Kaartleesrally; Navigators en chauffeurs meldt u!

Moderators: Murthul, Polly, Hanmar, Warboel, Shanna, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Veulen84

Re: Kaartleesrally; Navigators en chauffeurs meldt u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:19

Ik zelf rij ze niet. Maar mijn vader, broer, oom en neefje rijden al bijna 20 jaar rally's. Hoogtepunt van het jaar is de Nacht van Weesp. Staat die al op je lijstje?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 00:18

NadjaNadja schreef:
Veulen84 schreef:
Ik zelf rij ze niet. Maar mijn vader, broer, oom en neefje rijden al bijna 20 jaar rally's. Hoogtepunt van het jaar is de Nacht van Weesp. Staat die al op je lijstje?

Zelf ook niet de behoefte om eens een keer een ritje te doen?

Nacht van Weesp staat nog niet op het lijstje, misschien mede omdat het mij erg moeilijk lijkt om in het donker te rijden :') Ik heb nu pas 3 rally's genavigeerd, dus wie weet komt het in de toekomst nog wel!

Oh nee helemaal niet. Raak al totaal de weg kwijt als de heren proberen uit te leggen waar en wat er de bedoeling is of mis ging.

De nacht geeft hier altijd een speciale buzz. Schijnt nog bijzonderder te zijn dan andere ritten. Werd me wel ingefluisterd dat er ook een dag van weesp is. Verder werd de Zuiderzeerally nog getipt. Net geweest alleen.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 10:57

NadjaNadja schreef:
Die VVAA rally ziet er ook echt wel gaaf uit! Vooral de startlocatie is wel heel mooi!

Zuiderzeerally is bij mijn weten alleen een snelheidsrally. Daar zijn we namelijk wel wezen kijken, maar meedoen is natuurlijk niet aan de orde dan :')

Hebben we het over de zelfde?
http://www.rozclassic.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie