Snik...hond al weg

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:20

Suuz, je weet het....als die naar andere mensen gaat dan is het niet voorbestemd!!
Er zijn zat leuke honden, zat honden zowiezo, anders hadden de dierenasiels niet vol gezeten. Ik moet Bob gelijk geven Pling
Ik ken dat als je iets graag wilt en denkt dat het niet gaat lukken...zo ook met dat eerste huis waar je keek.
Oh trouwens nog intresse in een bejaarde Jack Russel???

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:34

Mijn buren hebben een bejaarde Jack waarvan ze weleens vragen of ik hem in huis wil of de eigenaar 'grappend' zegt dat hij het jammer vind dat hij terug gevonden werd toen het hondje wegliep... Ze zijn er wel goed voor hoor, maar is toch een blok aan het been. Vandaar.

Sinds wanneer moeten de honden aangelijnd op stal? Zijn er weer konijnen gedood?
Of paarden gebeten?? Of hebben er honden (tuurlijk niet die van hun...ahum) gepiest of gepoept en kon eigenaresse ruimen???

Ik zou het doen als jullie er beiden achter staan, hoe duur is een dierenpension?
Als dat goedkoper is kun je hem daar houden en anders Eveline lief aankijken??? *LOL*
Je moet wel begrijpen dat de hond en jullie een gewenningsperiode kunt hebben en dat je niet weet hoe hij zou reageren op stal.
Dus...als de nood het hoogst is kun je hem altijd nog in de auto laten.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 21:46

Ja je schaft ook weer lekker een echt mannen hond aan, wedden dat Bob niet zo zou reageren voor een Maltezer Leeuwtje Haha!
Je hebt dan alvast iets gekocht voor het nieuwe huis, weliswaar geen kleding hahahaha...
Een waakhond!!! Weet jij toevallig het nummer voor puppybemiddeling?

Gaaf hoor, wat voor pup heeft ze?
Daar hebben ze voorlopig hun handjes wel aan vol.... Lovers

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 22:01

Ja dat mag, ik wist niet dat ze aangelijnd moesten blijven!! Oh wat scheetig, deze wijk stikt overigens van de Goldens hahahaha.
Almere = stad van de groene weduwen en golden retrievers??? hahahahha.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dabo, Dennis, gerlienke, Glenda, IASCrawler, Kimberley_, KimE, Lizenlotte, Loreke2, Lys_PPA, MieLo, NogSteedsGek, Peachy, Phonix, Queijo, saskiaojan, sinnekinne, Solistar, stoer en 62 bezoekers