Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 10:04

*sorry als dit verkeerd staat*

Hey allemaal,

Na even twijfelen toch maar raad vragen aan de bokkers...

Op het moment ben ik in t buitenland en heb een fantastische tijd, en met oud en nieuw bij vrienden geweest.
Je raadt het al, daar een leuke jongen ontmoet en we raakten aan de praat.
Samen naar vuurwerk staan kijken, en daarna weer naar het huis van de vrienden.
Tijdens het vuurwerk sloeg hij al steeds een arm om m'n middel en ik vond t prima en zelfs best fijn (want het was d'r stervens druk dus het was wel fijn om bij een ietsjes ouder iemand te staan ;)).

Enfin, thuis bij de vrienden op de bank beland naast hem, toen hij toch iets vaker m'n hand vast pakte en "zich" meer op mij richte.
Opeens kwam hij met het feit dat ie me zo graag wou zoenen en hij heeft dit minstens 15 keer gezegd, en dat m'n lichaam zo geweldig was toen ik voor t eerst de kamer in kwam en dat ik zo cute was etcetera.

Nouja, we hadden allebei wat gedronken die avond en waren denk ik allebei niet meer 100% sober, maar toen hij nogmaals zei dat ie me zo graag wou zoenen maar dat ik dat kennelijk niet wou ging ik toch twijfelen...
Want... Ik had "natuurlijk" nog nooit gezoend en ik ging letterlijk na denken of ik m'n eerste kus wou "verliezen" aan deze gozer.
Nouja, eh, t antwoord was uiteindelijk ja en we hebben dus meerdere malen gezoend, gedanst en een fantastische avond gehad. Om 05:00 ging ie terug naar huis, wat ik super jammer vond maarja, the party was over ;)

Na een kort nachtje crushen op de bank open ik m'n telefoon en zie ik dat ie me via messenger wat heeft gestuurd (nee geen foto's involved ;))
Dus even gepraat met hem, komt het er op neer dat ie z'n geheugen van de nacht ervoor "kwijt is"..!

Nu zit ik dus ermee, want tijdens die avond ervoor hebben we dus gezegd dat we zouden afspreken enzo, "gewoon" vrienden als ik weer terug naar NL moet, etc.
Maar misschien weet ie ook niet meer dat ie dat heeft gezegd...


Voor t zelfde geld was t gewoon een trucje wat gebeurt als je dronken bent.

Ik heb 'm nog gevraagd of we zouden afspreken over 1,5 week, maar z'n antwoord was "I'm happy to help (if you need a guide)", maar ik weet dus niet of hij dat zei als gewenst antwoord of niet.

Nouja, ik zit hier dus een beetje zo van "huh, wat nu", want ík weet nog wel alles van de avond d'r voor.

Voor hetzelfde geld val ik straks op iemand die me leuk leek te vinden en dat alleen was omdat ie dronken was...

*ga nu proberen topic af te ronden*
Eindvraag: als iemand iets zegt als ie dronken is, meent hij dat of moet ik het beschouwen als niks? Zelf wil ik graag afspreken maar de awkward moments buiten proberen te sluiten, en als ik denk dat we ergens zijn en hij heeft geen idee is dat beetje ingewikkeld... Wil namelijk wel graag contact met hem houden.
Dus... Hebben jullie ervaring/tips....?

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:12

Je remmingen vallen weg/ verminderen van alcohol. Mensen zeggen/doen dus idd dingen die ze nuchter niet zouden durven. Ik zou het dus idd als een zatte avond klasseren en gewoon als vrienden verdergaan of je stoute schoenen aantrekken en er zelf over beginnen. Neem het vooral niet te serieus ;-)!

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:13

Hmm, moeilijk.

Ik denk niet dat je hier een eenduidig antwoord op gaat krijgen.
Als ik heb gedronken of bijv. vrienden hebben gedronken gooi ik er soms een hele avond onzin uit en soms ben ik/zijn ze goudeerlijk.

Dat wil niet zeggen dat dit liegen is, maar meer gewoon lol praat.

