Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:28

Eponastable, wat een verhaal zeg..

Berdien, wel benieuwd dan waarom hij je blijkbaar wel naar rechts heeft geswiped om daarna gelijk te unmatchen :')

I'm not weird, I'm limited edition :D


linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 14:41

Anne, als verder wel klikt zou ik ook gewoon vaker afspreken hoor. Je merkt vanzelf of het echt niet wat wordt of wel.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 15:22

Goof schreef:
pol1 schreef:
Vinden jullie het niet doodeng dat daten? Je moet toch maar afwachten wie je daadwerkelijk voor je krijgt..


Leuk toch, nieuwe mensen leren kennen? Je leert van iedereen weer wat anders en als het niets is heb je een leuke middag/avond gehad en ga je weer naar huis.

Dit vooral ja. Ben niet benauwd aangelegd, als ik het echt niks vind dan zeg ik het en ga naar huis. Tot nu toe nooit nodig geweest. Vind dat ook leukste aan Tinder, nieuwe mensen leren kennen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:31

Ik voel vooral gezonde spanning. Morgen dus date en heb er echt zin in. Altijd even aftasten in begin, maar dat is ook juist wel weer de charme van een eerste date.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:37

Flessuh schreef:
linoleum schreef:
Ik voel vooral gezonde spanning. Morgen dus date en heb er echt zin in. Altijd even aftasten in begin, maar dat is ook juist wel weer de charme van een eerste date.


aftasten? Ik meende dat dat pas vanaf de 2e date was :+

Hahaha ligt eraan hoe leuk hij is O:)

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 10:50

Yvanka, wel beetje hypocriet ja :')

Darah, met goede reden of slechte smoes? Gewoon lekker laten gaan in elk geval. Je verwachte het al.

Ik ga zo weg! Begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden :):)

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:28

Mijn date is net weer naar huis toe :D

Eerst dus naar pretpark, was koud, nat, maar wel erg gezellig. Nog even heel goed bovenin reuzenrad gezoend. Letterlijk en figuurlijk hoogtepunt O:) Als het aan mij ligt gaat er een vervolg komen, en ga er van uit dat van zijn kant net zo is.

Ik ben niet zo moeilijke met afspreken met onbekenden. Wel veel vaker gedaan. Ook van dit forum en andere fora. Maakt de drempel wel makkelijker denk ik. Maar als ik voornaam en plaatsnaam weet ga ik wel gelijk even op facebook kijken of ik diegene kan vinden en meer foto's bekijken. Lukt niet altijd, maar meestal zijn ze dan wel te vinden.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:11

Al meer gehoord Berdien of is het lekker bankhangen gebleven?

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:20

Klinkt als een zeer prima zondagavond! Beter dat dan een niet geïnteresseerde vent.

Net even geappt met date, gaat zeker een vervolg komen :D

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:19

Yonker, enige manier om daar achter te komen is proberen!

Ketly, je kan natuurlijk in het wild ook iemand tegenkomen die na 10 dates nog twijfelt en op Tinder iemand die gelijk weet wat hij wel en niet wil. Dat hou je toch overal en enige manier om daar achter te komen is toch daten en proberen.

Relaxed, ik zou me er niet te druk om maken. Gebeurt iedereen wel eens. Gewoon telefoon die kapot is, batterij leeg, etc. Rustig afwachten, druk maken kan later altijd nog wel.

Date 2 staat gepland :D volgende week zondag gaat hij voor me koken.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:28

Oja, ik ben zelf geen haar beter. Heb tijdje gedate met jongen waarvan ik na eerste date al wist dat niks zou worden, maar het was wel leuk tijd vermaak. Ook wel duidelijk gezegd dat ik niet iets zag worden, maar wel gezellig was. Is het aan hem of hij dat wil of niet.

Moet wel even wennen aan de leeftijd weer. Mijn ex is vijf jaar jonger en ben nu toch aan ‘zoeken’ naar iemand die even oud of ouder is. Toch heel verschil weer mentaal en lichamelijk :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:03

Ik ben normaal ook van snelle afspreken. Nu dus pas na 1,5 week omdat eerder niet lukte. Hoe langer duurde, hoe meer ik ging twijfelen of ik hem wel leuk zou vinden in het echt. Achteraf onterecht, hij is in echt leuker dan verwacht.

En in echt elkaar leren kennen kan ook alsnog verkeerd beeld geven. Jongen waar ik het hierover had dat niks was, was met drank op in feesttent erg los en gezellig. Maar later zonder drank op ineens verlegen en erg rustig. Niks voor mij. Als ik die nuchter had leren kennen, was gelijk duidelijk dat niks voor mij was.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 14:57

Linda, wel fijn dat het weekend wat meer duidelijkheid heeft gegeven. Toch een soort van afsluiting. Altijd makkelijker dan ergens tussenin blijven hangen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 15:21

Tutti_frutti, zou het eerder gek vinden als je iemand super leuk vindt en diegene jou ook dat je er niks mee doet. Liefde gaat waar het niet gaan kan.

