Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:51

F_Orumster schreef:
Pol en Sophie, dat hoeft ook niet en je komt er vanzelf weer aan toe.
Ikzelf kom uit een 8 jarige relatie (eind mei verbroken) en de laatste 2 jaren waren zo zwaar dat ik nog steeds niet open sta voor een nieuwe relatie. Wel raakte ik na een maand of 3-4 nieuwsgierig naar hoe het aanvoelt, een andere man en ga ik heel soms op date. De chat investering is voor mij de grootste drempel en heb ik niet altijd zin in. In mijn tinderprofiel staat dat ik geen haast heb om een nieuwe relatie aan te gaan, dus ik speel met open kaarten.

Een beetje meelezen vind ik wel vermakelijk en leerzaam zodat je vast de dating etiquette opdoet :D


Dit is heel herkenbaar! Ik ben inmiddels bijna 3 jaar verder nadat mijn 10 jarige relatie verbroken is en merk dat ik nu pas heel langzaam weer open begin te staan om iets met iemand op te bouwen. Die nieuwsgierigheid naar een ander was er al wel eerder, vandaar ook dat ik nu al een tijdje een scharrel heb. Het is inderdaad grappig dat je vanzelf merkt dat je er weer aan toe bent. Hier nog steeds geen haast, want nog steeds heel druk met mijn eigen leven en nu past er eigenlijk geen man in. Grootste 'ding' vind ik het investeren om iemand te leren kennen en te besluiten of diegene wel of niet bij je past. Makkelijkste zou zijn als je dat hele deel gewoon kunt overslaan en weet dat t goed zit, bij elkaar past en verder wilt samen.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..


Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:52

Toch is uit onderzoek gebleken dat mensen elkaar positiever beoordelen als hun eerste ontmoeting online was, dan wanneer deze irl was. Komt juist omdat je al een beeld van iemand zn persoonlijkheid hebt gevormd en daar van gecharmeerd bent (of niet, en dan dus ook niet gaat daten).

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:41

Ik ben ook bkij met Poes. Altijd enthousiast als ik thuis kom, wil samen slapen en zonder morren dicht tegen me aan kruipen. Bovendien is het ook nog eens een knappe man. Wat wil ik nog meer??

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..


Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:06

Wel apart dat hij je ontmatcht heeft Relaxed. Aan de andere kant is het misschien niet gewenst dat hij op die manier contact heeft met klanten? Vandaag dus maar even afwachten!

Anne, jammer van je negatieve spiraal. Lekker focussen op jezelf en doen waar je je goed bij voelt. Antwoorden komen vanzelf. In korte tijd heb je ook best veel nieuwe mannen ontmoet, dus kan me enige verwarring of date-moeheid wel voorstellen.

Linda, klinkt alsof je voor jezelf wel duidelijk hebt welke kant je op wilt. Wat ik overigens goed kan begrijpen. Daarom dat ik ook vroeg of hij ook weleens jouw kant op kwam, omdat ik het idee had dat jij wel elke keer investeert in naar hem gaan, maar dat ik niet het idee had dat hij zelf een poging daarvoor deed, ondanks dat het voor hem natuurlijk wat lastiger is met z'n paarden.

Berdien, luidruchtige, harige dame of niet, prima gezelschap om tegen te praten en mee te kroelen! ;)

Tutti_Frutti, je dates klinken geslaagd! :D Wel lastig als je weggaat, maar het krijgt vanzelf vorm allemaal.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:37

We hebben een clubske opgericht.. :)ddd voor mensen met een harige...ehm...ik maak deze zin maar niet af. _O-

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:44

Tutti_Frutti schreef:
Jibbel schreef:
We hebben een clubske opgericht.. :)ddd voor mensen met een harige...ehm...ik maak deze zin maar niet af. _O-


Leuke is dat ik allergisch ben voor katten (en ze nog minder vertrouw dan mannen :+) dus ik neem een vrolijke hypoallergenisch hond of een begin Fur-Real-Friends verzameling


Of een blote poes :')
Alleen nog ff werken aan het vertrouwen.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 17:32

Flessuh schreef:
Och, ik ben nu 31 en werd vorig jaar nog op 23 geschat :+


En zegt dat iets over je uiterlijk of je gedrag? _O-

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:45

Lekker actief hier iedereen!

Relaxed, apart om jou een golddigger te noemen op die gronden.. :? Misschien moet je m het concept golddigger ff uitleggen. :P

Linda, lastig om de knoop door te hakken. Kan me voorstellen dat het verbreken van het contact ook een bepaalde leegte met zich meebrengt. Maar aan de andere kant is het voor hem misschien wel fijn om te weten wat jouw idee erbij is? Niet dat hij straks andere verwachtingen heeft en het een grote teleurstelling wordt voor beiden.

