Enquetes, Clix...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 13:54

Je kent het wel, vooral wanneer het op Facebook voorbij komt.
Enquetes invullen en daar geld mee verdienen, of clix verzamelen en inwisselen
voor euro's.

Ik heb me dan weleens aangemeld maar dat duurde bijna een half uur, alhoewel ze beloven in slechts een paar minuten aangemeld te zijn..

Maar heeft iemand hier nou ervaring mee en werkt dit nou echt? I'm so curious.

:) x

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:44

Ja, het werkt. Je spaart clix per enquete of per link die je aanklikt (afhankelijk van de aanbieder). En ja je wordt netjes uitbetaald.

Maar, mijn ervaring is dat het tergend traag gaat en relatief weinig oplevert. Als student deed ik het wel, maar nu neem ik die moeite allang niet meer.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 15:59

Ja, het werkt. Maar meer dan een extra zakcentje verdien je er niet mee.
Mijn ervaring is eigenlijk dat alleen bij Euroclix je er leuk mee kunt verdienen. Bij een aantal anderen ben je een half jaar aan het klikken voor 10 euro.
Bij Euroclix had ik op een gegeven moment toch 80 euro bij elkaar geklikt, dat is de moeite. Maar het kost wel vrij veel tijd.
Nadat ik die 80 euro uit had laten betalen kreeg ik helemaal geen enquetes meer, dus daar had ik wel de pest over in. Ook hadden ze vinden.nl bij mij geblokkeerd, terwijl ik echt handmatig zoekopdrachten plaatste. Daar verdiende ik best veel clix mee.
Inmiddels doet alles het weer en heb ik alweer bijna 25 euro bij elkaar geklikt.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 16:01

dat kun je zeker niet doen als minderjarige..?

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 00:21

Ik doe alleen de NIPO enquêtes. Sleep daar regelmatig cadeaubonnen mee binnen van € 10,00 van bol.com kies ik dan zelf.

De vrouw van mijn paps doet ook clix en nipo en heeft echt al een behoorlijk bedrag samen gespaard! Wat ze tussendoor uit laat betalen.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 15:19

Maar hoe werkt dat Euroclix dan want ik snap er geen drol van, en het is zo vaag op die site ;)

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:23

Ik ben ook lid, ik ben heel lang lid en heb heel veel van dat soort sites gedaan maar enkel euroclix is de winnaar dus dat is de enige die ik nog gebruik. Je krijgt enquêtes via de mail en daar krijg je geld voor. Maar het gaat alsnog erg langzaam hoor, ik laat het eens per jaar ongeveer uitbetalen want des te meer clix des te meer het oplevert. Volgens mij moet je eigenlijk wel 18+ zijn? Maar dat weet ik niet zeker

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:31

Ik vind dat clix echt te weinig opleveren, dat schoot niet op. Wat bij mij wel lekker gaat is panelwizard. Kost echt weinig tijd en word eens per jaar uitbetaald en dan heb je toch een lekker extra'tje van een euro of 20. Als je werkt niet echt de moeite, maar als scholier of student toch best chill :)
En als je je nou via mijn link aanmeld krijgen we allebei een euro :D
https://www.panelwizard.com/
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 14-01-17 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Referrallink veranderd in normale link naar de website.

Imaginaerum
Berichten: 3695
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:38

Ik heb het ook een paar jaar actief gedaan, met Euroclix tot nu toe 500 euro gespaard (en uitbetaald gekregen).
Inmiddels heb ik niet meer de tijd om er actief mee bezig te zijn, maar met twee keer in de week een kwartiertje klikken heb ik toch 30 euro verdiend over 2016 kwam ik achter. :P
Je hoeft niet meerderjarig te zijn voor Euroclix, ik ben ook minderjarig begonnen. Er loopt ook een topic over spaarwebsites (GPT). Als je vragen hebt dan mag je me gerust een PB sturen. :)

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:46

Moet je daar iets voor doen? Bvb moet je elke dag naar de website van euroclix surfen en daar vanalles gaan aanklikken?

