auto ongeluk, wie betaald schade?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 18:34

Iris82 schreef:
Nooit zomaar betalen. Ze proberen maar wat. Geen recht van slagen. Rotte is alleen dat je zelf je AVP niet aan kan spreken dus hoop dat ze zelf wel een rechtsbijstandverzekering heeft


Wil je dit even verduidelijken? Want uiteindelijk is de bestuurder in fout, niet? Deze heeft de auto van de baan gereden


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 19:18

meggiemeg schreef:
Het lijkt me dat diegene op dat moment achter het stuur zat ook verantwoordelijk is.
Het gaat om een oude auto, wat kan daar de dagwaarde nog van zijn? Is dat bedrag het waard om elkaar later op met de nek aan te kijken of om zelfs vriendschappen voor te verliezen?
Het is heel vervelend en ze heeft het niet expres gedaan, eventueel met de rest van de groep samen het bedrag lappen..


Geen oude, maar een oudere. Ik rij ook met een oudere auto die niet meer all risk is, maar de dagprijs daarvan zit nog rond de 10.000 hoor. Mijn andere oude auto (14 jaar) zat nog rond de €3000.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zsazsa_, Afanaisa91, Amazonbot, Arlette1991, Athelas, BanjerLief, Facebook, Freekfuchs, GoogleAdsense, GrapeshotBot, HELder, Kimberly520, Lau07, lillylover, limagirl, loez, MiVita, Nathachou, Nientsje, Paardennamen, Pieke_Gwen, Plonspony, Rivendell, Saintelette, Snippergroen, Sokje_6, Telpeva, Venthe, xKatinkii, XXInKA, YandexBot en 114 bezoekers