Gingers / Redheads verzamelen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:27

Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo vrolijk wordt van al die groeps apps :')
Maar misschien denken anderen er anders over :)

Willen jullie meedenken voor een pakkende titel voor het nieuwe topic. Het wordt meer een meeting topic met de gingers en mensen die iets met roodharige hebben. Maar dan wat genuanceerder :+ daarom heb ik jullie hulp nodig bij een Titel.

Ik ben momenteel druk aan het klussen in mijn nieuwe woning tussen het werken door en mijn hersenen doen niet meer zo wat ik wil haha.

jojoleinee

Berichten: 2651
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:28

JoyceLa schreef:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo vrolijk wordt van al die groeps apps :')
Maar misschien denken anderen er anders over :)

Willen jullie meedenken voor een pakkende titel voor het nieuwe topic. Het wordt meer een meeting topic met de gingers en mensen die iets met roodharige hebben. Maar dan wat genuanceerder :+ daarom heb ik jullie hulp nodig bij een Titel.

Ik ben momenteel druk aan het klussen in mijn nieuwe woning tussen het werken door en mijn hersenen doen niet meer zo wat ik wil haha.


Is het dan niet persé om single roodharigen met andere singles te matchen maar gewoon om elkaar gezellig te ontmoeten? Want dan zou ik misschien ook willen komen als het in de buurt is :)

JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:19

jojoleinee schreef:
JoyceLa schreef:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo vrolijk wordt van al die groeps apps :')
Maar misschien denken anderen er anders over :)

Willen jullie meedenken voor een pakkende titel voor het nieuwe topic. Het wordt meer een meeting topic met de gingers en mensen die iets met roodharige hebben. Maar dan wat genuanceerder :+ daarom heb ik jullie hulp nodig bij een Titel.

Ik ben momenteel druk aan het klussen in mijn nieuwe woning tussen het werken door en mijn hersenen doen niet meer zo wat ik wil haha.


Is het dan niet persé om single roodharigen met andere singles te matchen maar gewoon om elkaar gezellig te ontmoeten? Want dan zou ik misschien ook willen komen als het in de buurt is :)


Ik denk dat we het inderdaad breder moeten trekken en er gewoon een gezellige meeting van moeten maken of je single bent of niet. En de locatie is afhankelijk van waar iedereen vandaan komt haha.

Ik ga hem morgen aanmaken :)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 00:36

Ah ja gezellig, voor mij is Amsterdam het handigst, maar ik zie het wel, haha ! :)

ravellie

Berichten: 3071
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:14

Breda <3 plaats van de redheads

Kunnen we de roodharigendag overdoen Joyce, voor mij :+

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:24

Hi :D ik heb ook rood haar :D

Toegegeven, tis niet meer knaloranje zoals vroeger en zeker in de winter wordt t bruiner, maar blijf toch wel echt een ginger :+ met de sproetjes en huid die daarbij horen. :))

JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:26

ravellie schreef:
Breda <3 plaats van de redheads

Kunnen we de roodharigendag overdoen Joyce, voor mij :+


Speciaal voor jou Jessica het nieuwe topic ;)

Roodharigedag 2.0 linkjes weet ik niet te plaatsen, iets met tomatenblond ofzo :D

Welkom in het toverballen topic Ierpier :)

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:31

Haha thanks :D

Random vraag: welke kleur zijn jullie wenkbrauwen? Mijne zijn zo licht dat je ze nauwelijks ziet. Koos wenkbrauwloos.

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:24

Onzichtbaar. Ik kleur ze dagelijks met poeder.

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:29

Ik zal ook eventjes mijn krullenbol tonen. De krullen trekken doorgaans evenveel aandacht als de kleur :')

Afbeelding

Super charmante puistjes ook :')


Hopelijk is ie niet enorm.

Wenkbrauwloos zijn is mss wel een gingerdingetje haha. Hoe werkt dat poeder?

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:14

Ik teken mn wenkbrauwen altijd, want die zijn net zo onzichtbaar als mn wimpers. :')

Woodwick

Berichten: 149
Geregistreerd: 12-09-14

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:42

Ik heb ook totaal geen kleur in mn wenkbrouwen daarom laat ik ze altijd verven heb genoeg haartjes en elke dag tekenen vind ik ook weer wat :=

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:56

Volgens mij heb ik behoorlijk geluk als ik het zo lees := Mn wimpers zijn redelijk licht, maar ik heb toch wel een paar goede wenkbrauwen :) Heb ze nog nooit geverfd en tekenen hoeft ook niet perse.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 22:34

Wat een mooie krullen!

