Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 20:23

Yess dit is een leuk topic! Mijn instagram gaat over vanalles en nog wat, laatste tijd heb ik veel reisfoto's uit Madagascar gepost <3 Ben al weer een tijdje terug en wil meer volgers en een mooiere feed, dus even gaan bedenken hoe ik dat wil vormgeven en bereiken haha.

Heeft iemand hier nog tips voor meer volgers? Ik ga vanaf nu meer hashtags plaatsen, maar daar hou ik eigenlijk niet zo van. :=

Mijn instagram: xLisannebos


Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 20:30

Lau schreef:
Liesje1611 schreef:
Yess dit is een leuk topic! Mijn instagram gaat over vanalles en nog wat, laatste tijd heb ik veel reisfoto's uit Madagascar gepost <3 Ben al weer een tijdje terug en wil meer volgers en een mooiere feed, dus even gaan bedenken hoe ik dat wil vormgeven en bereiken haha.

Heeft iemand hier nog tips voor meer volgers? Ik ga vanaf nu meer hashtags plaatsen, maar daar hou ik eigenlijk niet zo van. :=

Mijn instagram: xLisannebos


Hashtags, veel liken, zelf veel mensen volgen, veel reageren dat is het enige wat echt helpt. Wil je al die moeite niet doen kan je ook volgers kopen :')


Oké. Aan de bak dus *zucht*
Hoe duur is dat, volgers kopen? _O-

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 20:59

Lau schreef:
Eerlijk geen idee :')
Volgens mij zijn de volgers die je koopt ook niet heel actief.


Maakt me niet uit, ik wil gewoon dat bedrijven me badpakken sturen en lipsticks en dat ik rijk wordt via insta. _O- zonder moeite, graag.

Nee.. Geintje

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:42

Ik heb me hier ooit al gemeld, maar toen gingen jullie ineens zo hard dat ik t niet meer bij kon houden. _O-

Ik probeer nu ook meer volgers te krijgen (heb er echt schandalig weinig, 330 ofzo :') ) . Ik probeer nu bij mn laatste foto's heel veel hashtags te plaatsen, en dan heb ik wel ongeveer 80 likes.. maar krijg ik er met 3 nieuwe foto's maar 7 volgers bij ofzo? Meer mensen dat probleem? _O-

Ik probeer mijn feed nu ook meer één geheel te laten vormen qua kleuren. Dat vind ik nog best wel lastig maar als je verder naar beneden scrollt (tot vóór mijn reisfoto's van Madagascar) zie je van welke chaos ik vandaan kom _O-

Mochten jullie nog tips hebben, ben ik wel heel benieuwd! Ik heb helaas niet echt iemand in mn omgeving die leuke foto's van me zou kunnen maken.. mn vriend zou me echt uitlachen. :')

Mijn insta is xlisannebos trouwens :j

Nessie, wat is jouw instagram? Ik ben nu wel heel nieuwschierig geworden!
Laatst bijgewerkt door Silenna op 06-11-17 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:58

Ik probeer nu inderdaad veel "populaire" hashtags uit :j Qua likes lijkt het te helpen, qua volgers niet eigenlijk :')

Maargoed, volgens mij moet je soms ook gewoon geluk(?) hebben om opgemerkt te worden met een foto. Hoe mensen binnen één dag aan 100+ nieuwe volgers komen is mij een raadsel _O-

Edit: anyway mocht iemand lekker recht voor zn raap zn mening wil geven, ik sta open voor alle tips :o

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:46

Ik wilde gisteren een paaldansfoto toevoegen, achteraf had ie beter in zwart wit geweest. Ik ben echt een feedsukkel. _O- :')

Hoe mensen altijd zo'n prachtige feed krijgen.. ik heb respect :')

Afbeelding

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:48

xTitanic schreef:
En ik maak me dan weer druk om het feit dat op mijn laatste 4 tekeningen de paarden dezelfde kant opkijken. Damnit :')

[ [url=m/rpyH0n.png]Afbeelding[/url] ]

Ja instagram, je doet wat met een mens.


Dat was mij helemaal niet opgevallen tot je het zei! :D

Ik probeer er wel orde in te krijgen, ik vind het wel leuk om er mee bezig te zijn en een beetje één geheel proberen te creëeren.. Totdat ik straks een knalroze foto heb en er niet bij past, die ik toch wil posten.. ja dan gaan al mn principes over boord hoor. :')

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:32

xU_Blinghx schreef:
Liesje1611 schreef:
Ik wilde gisteren een paaldansfoto toevoegen, achteraf had ie beter in zwart wit geweest. Ik ben echt een feedsukkel. _O- :')

Hoe mensen altijd zo'n prachtige feed krijgen.. ik heb respect :')

[ [url=m/2d5KKQ.png]Afbeelding[/url] ]


*\o/* yay medepaaldanser *\o/*


Jazeker! :D
Sommige mensen kiezen ook echt voor een bepaald onderwerp wat ze willen laten zien op hun insta: bijv alleen paarden of natuurfoto's.
Ik kan dat echt niet, ik wil gewoon alles delen _O-


Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:12

Als je nou écht een onvergetelijke bestemming zoekt moet je naar Madagascar. :j
Echt adembenemend en beroemd vanwege zijn vele diersoorten, ben echt verliefd geworden op dat land.