MissFloor, aparte smoes. Ik geloof dat ik ook zou denken: doei! :evaw:

Anne, netjes van de kroegman dat hij dat ff laat weten. Hoe was je andere date?

Ik word meestal ook wel wat jonger geschat. Leeftijd staat hier nu op 28-35, al moet ik eerlijk zeggen dat ik 28 al wel aan de jonge kant vind. Ook hier weinig uitnodigingen voor een eerste seksdate, maar denk dat ik veel er al uitfilter op hun foto's. Degenen die er te goed uitzien of die met een afgetraind lichaam op de foto staan swipe ik bij voorbaat al naar links. Probeer toch beetje de 'casual' types eruit te halen. En ook daar zit er soms weleens een bij die denkt ff tof uit de hoek te komen, maar dan is het ook meteen klaar voor mij.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:35

Ik heb inmiddels 170 matches staan...praat ook met niet zoveel eerlijk gezegd. Als ze willen praten, prima, zo niet dan blijven ze lekker stil. Geen zin ook om ze te verwijderen. Ligt ook aan tinder en dat ik het zo'n 'fijne' app vind. Dus als het klikt, snel over op appen!

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:48

Wat een opleving hier inees! Moest zomaar 5/6 pagina's bijlezen!

Leuk om weer wat over geslaagde dates te lezen.

Hier momenteel een erg leuke match. Gesprek loopt alleen nog niet heel vlot. We hebben beiden alleen 's avonds tijd om op elkaar te reageren, dus er zit beetje vertraging op de lijn, maar wel echt een leuke vent. Mocht dit zo doorzetten denk ik dat ik met deze wel een x op date wil. :)

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:55

Stoor ik me ook wel aan linda_fleur. Iedereen maakt weleens fouten, maar het heeft denk ik ook te maken met een bepaald leer/denkniveau (afgezien van dyslecten natuurlijk), merk vaak dat dan op den duur denkbeelden of manier van in het leven staan niet op 1 lijn liggen.

Ik ben echt voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt enthousiast over een match! :) We babbelen elke dag wel wat, ondanks beiden druk zijn. En gewoon normaal ook, over koetjes en kalfjes, serieuzere onderwerpen of lekker luchtig. Echt wel positief. Was ik wel weer eens aan toe. Begon t geloof erin een beetje te verliezen. :P

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 10:37

Karuna, ik vind mezelf teveel waard om genoegen te nemen met minder dan 'perfect'. Mijn 'perfect' is anders dan die van anderen, maar als iemand weinig eigenschappen heeft waarnaar ik zoek, dan ga ik het ook niet (tegen beter weten in) proberen. Blijf dan liever alleen, omdat ik alleen ook prima gelukkig ben.

Voor wat betreft Wajong / uitkeringen zou ik er ook niet om staan te springen, maar iedereen heeft een verhaal en een reden waarom ze het krijgen. Vind er alleen wel verschil in zitten of iemand zich nog op een andere manier 'nuttig' maakt, of gewoon lekker thuis uitkering gaat zitten trekken en de hele dag zit te gamen of in de bioscoop rondhangt. Ieder moet voor zich weten hoe hij zijn tijd indeelt natuurlijk, maar ik weet wel dat dit niet bij mijn persoonlijkheid zou passen. Dus Relaxed, ik snap dat jij er niet echt op zit te wachten.

Linoleum, leuk dat jullie alweer voor de 6e x daten. Gaat het al wat worden? ;)

Anne_bento, jij toch ook weer wat actiever aan het daten geslagen?

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 11:07

Flessuh schreef:
Ik snap dat hele gebeuren over gamen niet.. ieder je hobby toch?
Of ben je dan bang dat hij geen tijd voor jou heeft/maakt? Want dat kan je dan ook bij jezelf toepassen door je eigen hobby. Paarden kosten best tijd is mijn ervaring :P

En ja er zullen zat mannen zijn die zodra ze een paard op de foto zien naar links swipen maar ja.. vooroordelen enzo :+


Ik reageer er even op, omdat ik het als laatste aanhaalde in mijn post. Is dit een gevoelig puntje voor je Fles? Haalde het aan om in te haken op het verhaal van Relaxed. En natuurlijk, ieder zn hobby, maar net zoals er veel mannen afknappen op paardenmeisjes, zijn er ook vrouwen die afknappen op gamers.
Ik heb zelf op zich geen moeite met iemand die gamed en bang dat iemand geen tijd voor mij heeft of maakt is al helemaal geen reden. Waar ik wel slecht tegen kan, is als iemand zich afsluit voor de rest van wereld en soort verslavingsverschijnselen krijgt, zoals chagrijnig/geïrriteerd reageren als je wat zegt/vraagt, tijd compleet vergeten en niet kunnen stoppen. Dat heb ik niet alleen met gamers, maar ook met mensen die in hun telefoon kruipen.
En nogmaals, ieder zijn ding, maar ik weet dat het iets is wat niet bij mijn persoonlijkheid past.

