Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:59

Moderatoropmerking:
Ik heb een paar berichtjes verwijderd om onduidelijkheid te voorkomen, aangezien het andere topic inmiddels op slot staat. :)

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:24

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten over automutilatie (zelfbeschadiging) verwijderd. Het is niet de bedoeling om over zo'n gevoelig onderwerp details zoals methodes, plekken of hoe het voelt te bespreken. Zeker niet in een topic waar het andere gebruikers enorm kan overvallen en triggeren. Specifieke vragen over automutilatie zijn wellicht geschikter voor een andere plek, zoals een lotgenotenforum.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 09:55

Moderatoropmerking:
De persoonlijke discussie lijkt me wel afgerond nu, verder daarop doorgaan is niet nodig.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, charrr91, corinec, Domiinique, Eefje_Sammy, Floko, fro, hagelslag, Inney, Julimy, Meliaforever, N_B_N, Nescio18, Oelly, OmgiliBot, perdjes, Sintara, Ubermetrics, wemkelover, xAlice en 52 bezoekers