En absoluut instaproof, je stranden zijn leeg en overal heb ik niet meer dan een handje toeristen gezien. :D


Edit: kijk dan. Dit wil je toch. <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Silenna op 15-11-17 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:31

Fenrir schreef:
Liesje1611 schreef:
Als je nou écht een onvergetelijke bestemming zoekt moet je naar Madagascar. :j
Echt adembenemend en beroemd vanwege zijn vele diersoorten, ben echt verliefd geworden op dat land.

En absoluut instaproof, je stranden zijn leeg en overal heb ik niet meer dan een handje toeristen gezien. :D


Edit: kijk dan. Dit wil je toch. <3
[ [url=m/9IXRCs.png]Afbeelding[/url] ]


Wil er graag een keer heen, maar nu met die uitbraak van builen/longpest zou ik niet staan te trappelen... een kennis van me is er onlangs aan overleden (woonde op Madagascar)


Oei nee, snap ik helemaal! Heftig..
Ik heb zelf 5 weken helemaal in het noorden van madagascar op een eilandje gezeten, daar kwam het niet voor, toen was het vooral in het zuiden dacht ik. Sowieso komt de pest daar bijna elk jaar terug := geloof alleen wel dat de situatie nu ernstiger is.

Anyway mocht dit overgaan; hou het in je achterhoofd jongens :D

Edit: volgend jaar waarschijnlijk Bali met de familie & vriend (kan ie mooi mn instafotograaf worden gnagnagna) <3
Mijn moeder durft eigenlijk niet meer te gaan vanwege die actieve vulkaan, maar ik haal dr nog wel over. _O-
Laatst bijgewerkt door Silenna op 15-11-17 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:34

Zijn hier mensen die nog speciale fotobewerkings programma's/apps gebruiken? Ik heb al de gratis versie van vsco, maar daar kom ik niet zo ver mee..

Ik wil wat meer gaan fotoshoppen, niet om mezelf beter te maken maar om een andere (mooiere) sfeer neer te leren zetten. :j
Ik zag deze foto en toen dacht ik jeetje, wat kan een mooie bewerking toch veel doen!
Afbeelding

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:17

Je kunt story's van anderen die irritant zijn uit zetten. Vinger op story plaatsen, ingedrukt houden, uit zetten. :D

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:54

Ik heb een foto geplaatst die helemaal niet bij mn feed past, maar die ik wel erg grappig vond. :')
Dus dat mooie-feed gedoe laat ik nu ook maar even los, daarvoor maak ik gewoon echt niet genoeg foto's.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 20:56

Wow vet gedaan! Hoe en met welke app heb je dat bewerkt?

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:37

Ik ben degene die mij de vorige keer Lightroom aanraadde echt super dankbaar! Wat een verschil qua licht met de originele foto's <3

Ik heb ook 2 winterfoto's gepost. Over die 2e heb ik echt lang getwijfeld, ik vind m behoorlijk debiel, maargoed.. Hopen dat anderen denken "goh lekker spontaan". Ofzo. _O-

Afbeelding

Afbeelding

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:53

enamorada schreef:
Vind je dat al debiel? :o Vind het een hele normale (leuke!) foto eigenlijk.


Aw thanks!
Ja ik vind (bij mezelf!) al snel iets debiel. :') Ik kan dan ook best perfectionistisch zijn en dan denk ik, wat zitten die vingers raar, wat doe ik met mn been, wat ziet dat er stom uit _O-
Misschien moet ik dat soort dingen wat meer los laten :D

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 00:35

Welke app is dat, om ontvolgers te stalken? :')

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:46

Ik vind jullie feeds juist prachtig! :D

Jongens ik lach me helemaal kapot _O-
Sta ik vanmiddag in de Costes even een foto te maken voor mn vriend, hebben ze daar dus perfect licht. Heb schaamteloos 100 foto's staan maken :')
Costes is de place to be jongens!!!
(En vervolgens iets opgelicht met lightroom)
Afbeelding

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 17:17

Ik lees normaal mee maar heb even een korte vraag.. Hoe “repost” je iemand anders zn story in je eigen instastory? Ik heb dit best veel mensen al zien doen, maar ik krijg t niet voor elkaar _O-

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:45

Ik kom even binnenvallen met een vraag als dat goed is :o

Ik ben op zoek naar mooie presets voor instagram (t liefst die ik kan gebruiken via Lightroom). Gebruiken jullie ook zoiets? En weet iemand waar ik ze kan vinden?

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 18:11

Is hier iemand die goed is in foto bewerkingen die mij kan helpen? Ik heb een super leuke foto van mij en mn vriendinnen, maar één gezicht is gek vervormd (heeft ineens dubbele wimpers etc?) heel gek. Denk dat het wel redelijk weg te poetsen is, maar ik kan dat helaas niet |(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AmyJamess, Aranel, ComscoreBot, dandy123, GoogleAdsense, HELder, kimberly1995, Labby1, LiDi, marit34, meintje, Vavane, verootjoo, Zirkonia en 140 bezoekers