Leuk Linoleum! Geniet er maar van! :D

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 11:51

Ik heb nog uit geen enkele post van iemand opgemerkt dat er wordt aangenomen dat een gamer zijn hobby niet op wil geven hoor Fles? Of dat er überhaupt sprake is dat er iets moet worden opgegeven. Denk dat dat een aanname is die je zelf maakt.
Ik lees meer dat het veel van de dames niet trekt, ongeacht wat de achterliggende gedachte daarbij is.

En ja, als je een relatie aangaat met iemand wordt het geven en nemen van beide kanten, maar verwachten dat iemand dingen opgeeft of mindert, gaat me dan weer te ver. Je bent nog altijd baas over je eigen leven. Maar als het goed zit, dan gaan die dingen vanzelf is mijn ervaring.

Precies dat Linoleum, er zijn maar er niet écht zijn, dat vind ik ook niet prettig.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:59

Ow jawel, gewoon ff speels bijten.. :Y)

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 11:45

Elkaar goed aanvoelen wat dat betreft is wel fijn ja. Gelukkig hier over het algemeen goede ervaringen, maar 1 was echt heel slecht. Daar knapte ik ook meteen op af. Klinkt best oppervlakkig als ik dat zo zeg..maar na poging 2, 3 en 4 werd het echt niet beter of fijner. En het ging me ook in de weg zitten voor de rest van de aantrekkingskracht. Die heb ik dus gefriendzoned :o

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:09

Ik geniet weer mee van jullie verhalen!

Jammer Yvanka, van je date. Wel apart idd dat het zo snel verandert bij hem. Maar niet denken dat het aan jou ligt of dat je iets fout hebt gedaan hoor!

Anne, gezellig gehad met je date zo te horen. Jammer van het zoenen..al is te weinig tong beter dan teveel :P Ik zou het gewoon eens met m bespreken. Zo van: hé, ik heb gemerkt dat..bladiebla. Dan hou je het open naar hem en is het ook niet meteen alsof hij het niet goed doet. Wel top dat hij weinig last heeft van jouw katten.

Berdien, het zit jou ook niet mee met je date. Hopelijk lukt het snel wel en is hij het wachten waard!

Hier nam een oude date ineens weer contact op. Lieve en aardige jongen, maar ik had toen het idee dat er gewoon niet meer in zat voor mij. Af en toe nog weleens aan hem gedacht, gewoon omdat het klikte. Nu dus weer aan het kletsen geslagen, maar ik merk nog steeds dat ik hem gewoon een aardige gast vind, maar meer niet. Weet alleen niet zo goed of ik dat nu wéér aan hem moet aankaarten. Voordat het contact voorbij was, heb ik dat al uitgebreid met m besproken. We hebben het verder nu nog niet over daten oid gehad, maar ik heb zo'n gevoel dat zijn intentie nog steeds anders is. Vind het lastig, want als ik dat verkeerd inschat, begin ik straks vanalles te roepen wat niet van toepassing is..Help!

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:01

Berdien, leuk dat je date geslaagd was! En weer een nieuwe afgesproken, top!

Linda, veel plezier met je date. Is het met de ruiter wel beetje gedaan nu? Of heb je nog wel contact met hem?

Wow Belsje, dat is ineens wel een heel serieus gespreksonderwerp. Al is het misschien ook fijn om snel te weten of je op 1 lijn zit wat dat betreft. Ik had het laatst met speeddaten, een man kwam tegenover me zitten en het eerste wat hij zei was: ik wil niet trouwen en geen kinderen. Oke. Prima. Duidelijk. Doei.

Anne ook weer een fijne avond gehad. Gaat goed zo te horen!

Jester, ff doorbijten, 10 dagen zijn zo voorbij! Zijn jullie met kerst wel samen?

Ik geniet erg van jullie verhalen, zeker zo rond de kerst zijn succesvolle love stories altijd leuk om te lezen.

