Ergernis in de woonwijk.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Biebz

Berichten: 5497
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 10:03

Parkeerproblemen kennen bij hier ook
Staan gewoon links en rechts op de weg geparkeerd zodat je slingerend de wijk uit moet. Nog niks gezegd over het feit dat je een groot probleem hebt als je een tegenligger tegen komt. Dan kan 1 van de 2 het hele stuk achteruit. Wij hebben een parkeerplaats tussen 4 blokken in, Voor elk blok, de helft, 1 per huis. Dus als je s avonds thuis komt dan kan je aan de andere kant van de wijk parkeren. Als er ergens een verjaardag is dan is het helemaal drama.
Huizen tegenover ons hebben een garage inclusief schuine oprit. En nog staat er een auto bij ons.

Ik denk dat het gewoon een beetje fatsoen is als je elkaar de ruimte geeft. Maar als de ander dat niet heeft zou ik het ook niet hebben. Jij hebt net zo goed recht op die parkeerplek!


Biebz

Berichten: 5497
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Ergernis in de woonwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:32

Had al wel gereageerd. Maar ik lees idd veel dat mensen wel 2 of 3 auto's hebben. En idd ook erg veel bedrijfsbussen. Dat klopt hier idd ook.
Nu hebben we er 1 (gezin van 5) en kunnen 9 van de 10x auto amper kwijt omdat de andere al hun auto's wel dichtbij willen hebben.
Vind dat erg frustrerend. 200 meter verderop is een sportschool met grote parkeerplaats. Als je meer auto's hebt zet je er toch daar 1 neer?
Of is dat raar gedacht van mij?

Biebz

Berichten: 5497
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 09:39

Keet schreef:
Biebz schreef:
Had al wel gereageerd. Maar ik lees idd veel dat mensen wel 2 of 3 auto's hebben. En idd ook erg veel bedrijfsbussen. Dat klopt hier idd ook.
Nu hebben we er 1 (gezin van 5) en kunnen 9 van de 10x auto amper kwijt omdat de andere al hun auto's wel dichtbij willen hebben.
Vind dat erg frustrerend. 200 meter verderop is een sportschool met grote parkeerplaats. Als je meer auto's hebt zet je er toch daar 1 neer?
Of is dat raar gedacht van mij?


Uhmn ja? Dat is toch gewoon het parkeerterrein van de sportschool? Is geen openbare weg ofzo :+

Is grote (ruim 50 plekken) openbare parkeerplaatsen. Niet van de sportschool zelf.

Maa bedoelde meer of het raar was dat ik vond dat mensen met 2/3 auto's of bedrijfsbus een auto verder weg zetten dan wij onze enige auto omdat een gezin graag hun 3 auto's voor de deur hebben staan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Astridhorse, Bommeltje_, EmptyWords, GoogleAdsense, gwennndolyn, Hannerups, Jonnekee, kimwilliam, laran, Majestic-12, Zoe_97 en 181 bezoekers