[HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

[HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:06

Ik ben vrijwillig alleen thuis maar zou het wel gezellig vinden om hier te kletsen met nog een paar Bokkers tot het 2017 is. :D

Ga zo gewoon avond eten maar heb wel een flesje wijn gehaald en appelbeignets voor later. Verder hoop ik dat er een leuke film is anders begin ik aan een nieuwe serie...es kijken wat dat is. Wil het vuurwerk fotograferen maar zo te zien is het te bewolkt. -O- Morgen gelijk de kerstboom weer naar de schuur en huisje rechttrekken. Dan is het klaar met 2016...

Dus, we kletst er gezellig even mee?

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:14

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:15

Ik zit hier ook met 4 poezen waarvan er 1 bang is en dus in de badkamer zit de komende uren...
Is het het katje van je ava? Wat een schatje! <3

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:17

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:17

Hier ook iemand die gezellig gepland alleen thuis zit :D De mist hier is net een beetje aan het wegtrekken, hopelijk hier dus mooi uitzicht op het vuurwerk in de stad. Appelbeignets, oliebollen en champagne staan klaar :D Hier geen katten, wel paarden die straks lekker op stal gaan met een flinke berg hooi en de radio aan en honden die er gelukkig geen last van hebben.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:19

Fijn dat het nu al beter gaat!

Memories, woon je in een flat? Dan zal idd wel een mooi uitzicht hebben als het niet bewolkt is!

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:24

Ik zit in een flat inderdaad! Lekker hoog ook, er is ook een dakterras waar je mooi op rond kan kijken dus ik ben heel benieuwd vanavond.

Hopelijk gaat de avond een beetje meevallen voor de bange poes! Vind het zo sneu altijd, die bange dieren :\ Konden we het ze maar uitleggen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:26

Ja idd, ik vind het ook zielig...

Zie net dat Annie om 20.00 op tv komt. Die ga ik kijken voor de 123456e keer. :D

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:32

Ik ben alleen thuis en ga zo op zoek naar de kat. Normaal moet hij er al zijn, maar ik heb hem nog niet gezien en aangezien ze over een half uur pas echt beginnen te knallen ga ik hem maar even zoeken.

Ik heb lekker wat oliebollen, de tv staat aan en op naar 2017! :D

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:34

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:34

Oh wat jammer!!

Oh, hoop dat je kat snel komt!!

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:40

Hier knettert het al behoorlijk, vanmiddag veel Carbit en nu zowel harde knallen als vuurpijlen. Gelukkig hebben de dieren hier weinig ongemak. De paarden zie je af en toe schrikken maar over het algemeen staan zij heel rustig en ontspannen. De katten en honden lijken zoals andere jaren gelukkig nergens last van te hebben. De plannen voor vanavond thuisblijven voor het geval dat.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:48

De paardjes hebben geen last gelukkig, die staan ver in het buitengebied. Voor de dieren thuis vind ik het veel vervelender. Ik probeer me altijd niet te druk te maken, het is niet leuk voor ze maar ach, anderen hebben niets met dieren en vinden vuurwerk weer het einde.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:09

En toen was het stil. :+

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:12

Hier ook alleen thuis!! Nouja alleen... Ben naar een vriendin gegaan :D
Vorig jaar ook prima bevallen, monopoly en tv *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:18

Klinkt ook goed. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:25

Afbeelding

Hier ook vrijwillig thuis, omdat ik sinds gisteren dit Gremlinnetje als nieuwe huisdier heb.

Komt eigenlijk heel goed uit, want loop de hele maand december al tegen oud en nieuw aan te hikken, want voor het eerst in 10 jaar niet mijn meiden meer om er doorheen te slepen.
Ben gewoon blij dat ik zo op de valreep gezelschap heb eigenlijk...

Ze heet Grumpy is een doof geboren 4 jarig frans bulletje en ligt nu heerlijk naast mij op de luie stoel te slapen.