Ik teken mijn wenkbrauwen wel bij (al is het hel om de juiste tint te vinden want bijna geen enkel merk verkoopt rood potlood) maar de mijne zijn niet onzichtbaar gelukkig.

Fem

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-17 07:20


Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 11:05

Ik heb poeder van Christian Dior in de kleur Tan. Dat is heel natuurlijk. Ik heb het een paar keer laten verven, maar de verf pakt niet op mijn wenkbrauwen, helaas. Dus dat wordt tekenen :). Ik vind poeder een iets natuurlijker effect geven dan potlood, dat past wel bij mij.

jojoleinee

Berichten: 2651
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:32

Mn wimpers zijn best licht maar mn wenkbrauwen zijn eigenlijk nog wel zichtbaar! :)

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:59

Bij mij is alles blond en dus bijna niet zichtbaar. Ik kleur mijn wenkbrauwen bij in lichtbruin gecombeneerd met beige. Ik heb ze ook een tijd laten verven, maar heb daar de laatste tijd geen tijd voor gehad.

Huni

Berichten: 267
Geregistreerd: 26-11-08
Woonplaats: Eiland in Zeeland

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:01

Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, maar hele lichte lange wimpers. Mijn haar zou je kunnen omschrijven als aardbeiblond. Lastig want je hoort niet bij de rooie maar ook niet bij de blonde....

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:03

Huni schreef:
Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, maar hele lichte lange wimpers. Mijn haar zou je kunnen omschrijven als aardbeiblond. Lastig want je hoort niet bij de rooie maar ook niet bij de blonde....


*schudt hand*
In dit topic hoorde ik ook al dat ik niet 'echt' rood was, maar mijn omgeving beschrijft me wel altijd als rood. Misschien omdat het zo afhankelijk is van lichtval enzo. Ik heb ook meer dan 3 kleuren in mijn haar zitten. Sommige lagen zijn echt rood en andere iets valer.

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:28

Hier ook. De voorkant van mijn hoofd is strawberry blonde, de achterkant is donkerrood en zo af en toe pluk ik er ook nog weleens wat donkerbruine haren tussenuit (maar dat is beter dan grijs, moet je maar denken :D ).

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 11:55

Sheran schreef:
Ik heb poeder van Christian Dior in de kleur Tan. Dat is heel natuurlijk. Ik heb het een paar keer laten verven, maar de verf pakt niet op mijn wenkbrauwen, helaas. Dus dat wordt tekenen :). Ik vind poeder een iets natuurlijker effect geven dan potlood, dat past wel bij mij.


Als je van jezelf geen zichtbare wenkbrauwen hebt is poeder idd wel mooi subtiel :j
Ik heb het zelf ook wel gebruikt (matte oogschaduw in de juiste tint) maar ik vond het niet precies genoeg werken. En aangezien ik wel duidelijke haartjes heb vind ik het mooier om met potlood te werken.
Helaas beperkt dat wel enorm qua keuze in kleuren dus nu bestel ik altijd uit Amerika van een merk dat wel de juiste tint heeft :P Ik vind het natuurlijkst mogelijk ook het mooist :j

Huni

Berichten: 267
Geregistreerd: 26-11-08
Woonplaats: Eiland in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 15:54

Sheran schreef:
Huni schreef:
Ik heb vrij donkere wenkbrauwen, maar hele lichte lange wimpers. Mijn haar zou je kunnen omschrijven als aardbeiblond. Lastig want je hoort niet bij de rooie maar ook niet bij de blonde....


*schudt hand*
In dit topic hoorde ik ook al dat ik niet 'echt' rood was, maar mijn omgeving beschrijft me wel altijd als rood. Misschien omdat het zo afhankelijk is van lichtval enzo. Ik heb ook meer dan 3 kleuren in mijn haar zitten. Sommige lagen zijn echt rood en andere iets valer.


Als ik mezelf terug zie op foto's dan is het wel echt rood. Dit is een onbewerkte foto.
Afbeelding


hier is het weer een stuk lichter
Afbeelding

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Gingers / Redheads verzamelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:09

Mooie kleur :) Volgens mij is mijn kleur daarmee wel ongeveer vergelijkbaar :) Afbeelding
Afbeelding

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 05:30

Oh jullie zijn zo blondachtig rood zeg!

Ik moet gewoon terug naar 2010 om een foto van mijn eigen haarkleur te vinden :') Ik verf het echt al 7 jaar;
Afbeelding

Maar nu is t zo;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding