Militair als partner?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Militair als partner?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 16:50

Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd of er hier bokkers zijn waarvan zijn of haar partner voor Defensie werkt? Mijn vriend is vandaag naar een voorlichtingsdag geweest, en was laaiend enthousiast. Ik iets minder -O-

Hij zou graag als sport instructeur aan de slag willen voor Defensie, klinkt gelukkig vrij veilig, maar hij staat wel open voor doorgroei functies of andere functies binnen Defensie.

Mijn nicht heeft als sport instructeur voor Defensie gewerkt, en heeft ook 7 maanden in Afghanistan gezeten. Bang dat er wat gebeurd ben ik niet echt, maar hem 7 maanden moeten missen is wel een dingetje..
1 van mijn beste vriendinnen is militair verpleegkundige geweest, en ook zij is 2 keer op uitzending geweest, heb het dus al van dichtbij meegemaakt en weet een beetje wat het inhoudt.

Daarnaast is mijn vriend qua karakter echt het meest onschuldige lammetje wat er bestaat (met het uiterlijk van een beer :+ ) Ik ben ook wel een beetje bang dat het militaire leven hem harder maakt, opzich voor zijn ontwikkeling niet verkeerd, maar dit zachte lammetje is wel de man waar ik verliefd op ben geworden..

Als dit zijn roeping is en hij hier gelukkig van wordt ga ik hem natuurlijk voor 200% steunen, maar vind het wel fijn als ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Vandaar benieuwd of hier meer partners van zitten.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Militair als partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:59

Volgens mij is er een HK waarbij partners van bokkers in dienst zijn

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Militair als partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:03

Mijn schoonzus haar partner is militair en komt net terug van zijn derde missie. Ze hebben het ongelofelijk zwaar... Het is echt niet niks, ook niet voor mijn schoonzus die behoorlijk wat te verduren krijgt. Verder uitweiden hierover doe ik alleen in pb, stuur gerust. ;)

Anoniem

Re: Militair als partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:07

Mijn broer was tot voor kort para in het Belgisch leger, nu heeft hij een andere functie. Hij is gehuwd en heeft 3 kinderen. Mijn schoonzusje heeft het niet altijd even gemakkelijk gehad zo alleen met 3 kinderen, maar ze houdt van mijn broer en als hij thuis is, dan maken ze echt tijd voor mekaar.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:21

Monster_tos schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd of er hier bokkers zijn waarvan zijn of haar partner voor Defensie werkt? Mijn vriend is vandaag naar een voorlichtingsdag geweest, en was laaiend enthousiast. Ik iets minder -O-

Hij zou graag als sport instructeur aan de slag willen voor Defensie, klinkt gelukkig vrij veilig, maar hij staat wel open voor doorgroei functies of andere functies binnen Defensie.

Mijn nicht heeft als sport instructeur voor Defensie gewerkt, en heeft ook 7 maanden in Afghanistan gezeten. Bang dat er wat gebeurd ben ik niet echt, maar hem 7 maanden moeten missen is wel een dingetje..
1 van mijn beste vriendinnen is militair verpleegkundige geweest, en ook zij is 2 keer op uitzending geweest, heb het dus al van dichtbij meegemaakt en weet een beetje wat het inhoudt.

Daarnaast is mijn vriend qua karakter echt het meest onschuldige lammetje wat er bestaat (met het uiterlijk van een beer :+ ) Ik ben ook wel een beetje bang dat het militaire leven hem harder maakt, opzich voor zijn ontwikkeling niet verkeerd, maar dit zachte lammetje is wel de man waar ik verliefd op ben geworden..

Als dit zijn roeping is en hij hier gelukkig van wordt ga ik hem natuurlijk voor 200% steunen, maar vind het wel fijn als ik een beetje weet waar ik aan toe ben. Vandaar benieuwd of hier meer partners van zitten.

Alvast bedankt voor jullie reacties!


Een militair als partner heb ik geen ervaring mee, maar met het wereldje zeker wel. Qua sportinstructeurs valt het wel mee met hoe hard ze zijn, naar mijn ervaring zijn de meesten nog steeds wel 'zacht' niet op een verkeerde manier hoor!

Ikzelf ben er wel door veranderd, meer gedisciplineerd, simpeler en harder. Vooral met uitspraken, ben wat dat betreft wat 'lomper' geworden. Wel is het een hele leuke wereld, waar iedereen voor elkaar klaarstaat, en je vrienden voor het leven kan krijgen, zonder elkaar elk vrij uurtje op te zoeken.

Heb wel ooit een relatie gehad die op de klippen liep doordat ik bij defensie ging werken (en een vriendin zit nu in die situatie). Ik vind het wel erg tof dat je je vriend daarin steunt! Soms zal het moeilijk zijn, maar als het goed zit, komen jullie daar wel doorheen

SweetVanille
Berichten: 1771
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Re: Militair als partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:22


Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:54