Of wacht je op mailtjes daarvoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:50

Ik zit al jaren op euroclix en ja, het werkt echt :j Als je meer wilt weten, stel gerust vragen :)

@Love_Mirra; Je krijgt mailtjes :j In die mailtjes staat vaak een 'fantastische' aanbieding, die klik je aan. Er opent zich dan een window waarin je de aanbieding kan kopen, maar dat hoef je niet te doen. Gewoon venster sluiten en klaar ben je. Per geklikte email krijg je 1 clix, bij 1000 clix kan je 10 euro laten uitbetalen, maar als je langer wacht is de wisselkoers gunstiger, 2000 clix is bijvoorbeeld geen 20 euro maar 25 euro
Ook kan je soms enquêtes krijgen, als je die invult krijg je vaak rond de 75-100 clix :)
En als laatste krijg je ook clix als je via de website van euroclix surft naar webwinkels (zoals bol.com) en daar iets bestelt, je krijgt bijvoorbeeld 5% korting als clix uitbetaald.

Spoiler:
En als je je via de link in mijn onderschrift aanmeld krijg ik daar ook clix voor zonder dat het jou iets kost, dus als je je toch wil aanmelden... :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-17 15:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:51

Ik snap idd ook niks van Euroclix hahah, hoe moet ik nou nogmeer clix verdienen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:52

Hoe bedoel je Nico_lette? Wat doe je nu al om clix te verdienen?

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:53

Blijheid schreef:
Hoe bedoel je Nico_lette? Wat doe je nu al om clix te verdienen?

Ik heb al die enquetes gedaan, maar weet niet hoe ik nu nogmeer Clix moet verdienen..

Anoniem

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:54

Ah, nou niet :D
Je krijgt vanzelf mails met nieuwe enquêtes als die beschikbaar zijn of mails om op te klikken. Het is niet zo dat je meer uren kan maken ofzo, je moet het doen met wat er beschikbaar is :)

Love_Mirra
Berichten: 1250
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: België

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:56

Blijheid bedankt voor de uitleg, moest ik me aanmelden zal ik dat via jou doen ;)

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 15:58

Oooh, zo! Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:00

@Love_Mirra: Graag gedaan, en dankjewel! En als je later nog eens vragen hebt stuur dan gerust een PB, het is in het begin best verwarrend, maar als je het eenmaal weet dan is het makkelijk verdienen. Of nouja, je verdient maar heel erg weinig natuurlijk, maar het is toch meegenomen :)

@Nico_Lette; Graag gedaan, fijn dat het duidelijk is!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:03

Ik heb euroclix een tijd gedaan, maar er al een tijd uit gegooid.

Nu nog Qassa, die werkt wel fijn en blijf ik voorlopig nog wel doen.
Geldrace, Zinngeld en Jiggy, maar die laatste 3 gaan er ook uit na de volgende keer uit betalen. Zinngeld was voorheen ook echt wel leuk, maar al een hele tijd niet (kon ook eerst 5 euro uit laten betalen, nu moet je wachten tot 15 euro).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:06

Ja werkt Qassa goed bij jou Dennis? Heb ik ooit ook een tijdje geprobeerd maar bij mij ging dat zó langzaam dat ik er mee opgehouden ben. Soms waren de punten al verlopen voor ik ze kon inwisselen :+

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:11

Ja, Qassa gaat prima. Ook niet overdreven hard, maar beter dan euroclix en de andere.
Als ik eens wat bij bol.com bestel (met mijn TNS Nipo bon ;) ) krijg ik daar ook mooi weer extra punten voor.

Anoniem

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 16:15

Oke :)
Bij mij gaat euroclix juist harder, hoewel het ook wel scheelde dat ik euroclix en qassa toen een tijdje naast elkaar had, en dan is het kiezen via welke site je je online bestellingen doet.

TNS Nipo ben ik nét voor aangemeld, benieuwd hoe dat gaat lopen :)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 19:22

Heb me toen aan willen melden maar ik vond de vragen nogal persoonlijk (salaris/hypotheek) Ze wilden nog net niet weten hoe vaak ik poep per week dus ben ermee gestopt tijdens het aanmelden al :-)

Anoniem

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 21:21

Ja, sommige vragen kunnen nogal persoonlijk zijn. Vaak zit er bij zulke vragen wel een 'wil ik niet zeggen' optie, of je vult dat deel van je profiel niet in. Dan krijg je wel wat minder enquêtes maar de mails ontvang je volgens mij gewoon :j

Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Enquetes, Clix...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 12:18

Kan ik dat ook als Belg doen? Aangezien het een Nederlandse site is? :)