Kaartleesrally; Navigators en chauffeurs meldt u!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Kaartleesrally; Navigators en chauffeurs meldt u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:50

Ik doe geen kaartlees rally's maar wel iets wat er redelijk bij in de buurt komt; de vierlanden rit. Deze rit is niet met een kaart maar met aanwijzingen en stempelposten met tijdregistratie waarbij de gemiddelde snelheid steeds op 42km/uur dient te liggen.Dat is in praktijk nog best lastig door de verschillende wegen en soms fout rijden.
Ik rij afwisselend met mijn vriend en we wisselende de auto's ook af, hoewel mijn auto hier meer voor geschikt is vanwege het tijdstip wanneer het plaats vind.
Volgende week rijden we dan weer een toertocht in zijn auto.
Nog een paar jaar en dan mag mijn auto ook onder de oldtimer vlag en dan trekken rally's mij ook wel.



Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Kaartleesrally; Navigators en chauffeurs meldt u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 19:53

Mijn eerste rondje nurburgring heb ik als passagier van Kevin Abbring mogen doen, dag daarvoor mocht ik de rcz r rijden met Kevin als navigator. Super tof!

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Kaartleesrally; Navigators en chauffeurs meldt u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 10:00

Wij hebben zaterdag de airbase roadpursuit tocht gereden. Was een erg mooi stukje toeren door Belgiƫ en Duitsland.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnoukS_, Antgillya, Astrophe, boyca, Christina, Eefje_Sammy, ellen05, fjord_brucht, fotolijstje, Freyr, IASCrawler, Josien_, Robin_Rikkie, Sabbientje, Selina, Tamara1991, VenoSnorlax, WendyShet, zonnebloem18 en 247 bezoekers