Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 12:42

Ik heb ook drie zadels verkocht voor 25 euro ps.
Ging om een pagony jc dressuur zadel en een merkloze maar idd het gezeuren er om heen, echt vervelend en dan ook nog mensen die afdingen voor die prijs.
Dat vind ik echt heel sneu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 13:40

Lowara schreef:
Nou.. voor 200 euro zeker idd :j
Hier juist vd week het tegenovergestelde gehad, had een zadel op facebook gezet, voor 25 euro ophalen ivm geen zin in teveel gedoe.
was er toch eentje die een vragen ging stellen van hier tot Tokio en dat of er meer foto’s beschikbaar waren terwijl dat zadel van alle kanten op de foto stond en ik alle specificaties en bijzonderheden al in de tekst had gezet. Heb haar maar vriendelijk gevraagd waar ze in gods aam NOG meer foto’s van wilde :+


Zo een had ik met een jurkje van Pieces. Had 'm te koop voor 2€ (!!) en dan piepen dat er niet genoeg duidelijke foto's zijn. Voor die 2€.. kom op zeg.. moest ik uiteindelijk ook nog een aan-foto maken. Ja doei.

Christiene
Berichten: 7718
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 13:57

Voor een jurk van twee euro serieus... Wat erg... Heb je wel erg veel werk.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 14:55

Ik heb een vlotte!

Zag een nog nieuw verpakte zebra-vliegendeken met hals (die vindt ik zoooo leuk!! :D ) in een advertentie, bij verder kijken in haar advertenties had ze ook nog een mooie warme winterdeken te koop. Ik heb gisteravond om 23 uur gevraagd wat ze voor beide wilde hebben, om 23:05 schreef ze "50 euro voor de dekens samen, zullen we de verzendkosten delen? Als je 53 euro overmaakt per Paypal gaat het morgen de deur uit". Om 23:15 bedrag en adres gestuurd. Vanmorgen vroeg een berichtje gekregen dat ze het geld ontvangen heeft, haar adres erbij gezet "voor de zekerheid van wie je koopt" en dat het vandaag berzonden wordt....

Ik wilde eigenlijk ophalen, maar voor die 3 euro kan ik niet heen en weer rijden. Nu komt het ook nog sneller! Aardige meid!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:19

Wauw ik had een hele vlotte conversatie, bedrag overeen gekomen voor een lavalamp vanochtend en zojuist op tijd opgehaald en geen gezeur.
Zo wil ik ze wel vaker!

Nu de rest nog zien te verkopen, maar volgens mij loopt dat allemaal nog niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:31

Christiene schreef:
Voor een jurk van twee euro serieus... Wat erg... Heb je wel erg veel werk.

Ja ik vond 'm ook wel wat bijzonder.
Als het nou een foto was waarbij ie opgevouwen en opgefrommeld in een doosje lag, okéé...

Maar hij hing netjes gestreken aan een hanger aan de deur. Incl closeup van het label. Ik weet niet wat er nog meer te zien valt aan een jurk. Een aan-foto doet dat ding ook weinig recht; hij is voor mij te groot :+

Afijn, ik maak er met wat andere jurkjes en jasjes wel een leuk kleding pakket van.. minder gezeik..

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 15:57

Ik heb wat dingen op MP gezet en dat verloopt allemaal best wel voorspoedig, totdat ik mensen de vraagprijs plus verzendkosten vertel :+ Nu zijn er genoeg geganigden dus I don't mind maar ik ga niet tot Kerst zitten wachten totdat het eindelijk eens door komt bij hun :+

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 16:11

Een aan foto. Als ik dat ding graag aan trok had ik em zelf wel gehouden :P

Ik denk dat ik mn eerste misser te pakken heb. Iemand heel enthousiast over de slaapbank over de MP chat. Zou morgen komen maar het is nu stil. Ze heeft geen adres of niets dus ik denk dat de bank toch niet opgehaald gaat worden.

Captain

Berichten: 21372
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 16:44

Kapotte vouwfiets erop gezet met lekke band en gewoon een ellendig ding. :') te ruilen voor een zak drop. Binnen 2 minuten reactie en net opgehaald. Snelste deal ooit! :')

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 18:39

Zo, heb net ook even een advertentie geplaatst :+ Benieuwd of ik hier kan meepraten straks!
Mijn vriend heeft afgelopen maand 2 iPads verkocht, dat verliep echt gigantisch soepel :D

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:45

Is marktplaats nou veel duurder geworden? Een advertentie plaatsen voor een zadel kost nu al 7 euro.
(Dat is dan de meest simpele....)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:49

Marktplaats was toch gratis %)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:51

Trui schreef:
Marktplaats was toch gratis %)

Niet alle categorieen :)

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:56

Captain schreef:
Kapotte vouwfiets erop gezet met lekke band en gewoon een ellendig ding. :') te ruilen voor een zak drop. Binnen 2 minuten reactie en net opgehaald. Snelste deal ooit! :')

Ik vraag me dan altijd af: wil diegene echt dat ruilmiddel, dus in jouw geval drop? Hoe weet ik welke je lekker vindt? Persoonlijk zou ik dan 5 euro geven, zodat je zelf een flinke zak kan halen.. (plus mijn dankbaarheid tonen, want zo gratis iets wat je goed kan gebruiken is gewoon erg fijn)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:58

swatch schreef:
Is marktplaats nou veel duurder geworden? Een advertentie plaatsen voor een zadel kost nu al 7 euro.
(Dat is dan de meest simpele....)

