Little loveley company Groningen ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spruitje56
Berichten: 1642
Geregistreerd: 16-07-10

Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 15:21

Hallo! Ik vraag mij af wat deze winkel inhoud? Wat zijn de prijzen van het eten en drinken? Wat is goed en minder van daar? Wie zijn er wel eens geweest? Het is allemaal Cute daar vanuit buiten te zien maar ga morgen pas zelf er heen ! Wie kan mij helpen ? Gr hackny

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:09

Is een super snoezig winkeltje/cafeetje. Redelijk chaotisch wel. Ben er alleen geweest voor de winkel niet voor de rest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:12

Ik ben nu drie keer geweest in de zaak op de Herestraat <3 Het is klein, zoet, schattig en ik hou er van. Eigenlijk is het niets meer of minder dan een klein winkeltje met schattige hebbedingetjes en kadootjes. De prijzen vind ik ontzettend meevallen. Ik ben gek op de Unicorn Hot Chocolate, de milkshakes en de cupcakes. Je bent misselijk als het op is, maar oh zo leuk om geserveerd te krijgen. Ga je speciaal daarvoor naar Groningen?
Afbeelding

Afbeelding

Spruitje56
Berichten: 1642
Geregistreerd: 16-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 18:58

Anoniem schreef:
Ik ben nu drie keer geweest in de zaak op de Herestraat <3 Het is klein, zoet, schattig en ik hou er van. Eigenlijk is het niets meer of minder dan een klein winkeltje met schattige hebbedingetjes en kadootjes. De prijzen vind ik ontzettend meevallen. Ik ben gek op de Unicorn Hot Chocolate, de milkshakes en de cupcakes. Je bent misselijk als het op is, maar oh zo leuk om geserveerd te krijgen. Ga je speciaal daarvoor naar Groningen?
[ [url=m/mGbeT8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/l80f02.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik woon er! Wat was je kwijt ong?

belle_boef

Berichten: 10733
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:15

Oh dat zag ik van de week voorbij komen op Facebook. Een zuurstok roze drankje vol snoepjes, zuurtjes, schuimpjes, etc. Mijn maag draaide spontaan om. Zag er prachtig uit maar daar bleef het bij mij wel bij, kan me niet indenken dat je daar nou heen gaat omdat het echt lekker is.

Kimbers

Berichten: 5103
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:20

Zooooo leuk! Super fijn dat hier 2 van die winkeltjes zitten. Ben verliefd op de spulletjes.

Maar wat er goed is, geen idee. Het is allemaal zoetigheid toch? Fscht dat het een kinderzaak was trouwens maar mensen gaan er dus ook gewoon heen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:39

Iets van 4 a 5 euro voor zo een drankje geloof ik. Ondanks dat het zo zoet en schattig is, vind ik de meeste spulletjes juist helemaal niet voor kinderen. Sommige dingen idd wel, maar het meeste is ook voor grote meisjes :D

Anoniem

Re: Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:16

En en en en hoe was het TS?

Spruitje56
Berichten: 1642
Geregistreerd: 16-07-10

Re: Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 21:35

Het is helaas niet door gegaan :( ik ga ergens komende maand denk ik !

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Little loveley company Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 08:19

Omdat dit topic beter past op [LZP]Leven zonder paarden, verplaats ik deze hierheen.