Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:49

Heel gaaf dit! Lijkt me onwijs om te kunnen maar ik ben een vergiet, ik zou bijvoorbeeld al vergeten voor ik ga slapen om erop te gaan letten :+



Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:55

Dat zijn inderdaad de mindere dromen Maureen!

Ik weet trouwens niet of ik hier al mn wel onthouden dromen ga delen, ik droom nog wel eens.. Ehm.. Expliciet. :o

En die onthou ik het makkelijkst omdat ze ook vooral heel raar zijn :Y)

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:46

Wat hierboven gezegd wordt met het voor het slapen gaan uitkiezen waarover je gaat dromen herken ik ook wel. Dan lig ik in bed en om in slaap te komen "bedenk" ik mn eigen droom en val daarmee in slaap, hij gaat daarna wel gewoon door.

Ik ga ook eens een app downloaden

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 12:55

Ik heb mijne vannacht goed onthouden

Ik ging met een vriendin te zwemmen in een oceaan, ontzettend warm maar droegen wel een shirt over onze bikini :+ uiteindelijk ging ze me laten zien hoe je op roggen moest vissen en villen. Er was om de een of andere reden een huskypup bij, maar wel een helemaal witte. Die rog die ik had gevangen gingen we bakken. Om de een of andere reden werden we ineens achterna gezeten, ik weet niet waarom en heb de achtervolger ook niet gezien. We hadden er ook eigenlijk best lol in het wegrennen. Uiteindelijk gingen we ergens door een steegje waar een chagerijnige oude man een deur in aan het maken was zodat er niemand meer doorheen kon. Maar in onze haast en nouja baldadigheid haha rende we hem en zn deur omver. Echter zat er ook echt een knappe jongen aan de andere kant van de deur, zn zoon ofzo, toen we hem ook zagen zitten bleven we even verbaasd staan om even te lachen en door te rennen. Blijkbaar vond hij t ook wel wat want hij besloot met ons mee te gaan :Y) en nog altijd die husky met ons mee haha. Uiteindelijk kwam het erop neer dat we door een hoop wateren moesten zwemmen en we maar bleven gaan door de lol die we hadden want we werden allang niet meer achtervolgt :+

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:27

@Coentjuh, ik heb een tijd lang Amytriptyline (en een zoot andere ervoor en erna) geslikt voor mn zenuwpijn. Helaas had dat ook sowieso geen effect voor mij qua de pijn maar verder ook helemaal geen andere rare effecten. Dus "helaas" ook geen aparte dromen of iets dergelijks. Ik droom zonder pillen wel ook al vrij veel. Bijna elke nacht wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Eefje_Sammy, Esmee_RS, eva1969, Evilou, lisanne87, Pellelilly, Ponylover_11, saskiaojan, SennaS, Suliko, tirzasarah10, vevina, Vjestagirl, Zil en 68 bezoekers