Ik dacht laatst al dat ik gek was geworden, ik meende dat een advertentie voor een zadel eerst iets van €4 kostte, maar kon laatst idd €7 afrekenen. Dat zadel gelukkig wel snel verkocht via marktplaats. Heb de advertentie aangepast naar een ander zadel wat ik te koop heb, maar die verkoop wil niet echt vlotten. Krijg wel biedingen en veel berichtjes met vragen, maar ik beantwoord alles netjes en snel en krijg vervolgens nooit antwoord -O-

Had iemand die een goed bod deed, dus akkoord gegaan. Stuurt ze een berichtje dat ze nog even wilde overleggen en het de volgende dag liet weten. Ik had anderhalve dag later nog geen bericht gehad dus gevraagd of ze het al wist. Ze wilde toch nogmaals overleggen en zou het weer de volgende dag laten weten. Dit is inmiddels al anderhalve week geleden. :Y)
Maar dat heb ik de laatste weken heel vaak, beantwoord je allerlei vragen en laten ze vervolgens niks meer van zich horen :roll:

Wel weer wat mooie verkopen gehad. Wat oudere dekens van mijn pony kunnen verkopen voor €10,- per stuk, waren nog prima maar ik gebruikte ze nooit meer. Wilde ze in de vuilnisbak gooien, maar heb ze toch eerst op marktplaats gezet. Inmiddels al twee mensen heel blij kunnen maken met een goede deken. En nog beter voor het milieu ook nog :j

En ook iemand heel blij kunnen maken met jassen en tassen voor haar pleegkind. Allemaal nog zo goed als nieuw maar helaas niet meer passend. Ik wilde ze in de kledingcontainer doen, maar het is veel mooier om er iemand blij mee te maken. :D Probeer er nu in het vervolg echt aan te denken om na te gaan of iemand het kan gebruiken in plaats van het direct weg te gooien. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-12-17 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 20:59

Als je een zadel wilt adverteren moet je wel betalen. Dat was eerst 2,50 toen 4 euro en nu 7.
Flinke prijsstijging in een jaar.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 21:23

Op de belgische MP kan je je zadel nog gratis adverteren. Ik merk wel dat zadels in Belgie over het algemeen minder opleveren qua prijs in NL.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 21:49

Misschien dat het betalen voor de advertentie er ook mee te maken heeft met eventuele gestolen goederen / oplichting / of uberhaupt gewoon omdat het over hogere bedragen kan gaan? Of zeg ik nu iets heel raars?

minouesmee

Berichten: 7424
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 22:13

Mijn verkoop loopt voor geen meter. :+
2 nieuwe dekens, zo goed als nieuwe rijbroek, kingsland winterjas en 2 paar bitten. Vraag echt geen rare prijzen, maar krijg helaas alleen onzin biedingen of mensen die niet meer reageren. Helaas.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 22:42

Vorige week geld overgemaakt naar iemand die 1 dag lid was.
Blijft ook wel angstvallig stil nu :(

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 00:13

Alja schreef:
Vorige week geld overgemaakt naar iemand die 1 dag lid was.
Blijft ook wel angstvallig stil nu :(


Balen. Wat voor product ging het om?

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 07:34

Ik wilde laatst een advertentie voor 2 friezen openen. Ipv €10 ofzo was het ineens €35, ja daaaag!! Die advertentie was niet voor mijzelf anders deed ik het wel. (Advertentie ging ik maken voor een oudere internetloze man, hij had me €10 contant gegeven)

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 07:51

Zo dat is duur geworden!
Sporthorses kost 8,50 Voor 180 dagen. Behoorlijk verschil.

Alja

Berichten: 25592
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 07:58

Abercrombie schreef:
Alja schreef:
Vorige week geld overgemaakt naar iemand die 1 dag lid was.
Blijft ook wel angstvallig stil nu :(


Balen. Wat voor product ging het om?


Koeka aankleedkussenhoes
Voor 15 euro inclusief verzenden maar kan me niet voorstellen dat iemand slecht is voor 15 euro :+

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 08:17

Oh zeker wel. Ik had een keer een fleecedekentje gekocht voor 7,50 + verzendkosten.
Die is nooit aangekomen hoor, ook geen contact mee te krijgen ondanks aangifte.