks voor mij zijn. Ik moet iemand toch wel flink beter kennen voor ik ermee zou willen zoenen.

Topic even laten lezen door een man, zijn reactie. Zoenen op een eerste date, nee doe ik niet. Het is toch geen one night stand voor sex. Maar ja ook zijn relaties zijn ontstaan uit vriendschappen. Dus misschien niet een typische man daarin

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:56

Ik zoen wel op een eerste dates, als het goed voelt. Moet zeggen dat ik zoenen ook vrij weinig met seks uit vind staan.

Little_Gift
Berichten: 1779
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 23:30

Wel euh... De dag zelf goed... Afgerond met een kus (net niet op de mond, maar tussen mondhoek en wang) en een innige knuffel.

De volgende dag zei ik hem dat ik hem graag had en zeker interesse had... Waarop hij dat blijkbaar interpreteerde als "vraag je het nu aan met mij"?!
En als dat het geval was, dat ik ogen had om in te verdrinken maar hij nog niet verdronken was en ik nu maar moest tonen of ik dus koppig genoeg ben lang genoeg vol te houden om te bewijzen dat ik hem graag wil en hem daarvan dus te overtuigen zodat hij verdrinken kan... Ben in de lach geschoten en hem bedankt voor de moeite en gezegd dat lagere schooltijd praktijken voor mij allang verleden tijd waren.

Vandaag stond hij weer op mijn erf, maar het hoeft niet meer voor mij. Ik heb juist niks te bewijzen! Zeker niet in de liefde!