Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:19

Ik heb wel eens vaker gehad dat ik lucide droomde, maar niet echt in een bepaald ritme dus ik weet niet precies waarom soms wel en meestal niet haha :')

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait


Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:43

spookyjim schreef:
Ik zit al heel lang met het idee om mijn dromen op te schrijven, maar elke keer als ik wakker word vergeet ik het :')

Nou, daar heb ik nou dus geen last van :')

Ik kan bijna al mn dromen herinneren, soms wel meerdere per nacht _O- (en mijn dromen zijn altijd zo vaag en totaal niet realistisch haha)

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:24

Ik kan wel autorijden in dromen, maar idd of de rem is stuk en/of ik wordt gearresteerd door snelheid _O-

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:31

SusanH schreef:
Ik kan ook wel autorijden maar het gaat altijd heel anders als wanneer ik wakker ben :') iets chaotischer vooral. Apparatuur en machines doen sowieso nooit wat ik wil in mijn dromen.

Eens :')

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:19

Ik weet niet of het wel zo slim is om al mijn dromen hier te vertellen aangezien ze nogal apart zijn haha :')

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:36

Ik had wel een keer dat ik in mijn droom auto reed zonder rijbewijs. Dus de politie vroeg of ik mijn rijbewijs kon laten zien, maar ja die had ik natuurlijk niet.
Dus ik moest mee naar het bureau, met handboeien en al :')
Enigste probleem was dat die zo los zaten dat ik mijn hand er gewoon uit kon halen _O-

Dus ik zeg zo tegen die agent:
"umm, zit dit wel goed? je weet dat ik er gewoon uit kan hè :') "
Zegt hij: "Ben je van plan dat te doen dan?"
Ik: "Nee"
Hij: "Dan maakt het dus niet uit."

_O-

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:36

Zou best kunnen, maar ik zou zelf niet weten wat haha

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 08:28

Ik droomde vanacht dat de wereld gered moest worden van een paar idiote mensen :') ik wou helpen, maar dat mocht niet van iemand. Dus ik wachtte tot zij de deur uit was en ging toch naar buiten om te helpen, Met Thor's hamer? :') (ik kijk teveel Marvel films ben ik bang _O- )
Alleen deed mijn hamer het niet, want blijkbaar had ik een neppe versie ervan. Iemand anders had de echte en die deed het natuurlijk wel weer.

Dus toen was de wereld gered door haar en was iedereen boos op mij dat ik me ermee bemoeid had terwijl ze nog zeiden dat ik dat niet moest doen :roll:


Edit: hij was niet lucide ofzo, anders had ik natuurlijk wel gewonnen :P

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 07:25

Ja, dat je niet echt een "personage" bent in je droom heb ik soms ook wel, maar meestal ben ik wel iemand.

Vroeger had ik een droom die best wel vaak terugkeerde. Ik liep een huis in. Het was bekleed met rode stof en alle andere dingen waren van donkerbruin hout. De kamer was rond en er zaten allemaal deuren in. Mijn taak was om de deur te kiezen die weer naar buiten ging. Point is, ik koos altijd de verkeerde deur. Waar ik vermoord werd := (en de meeste mensen worden wakker als ze dood gaan in dromen, maar nee hoor ik viel altijd in een donker zwart gat. En daarna kon ik gewoon echt niet wakker worden)

Maaaaar
Na een hele tijd was ik van
"Hey, dit heb ik al tig keer gedroomd. Nu kies ik de goede deur"

En toen koos ik de goede en heb ik de droom nooit meer gehad _O-

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 07:04

Ik heb nooit een slaapverlamming gehad, maar, ik heb wel van veel mensen gehoord dat als je lucide probeert te dromen dat je niet meer kans hebt op slaapverlammingen. Misschien door bepaalde methodes maar in het algemeen niet.

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, BLEXBot, criollo_yess, dezzie, douschka, Googlebot, katinker, limagirl, moonsparkle, ogidni, senna21, shaddy82, xxmichellexx, Xyris, YandexBot en 50 bezoekers