En ik woon ook net een maandje in mijn nieuwe huisje, weer in een woonwijk sinds jaren en het gaat hier al vanaf 6 uur vanochtend flink los! Ik poep harder in mijn broek als Grumpy.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:28

Vind je het eng?

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:29

Ideaal! een hondje die doof is..
Heeft ze ook geen last van al die knallen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:30

Ik haat vuurwerk sinds dat ik in de paarden zit ja, wat toch een groot deel van mijn leven is. Eng is een groot woord hoor. Vind het altijd wel eng voor de dieren.

Ze is idd binnen super relaxed hoor, maar buiten raakt ze toch ook van slag van de flitsen hoor, wel logisch ook want haar andere zintuigen zullen wel scherper zijn?

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:33

Ik ben nu ook nog alleen thuis, maar over 1,5 uur ga ik gezellig naar de vriendengroep :)).

Waarom zitten jullie vrijwillig alleen thuis als ik vragen mag? Ik zou er zelf echt niet aan moeten denken! Ik maak me niet zo druk om de dieren, de kat verhuist straks vanzelf ergens onder een deken in de slaapkamer en de konijnen heb ik voor de zekerheid wel even in hun hok opgesloten. Maar mocht het zo zijn dat ik echt niet weg zou kunnen door de diertjes, zou ik de mensen toch wel hier uitnodigen. Maar ik hou dan ook wel van oud en nieuw, elk jaar weer een feestje met zn allen <3.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 31-12-16 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:34

Ahgossie die hond, wat een schatje <3 Gelukkig ben je niet helemaal alleen met zo'n leuk diertje in huis.
Anders gewoon lekker hard de tv/radio aan? Hoor je de knallen niet zo en hondje heeft er toch geen last van :D

Ik zit vrijwillig alleen thuis omdat mijn enige andere optie ouders + kant van de familie waar ik niks mee heb is. Heb geen vriend of iets dergelijks en andere mensen willen alleen maar feesten/uitgaan en daar heb ik geen behoefte aan. Mijn ouders zitten er ook niet om te springen om het met die mensen door te brengen maar helaas geen andere keus vanwege omstandigheden. Dus ik zit lekker alleen :D Ik vind het heerlijk. Lekker nergens rekening mee hoeven houden, lekker doen en laten waar ik zelf zin in heb.

Anoniem

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:36

Ik zit ook heerlijk thuis! (Niet alleen, maar lekker alleen met vriendlief) Ik heb gewoon een pesthekel aan vuurwerk. Vind er geen zak aan en gewoon eng :P Maar we hebben sinds een aantal maanden een pup (en nog een volwassen hond, 3 katten en 2 konijnen), dus goede smoes om weer lekker thuis te blijven.
Ik ga rond een uurtje of 10/11 gewoon lekker naar bed :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK] Alleen thuis? Klets hier mee het nieuwe jaar in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:37

Ik heb er niet zoveel mee..en ik kan toch niet de hele nacht doorhalen, wil graag op tijd naar mijn bed. Dus ik wacht tot het ergste geknal voorbij is en ga naar bed. Hoef het niet te vieren...

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:41

Ah, ik snap het! Ik ben gezegend met een vrij grote vriendengroep die het alweer 15 jaar met elkaar uithoudt en elk jaar is het standaard tweede kerstdag en oudjaarsdag samen. De helft wilde eerst altijd naar feestjes, maar nu ondertussen ook een leeftijd bereikt dat er een aantal kinderen zijn (eentje ligt as we speak nu zelfs in het ziekenhius om de bevalling op te wekken :oo ) en dat stappen hoeft van de meeste niet meer. Gelukkig maar, want ik vond het altijd vreselijk om je dan na 12u giga te moeten haasten, de koud in te fietsen om vervolgens op een feest te komen waar niks aan was _O-. Maar de gezelligheid van iedereen bij elkaar onder het genot van een wijntje en een vuurtje blijft me echt heilig! Vuurwerk hoeft van mij dan ook weer niet, vind het doodeng _O-.

In ieder geval: alvast een fijne jaarwisseling!!