Vervelen in het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-17 17:47

Hoi hoi, ik lig al van dinsdag in het ziekenhuis en moet blijven tot zondag. Ik verveel me ondertussen steendood en dacht, misschien heeft Bokt wel de gouden tip? :)

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:50

Boek lezen?

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 17:59

Online spellen doen, puzzelboekje, tekenen, schrijven, plannen maken voor na zondag, een bullet journal starten... :)

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 18:05

Ik wandel altijd uren door het ziekenhuis. Tijdens een gewone afspraak ( mijn artsen weten dit wel en sturen meestal een berichtje ) en na operaties. Geeft mij altijd een rustig gevoel. Weet niet of dit een optie is voor je?

Verder slaap ik veel als ik in het ziekenhuis lig ( geen tv en geen internet in ziekenhuis. ) of wat spelletjes op de gsm.

Boeken lezen en verder zorgen dat je zo spoedig mogelijk hersteld.

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:19

Skypen met vrienden en series kijken. (Moest ook een week in het ziekenhuis liggen) ohja, en SLAPEN :D

Jolene85

Berichten: 565
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 22:39

Dagdromen, slapen, lezen, tekenen, Netflixen op een Ipad, Sudoku, bokt topics lezen :P

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 23:14

StonedRomy schreef:
Ik wandel altijd uren door het ziekenhuis. Tijdens een gewone afspraak ( mijn artsen weten dit wel en sturen meestal een berichtje ) en na operaties. Geeft mij altijd een rustig gevoel. Weet niet of dit een optie is voor je?

Verder slaap ik veel als ik in het ziekenhuis lig ( geen tv en geen internet in ziekenhuis. ) of wat spelletjes op de gsm.

Boeken lezen en verder zorgen dat je zo spoedig mogelijk hersteld.


Oei, jij leeft echt onder een steen. Een ziekenhuis zonder tv en internet? =:)

Dan heb je toch nog wel internet op je gsm?

In het ziekenhuis ben ik meestal van de wereld door pijnstilling maar verder lees ik, puzzel ik en zit ik dus op internet of kijk tv

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 23:19

Wat ik vooral deed als ik er weer eens lag: programma's (terug)kijken die niemand anders bij mij thuis leuk vindt en ik wel.
Denk hierbij aan Gordon Ramsay enzo, haha. Verder in mn dagboek schrijven, 10 boeken beginnen op mijn e-reader en er geen uitlezen, mensen die wel een leven hebben op dat moment, lastig vallen..

daantjuhhh

Berichten: 26869
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:29

Toen ik in het ziekenhuis lag na een auto ongeluk heb ik de eerste 5 dagen alleen maar half dromerig en misselijk van de pijnstillers in mijn nee gelegen. 10 minuten tv was al te veel.
Dus als je je begint te vervelen is dat meestal een teken dat je je beter begint te voelen *\%/*

Maar toen ik beter was deed ik veel spelletjes op de laptop. Veel appen met vriendinnen.
En tv kijken.
En ik ging shoppen online :oo

Tevens uren marktplaats afgestruind opzoek naar een nieuwe veilige auto :$

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:32

daantjuhhh schreef:
Toen ik in het ziekenhuis lag na een auto ongeluk heb ik de eerste 5 dagen alleen maar half dromerig en misselijk van de pijnstillers in mijn nee gelegen. 10 minuten tv was al te veel.
Dus als je je begint te vervelen is dat meestal een teken dat je je beter begint te voelen *\%/*

Maar toen ik beter was deed ik veel spelletjes op de laptop. Veel appen met vriendinnen.
En tv kijken.
En ik ging shoppen online :oo

Tevens uren marktplaats
afgestruind opzoek naar een nieuwe veilige auto :$


Daar ging je bankrekening!

Hier staan al veel tips in, beterschap :) !

MosselJarig
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:33

Ik kan je niet helpen, maar ik lees wel even mee. Lig niet meer in het ziekenhuis maar ben eergisteren wel aan Mn enkel geopereerd dus niet mobiel en verveel me ook kapot

gigikuhh

Berichten: 162
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: limburg

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:38

muziek luisteren

Anoniem

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:41

Ik lees ook mee! Mag sowieso 1 week niet lopen na een val met paard. Been in brace ;-(

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:41

Mossel schreef:
Ik kan je niet helpen, maar ik lees wel even mee. Lig niet meer in het ziekenhuis maar ben eergisteren wel aan Mn enkel geopereerd dus niet mobiel en verveel me ook kapot

Maar dan kun je prima knutselen,tekenen ,bedenken wat echt belangrijk voor je is etc
zelf heb ik destijds brieven geschreven aan mensen die ik wilde laten weten hoe belangrijk ze voor me waren/zijn.en goede voornemens bedacht voor het komende jaaretc.
:o

MosselJarig
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 21:51

kwita schreef:
Mossel schreef:
Ik kan je niet helpen, maar ik lees wel even mee. Lig niet meer in het ziekenhuis maar ben eergisteren wel aan Mn enkel geopereerd dus niet mobiel en verveel me ook kapot

Maar dan kun je prima knutselen,tekenen ,bedenken wat echt belangrijk voor je is etc
zelf heb ik destijds brieven geschreven aan mensen die ik wilde laten weten hoe belangrijk ze voor me waren/zijn.en goede voornemens bedacht voor het komende jaaretc.
:o

Ben niet zo van het tekenen en knutselen :o of Nouja haken vind ik wel leuk, maar ben snel afgeleid en wil dan weer wat anders doen haha.
En de mensen en dingen die belangrijk voor me zijn heb ik het al laten weten en over nagedacht toen ik in een enorme put zat enkele maanden geleden.

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Re: Vervelen in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-17 22:10

Mag ondertussen alweer bijna naar huis waar ik nog wel een paar weken in mijn bedje rustig aan mag doen :) Netflix en de sims zijn mijn vrienden geworden :) en ook heel vee gewoon geslapen en gefantaseerd over lekker eten :D