Terugkijkend naar de tijd toen ik veel uitging: vaak dronk ik dan wat en was ik aardig flirterig. Soms zei ik dan ook ja we spreken af en de dag erna had ik daar echt geen zin meer in. := dronken heb ik soms namelijk wat meer lef en zeg ik dan dingen toe die ik nuchter niet zou doen _O-

Anyway; ik denk dat het beste is dat je t gewoon tegen 'm zegt.
Hey, ik had het echt leuk gister met je. Wel jammer dat je niet meer weet dat we gezoend hebben ;) Als je wilt kunnen we een keer afspreken, kun je me gelijk de stad/plaats/weet ik veel laten zien.

Niet te moeilijk over denken, doen jongens ook niet ;)

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:15

Geheugen kwijt? %)
Daarvoor moet ik toch wel echt een alcoholvergiftiging drinken en er nog bij blowen ook geloof ik :o
Eigenlijk denk ik dat hij zich schaamt voor zijn gedrag en er zo onderuit wil komen.

Of dat betekend dat hij je leuk vind of dat hij bang is dat jij hem niet leuk vind is de vraag. Maar 1 manier om daar achter te komen ;)

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:17

Tja ... er is een gezegde "dronken mensen spreken de waarheid" maar vaak is die waarheid op dat moment wat gekleurder dan als men sober is. Ik zou gewoon afspreken om iets gezelligs te doen. Jij vindt hem aardig en wil wel contact houden dus wat is het probleem?

Winged

Berichten: 33017
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:49

Azmay schreef:
Geheugen kwijt? %)
Daarvoor moet ik toch wel echt een alcoholvergiftiging drinken en er nog bij blowen ook geloof ik :o

Nee hoor, je hebt dan wel genoeg op, maar zo extreem is het nou ook weer niet.


En wat iemand zegt wanneer hij drunken is... Ja, dat hoeft weinig te zeggen hoor.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:50

Azmay schreef:
Geheugen kwijt? %)
Daarvoor moet ik toch wel echt een alcoholvergiftiging drinken en er nog bij blowen ook geloof ik :o
Eigenlijk denk ik dat hij zich schaamt voor zijn gedrag en er zo onderuit wil komen.

Of dat betekend dat hij je leuk vind of dat hij bang is dat jij hem niet leuk vind is de vraag. Maar 1 manier om daar achter te komen ;)


Je hoeft echt geen alcohol vergiftiging te hebben om je niet meer te kunnen herinneren wat je gedaan hebt hoor :')

Taffje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Terschuur

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:16

Maar hij heeft je dus wel bericht gestuurd dus ergens weet hij nog wel iets, ik zeg gewoon afspreken dan merk je het vanzelf.

Mars

Berichten: 33260
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:20

Goh bijzonder hoe dat soms werkt bij mannen dat selectief geheugenverlies, ik zou een beetje oppassen met dat figuur.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:22

__Sannne schreef:
Azmay schreef:
Geheugen kwijt? %)
Daarvoor moet ik toch wel echt een alcoholvergiftiging drinken en er nog bij blowen ook geloof ik :o
Eigenlijk denk ik dat hij zich schaamt voor zijn gedrag en er zo onderuit wil komen.

Of dat betekend dat hij je leuk vind of dat hij bang is dat jij hem niet leuk vind is de vraag. Maar 1 manier om daar achter te komen ;)


Je hoeft echt geen alcohol vergiftiging te hebben om je niet meer te kunnen herinneren wat je gedaan hebt hoor :')

Tja mij is het nog nooit gebeurd, ik miste wel stukjes maar de belangrijke dingen herinner ik me (helaas :+ ) toch wel en zeker als iemand me er aan herinnerde.

xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:29

Hij is alles vergeten maar heeft je nog wel een berichtje gestuurd want hij herinnert zich jou als persoon wel?

Ik weet het niet hoor meid, something seems fishy.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:30

Nou meid wees maar blij dat je niet met hem gezoend hebt. Iemand die zoveel heeft gedronken ruikt niet zo fris meer hoor. Er komt vast een betere kandidaat langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:35

Het schijnt wel eens te gebeuren dat mensen zich een black-out zuipen. Ik heb best veel gezopen in m'n jonge jaren, maar het is me nooit gebeurd dat ik al mijn herinneringen kwijt was. En vrienden en vriendinnen ook nooit. En als dat zou gebeuren, dan zouden m'n vrienden me wel fijntjes helpen herinneren aan een zoenpartij. :D :D :D :D Dus de kans dat hij van niets meer weet lijkt me niet zo groot. Maar het is me wel gebeurd dat iemand me erg leuk leek toen ik dronken was. En dat ik s morgens nuchter wakker werd en de haren uit m'n kop wilde trekken van spijt. ;( Dus dat hem dat gebeurd is lijkt me meer waarschijnlijk. Sorry.