Merk nu al dat ik ook lastig vind dat ik weer week moet wachten. Terwijl bij m’n scharrels hiervoor daar geen enkele moeite mee had als het paar weken duurde. En dat terwijl ik ook zei niet te hard van stapel te willen lopen..

I'm not weird, I'm limited edition :D


linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 15:45

Dat laatste ga ik wel vanuit bij m’n date. Merkte heel erg bij vorige dates dat ik ook wel prima vond als niks werd. En zou ik nu ook geen grote ramp vinden, na 1 date. Maar kijk wel meer uit naar berichtjes en hem opnieuw zien.

Al zal dat rustig aan doen wel noodgedwongen moeten, aangezien we beide druk zijn met werk, sociaal leven en hobby’s. En hij daarnaast regelmatig in buitenland zit voor z’n werk. Maar we gaan het zien :D

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:19

Haha en is hij ook degene die de sollicitaties ontvangt/beoordeeld?

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:30

Ken genoeg truckers die soms dagenlang niet bereikbaar zijn, die redden zich ook altijd :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:15

Anne, ik zou tijd voor jezelf nemen. Bezig gaan met wat jij wil en wie jij bent en hoe je je voelt. Als ik je berichten lees ben je dat een beetje kwijt, maar probeer je het te vullen met dates in plaats van met investeren in jezelf. Denk dat je dan ook weer zekerder over jezelf wordt.

Gewoon even rustig de tijd nemen en niet bezig zijn met andere mannen.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:48

Tutti_frutti, klinkt niet fijn :( kan inderdaad verder ook weinig zeggen, maar sterkte in elk geval! Leuk is het namelijk nooit.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:41

Haha relaxed, hier is date ook uitgebreid besproken met collega. Die op moment ook druk aan daten is via Tinder, dus mooi ervaringen uitwisselen.

Lois, leuk! Veel plezier alvast. En dat is wel heel erg ongeduldig zeg. Zou ik ook heel snel klaar mee zijn.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 09:28

Ik ben gister onverwacht bij date geweest. Voor een drankje. Dat ene drankje werden 2 flessen wijn. Ben maar blijven slapen :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:15

Even paar drukke dagen gehad, dus hier niet gereageerd.

Anne, ik ga met Relaxed mee. Ik zou echt even tijd voor jezelf nemen. Dat een man een aanvulling wordt van jezelf, en niet je doel. En dat jij ook voor die man een aanvulling bent.

Tova, als je niet probeert weet je zeker dat niks wordt. Dus lekker op date gaan!

Irusss, leuk! Dus toch nog meer? Alvast veel plezier gewenst!

Tutti_frutti, fijn dat het toch weer goed is. Toch fijner om dan even elkaar echt gezien en gesproken te hebben.

Ik heb echt zoveel zin in zondag weer. Heb laatste tijd niet eerder gehad dat ik paar dagen al te lang vond duren met dates. Dacht altijd van ach, als paar weken duurt is ook prima :') dus dit is goed teken.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:05

Lekkere conclusie dat je dan al een golddigger zou zijn :')

Lois, ik vind het geen gek leeftijdsverschil hoor. Maar nu heb ik beide kanten op relaties met leeftijdsverschil gehad. Heb 2 serieuze exen, de eerste 6 jaar ouder en de ander 5 jaar jonger. Als je verder geen al te grote verschillen merkt in levensfases waardoor interesses anders liggen, ga ervoor!

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:51

Sommige vrouwen ook niet hoor :+

Over uurtje heb ik derde date :D deze keer maar wel schone kleding, tandenborstel etc alvast ingepakt :')

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Berichten: 6456
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:44

Ik vind dat juist het moment om erover te beginnen! Beter nu je net aan het daten bent, dan als je een relatie hebt en er dan toch ineens dingen naar boven komen die voor jouw reden zijn dat het al eerder had afgekapt als je het wist.

En op date 4 nog niet zoenen vind ik ook wel bizar. Nou ben ik gemiddeld wel sneller dan veel anderen, dat weet ik ook van mezelf. Maar als je elkaar leuk vind, dan heb je snel genoeg wel door of wordt gewaardeerd of niet.

I'm not weird, I'm limited edition :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, Amazonbot, belle_boef, Boheme, ComscoreBot, darkangel23, DogWords, DotBot, Indy_Mouse_9, Jessica_1998, Rije, Rijsa, Rooss_24, Shetje14, YandexBot en 83 bezoekers