Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Peelie

Berichten: 13382
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:27

Goh. Lucide dromen. Die heb ik al laaaaang niet meer gehad.

Vroeger vooral als ik stapel verliefd was droomde ik veel lucide. Ik ben/was er heel erg goed in.

Ik zal er eens op gaan letten.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]


Peelie

Berichten: 13382
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:39

SusanH schreef:
Wat grappig. Dat van die vingers wist ik niet. Wat ook zo is, in een droom kun je nooit een apparaat of voertuig bedienen. Kan 100 keer op een knopje drukken in mijn droom maar dan gebeurt er niks en dan komt het besef, oja, ik droom :z . Ik ben me vooral in de vroege ochtend bewust dat ik droom, maar ben er nooit bewust mee bezig geweest. Houd bijvoorbeeld geen dagboekje bij of zo, en probeer er niks in te sturen verder.

Daar heb ik geen past van :P

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Peelie

Berichten: 13382
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 08:15

Naar de wc gaan in je droom is ook een lolletje ja :+

Een poosje terug had ik dat nog. Maar ik merkte als snel dat er iets niet klopte. Ik ging meerdere keren en echt grote hoeveelheden. En het was een vreem toilet.

Toen ik uiteindelijk echt bijna ging werkd ik wakker omdat ik merkte dat het echt niet klopte. It was a close call :')

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Peelie

Berichten: 13382
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 05:00

Ik heb vandaag vor het eerst in laaaaange tijd weer lucide gedroomd.

Het is een droom die ik jaren eerder in mindere maten al heb gehad.

Ik droomde dat ik een baantje als schapenscheerder had (wat ik mijzelf ook wel echt zie doen) en dat ik eerst mee moest kijken hoe het moest. Toe ik een aparaat mocht pakken om ook een schaap te scheren waren er opeens allenmaal specificaties van de machines waar ik rekening mee moest houden. Ik scheer ook professioneel paarden voor klanten irl, dus die specificaties waren zo vreemd voor mij. En ik moest maar de minder sterke machine gebruiken om mee te beginnen. Heel vreemd en dat kreeg ik ook door.

Wat ook vreemd was dat de man voor wie ik werkte verdacht veel op mijn eechte echte vriendje leek. Maar toch ook weer niet. Mijn eerste vriendje hete Kevin en mijn huidige vriend heet toevallig ook Kevin. En deze man hete ook Kevin. Maar zijn achternaam klopte niet helemaal, alsof hij het expres anders uitsprak zodat ik hem niet zou herkennen.

Opeens waren we in een soort appartement. Een huisje waar ik vroeger al eerder over heb gedroomd icm mijn eerste vriendje. Toen zei ik, maar je spreekt jou naam toch zo en zo uit. Waarop hij ja zei. En door de hele droom heen was er al een bijzondere aantrekkingskracht. Meer van hem naar mij. Ik was eerder heel nieuwschierig wie hij nou was.

Het huis was in vervallen staat terwijl het vroeger een mooi 2 kamer apparement was (zonder keuken, badkamer of wc :+)

We waren eerst in de kleine kamer die er echt slecht aan toe was. Het water stond buiten tot aan de raamkozijnen. Die kamer zijn we gaan opknappen. De grotere kamer zag er veel beter uit. Toen heb opgeknapt genoeg was kwam zijn vrouw opeens met een kindje binnen en ik was opeens half naakt en mijn kleding was weg.

In de grotere kamer heeft altijd een trap met een deur gestaan, maar daar mocht ik nooit doorheen. Jaren geleden had ik besloten dat ik gewoon door die deur zou gaan. Toen bleken zijn ouders daar te wonen.

Ik besloot nu het zelfde te doen. Ondanks dat ik half naakt was (en hij aan zijn vrouw aan het uitleggen was waarom ik er was en waarom ik naakt was) en nu bleek het een high end kunstgallerij te zijn. Ik zag allenmaal vrouwen in strakke zwarte en navy blauwe kokerjurken. Ineens was ik helemaal naakt. Ik ben snel weer weg gegaan en heb de deur achter mij dicht getrokken.

Toen had ik zin om te zwemmen maar ik was bang voor wat er in het diepe zou schuilen. Dus Kevin ging met me mee en hij wilde gelijk gaan diepzeevissen. We hebben toen met onze blote handen een zwaardvis gevangen :')

Toen we terug kwamen met die vis mocht ik wel blijven van zijn vrouw en had ik mijn kleren ook weer terug.

Toen realiseerde ik me dat dit allenmaal echt veel te raar was en ben ik wakker geschrokken.

Waarom ik nou over mijn eerste vriendje en over die zelfde plek als 10 jaar terug droom snap ik niks van.

Bijzonder was het in ieder geval wel.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _San87_, afkepieteke, Anoukjuuuhh, Babsiej, BrandWatchBot, fohadie, GoogleAdsense, Indy_Mouse_9, katinker, leanneXXnona, majemalo, Nanu, pillow, Polarize, Rijsa, SemrushBot, sollair310 en 52 bezoekers