Maar vraag jezelf eens af of een jongen die zoveel zuipt dat hij zich een zoen met je niet meer kan herinneren jouw moeite waard is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-01-17 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:36

Als ik je profiel zo zie ben je minderjarig? Je spreekt over een 'ouder iemand'. Ik weet niet hoeveel ouder hij is en of jij inderdaad (nog steeds) 16 bent. Maar ik kan me voorstellen dat hij in dat geval uit andere overwegingen dan 'vergeten door de alcohol' nu aangeeft niks meer te weten van die avond/nacht.

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:39

Mars schreef:
Goh bijzonder hoe dat soms werkt bij mannen dat selectief geheugenverlies, ik zou een beetje oppassen met dat figuur.


Dit dus :j
Niet te veel om geven.. Ik zou doorgaan met waar ik mee bezig was en hem gewoon te vriend houden.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:49

Oh, wat erg... heb ik ook wel eens gehad trouwens, daar hoef je niet heel veel voor te drinken. Het overkomt je gewoon.

Maar de remmingen vallen inderdaad weg, ik doe ook altijd domme dingen (nouja, dom... dingen die ik nuchter niet durf) wanneer ik alcohol op heb.

Als hij zich het echt niet meer herinnerd zou je het kunnen vertellen (ik bedoel... wat heb je te verliezen? :o ) of doen alsof het niet is gebeurt...

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:49

M_i_R schreef:
Als ik je profiel zo zie ben je minderjarig? Je spreekt over een 'ouder iemand'. Ik weet niet hoeveel ouder hij is en of jij inderdaad (nog steeds) 16 bent. Maar ik kan me voorstellen dat hij in dat geval uit andere overwegingen dan 'vergeten door de alcohol' nu aangeeft niks meer te weten van die avond/nacht.

Daar zeg je nog wat ja :j

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:52

Een zoen is doorgaans gauw gegeven, ik denk dat je de herinnering moet koesteren maar er niet meer achter moet zoeken.

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 11:54

Beetje verschillende meningen hier ;)

Hij zegt dat hij zich een gedeelte niet meer herinnert. Dus hij weet nog ik ieder geval dat hij me ontmoet heeft en dat we rond 02:00 FB-vrienden werden.
En dat hij om 05;00 naar huis ging weet ie ook nog.

Z'n leeftijd zeg ik liever niet... Maar hij is meerderjarig. En ik wil m dolgraag weer ontmoeten want ik mocht m als persoon wel...

Het confusing gedeelte is dat hij zei dat ie "if you need a guide in the city, happy to help" maar nu ik d'r over na denk is het dus wel apart dat ie zegt dat ie gedeeltes kwijt is maar bepaalde dingen in z'n berichtjes wel genoemd heeft.
En op bepaalde reacties van mij verbaast reageerde, bijv wat er met z'n zonnebril gebeurd was...

Ingewikkeld ;)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:55

Nou niet zó ingewikkeld, ik denk dat hij subtiel (iets te subtiel wellicht) laat weten verder geen interesse in je te hebben.

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 11:55

Overigens heb ik hem wel verteld dat als hij niet meer af wil spreken dat het prima is en dat ik dat begrijp (en respecteer) maar daar heeft ie niet op gereageerd.. ?

xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:56

lieveli schreef:
Nou niet zó ingewikkeld, ik denk dat hij subtiel (iets te subtiel wellicht) laat weten verder geen interesse in je te hebben.


Denk ook dit, en hij durft je gewoon niet af te wijzen daarom reageert hij er niet op.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:56

lieveli schreef:
Nou niet zó ingewikkeld, ik denk dat hij subtiel (iets te subtiel wellicht) laat weten verder geen interesse in je te hebben.

Gezien de leeftijden is dat ook het beste wat hij kan doen denk ik :o

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 11:59

Okee...
Nouja, thx in ieder geval :)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:59

Misschien realiseert hij zich ook ineens dat je minderjarig bent en hoopt hij heeeeel hard dat het alleen bij zoenen gebleven is, maar is hij daar niet 100% zeker van, gezien zijn toestand %)

Rechtstreeks vragen durft hij niet, dus probeert hij het misschien zo uit te vogelen?