Hier is het nog steeds stabiel. Mn leuke match bleek toch minder behoefte te hebben aan het zoeken van een vriendin dan hij dacht, dus dat is geen match meer. Ondanks dat ik zelf ook niet fanatiek op zoek ben naar een relatie, vind ik het wel jammer, want t was een leukerd om te zien en qua gespreksstof wast t ook gezellig.
Oude-date heb ik nog niet voor de voeten durven gooien wat zijn intentie nou is..Moet ik echt even doen, al heb ik ook wel zin om het gewoon weer een stille dood te laten sterven :o
Met scharrel is het wel nog steeds fijn. Sommige momenten heeft hij ineens weer heel erg de behoefte om lief te zijn en me veel bevestiging te geven, terwijl hij andere momenten dat juist totaal niet doet. Soms best lastig, omdat het mijn gevoel wel een beetje beïnvloedt. Vraag me soms wel af of er iemand komt die me zo van mn voeten blaast dat ik mn scharrel los ga laten, hahaha.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 13:41

Hier ook geen kinderwens (op korte termijn iig niet), maar trouwen lijkt me misschien best leuk. En ik sluit niet uit dat met de juiste persoon er toch een kinderwens komt. Vond het net even iets te ongenuanceerd om dat bij een speeddate als eerste ter sprake te brengen.

Thuiswonen vind ik in mijn leeftijdscategorie (30+) ook minder tof. Mijn ex en ik gingen vanuit huis samenwonen en dingen zoals koken en schoonmaken deed hij gewoon niet. Dan is het toch fijn als iemand zijn eigen toko heeft moeten onderhouden en voor zijn eigen eten heeft moeten zorgen. Heb namelijk geen zin dat dat weer allemaal op mijn schouders terecht komt.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 10:37

Klinkt als een mooie marketingstunt van Tinder. Ik weiger echt te gaan betalen voor opties op zulke apps, zeker als ik hoor hoe weinig effect het heeft tov gratis tinder.

Linda, rustig afwachten hoe het loopt. Misschien dat je eerdere ervaring je nog een beetje in de weg zit. Ik zou zelf ook niet zo goed weten hoe ik op een man zou moeten reageren die kinderen heeft, aangezien ik ze zelf niet heb, misschien dat het voor je date ook even wat ongemakkelijk is, maar dat dit vanzelf vorm krijgt? Wel leuk dat je een fwb hebt voor tijdens het stappen! :)

Inney, veel plezier met je date vandaag. Jammer dat je niet dé kriebels lijkt te hebben. Maar zolang het leuk is, is het prima toch?

Janine, fijn dat je goed met je match over het geloof kunt praten, denk dat dat wel een belangrijk ding is in de basis van je relatie. Heb het om me heen verschillende keren fout zien lopen op verschillen in ideeën op dat gebied.

Berdien, wat leuk dat je date zo geslaagd was en dat hij ook nog eens heel leuk is! Het was het wachten waard dus! :)

Hahaha, relaxed, lekker spontane actie! Wel leuk dat het zo geslaagd was dat hij donderdag voor je kookt!

Anne, gaat goed tussen jullie zo te horen. Goed dat je het vrijheidsdingetje hebt uitgepraat. Ben je zelf al toe aan de volgende stap, of toch liever voorlopig zo nog even door daten?

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:23

Jep herken ik wel, zeker nu in de donkere, koude maanden, vind ik het gezellig om knus tegen iemand aan te kruipen. Kaarsjes aan, samen filmpje kijken, wat lekkers erbij.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:50

Ow serieus! _O- Wat een figuren, hahaha. Ben jij ook zo dan, dat je zegt, soort zoekt soort? Ik had een heel net meisje ingeschat hoor. :P

Ik heb ook weer een leuke match. Durf het haast niet te zeggen, want de vorige keer dat ik dat zei, werd het uiteindelijk toch niks :P Hij is alleen pas 3 weken vrijgezel..dus heb m maar ff gevraagd of hij op zoek is naar een rebound of toch serieuzere insteek heeft. Bleek toch het laatste te zijn. Ik vind het vlot, maar ja, iedereen gaat anders met een break up om, dus wie ben ik er wat van te vinden.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 11:57

Niet lang zei hij, half jaartje ofzo.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:33

Toch is het wel gek. Kom ik daar aan als 3 jaar vrijgezel na een relatie van 10 jaar. Hij 3 weken vrijgezel na relatie van max. half jaar.. Maar ja, wie weet heeft hij daarvoor wel een langere relatie(s) gehad. Dat heb ik allemaal nog niet gevraagd. Komt nog wel.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:59

Zijn toch wel dingen waar ik uiteindelijk benieuwd naar ben, iemand zn verleden. Is ook gewoon uit interesse, niet per se om iemand op te beoordelen hoor.

..•|| I am mine. Before I am ever anyone else's. ||•..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, claudtje, ellen05, GrapeshotBot, Iloveiswan, Letsdunit, lideli, Mand, MuffinX, Muronia en 133 bezoekers