Spaarzegels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:51

Albert Heijn heeft inderdaad de actie van de ovenschalen lopen. Al moet ik zeggen dat ik de actie vrij duur vind. Je moet 50 zegels hebben voor een volle spaarkaart (=500 euro aan boodschappen, per 10 euro krijg je 1 zegel) en dan moet je nog bij betalen, wat natuurlijk oploopt wanneer je een grotere ovenschaal wilt.

JM :#



Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:56

Ja daar heb je gelijk in Sindy, dat je die boodschappen toch doet. Alleen had ik het wel wat 'gemakkelijker' gevonden wanneer het wat minder zegels waren om een boekje vol te krijgen. Wij geven thuis als gezin (te) veel geld uit aan de boodschappen en zelfs dan is het nog een opgave om het spaarvel vol te krijgen. Dus voor mensen met een kleiner budget of studenten die alleen wonen lijkt mij dat al helemaal lastig.

JM :#

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:31

Werk zelf bij Etos en vind het stiekem ook best wel een bedrag. 35 euro aan spullen + 1,50 euro.
Het doosje is wel geweldig vind ik, nieuwe collectie verpakkingen zijn echt prachtig. Moet zelf ook gewoon sparen voor die kaarsen (mag niet zomaar zegels pakken of van klanten die ze niet hoeven nemen) en denk dat ik m niet eens vol ga krijgen :')

JM :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie