Anti kraak woning omgeving Spijkenisse/Hoogvliet

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 14:00

Bij Ad-Hoc kun je je laten inschrijven voor anti-kraak woningen. http://www.adhocbeheer.nl/ Mijn zoon heeft jaren anti-kraak en tijdelijk verhuurt, gewoond. Voordeel is dat hij in de mooiste huizen heeft gewoond. Nadeel dat je niet expliciet kan kiezen waar je terecht komt en moet verhuizen, terwijl het net niet uitkomt. (Verhuizen kost ook geld!) Je bent afhankelijk van hun aanbod. Of de voorwaarden nog hetzelfde zijn weet ik niet, maar mijn zoon mocht nooit een huisdier. Het verhuizen wordt een manier van leven, die niet bij iedereen past.Heb je geen vrienden om je heen die je regelmatig kunnen helpen om je spullen elders te brengen (schoonmaken, schilderen), dan zou ik er niet aan beginnen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie