Dat maandag ochtend gevoel..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Dat maandag ochtend gevoel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 09:53

.. kennen jullie dat?

Afbeelding


Daarnet zo'n typisch monday morning moment.

Gisteren organiseerde 'k een inheemse plantenbeurs voor mijn werk, veel volk, goed verkocht. Ik wil met de kassa van gisteren (zo'n draagbare kassa, klein ding) op de trein stappen, begeeft het slot het en al het geld rolt zo het perron op! Pfffffffffff stress, snel geld bij elkaar proberen scharrelen (lag echt meters rond me verspreid) en ja de trein wacht ook niet. Gingen allemaal mensen me helpen het bijeen te zoeken, super lief. Uiteindelijk, na natellen, mist er maar 10 cent! Wat een geluk. En de trein ook gehaald :D

Wie heeft ook van die monday morning momenten? Deel ze hier, dan voel 'k me niet de enige kluns :D

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Dat maandag ochtend gevoel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:57

Geluk bij een ongeluk zeg! Is het alleen wel veilig om met zo'n volle kassa over straat te gaan? :oo

Ik had vandaag niet echt zo'n typisch moment, wel duurde de nacht wat te kort voor mij. Ik sliep nog zo lekker en toen ging die wekker ... }:)

mysa

Berichten: 10472
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:57

Fijn he, die maandagochtenden. Hoewel dit soort klunzige acties mij ook op andere dagen gebeuren. Ik vind het altijd zo lastig dat als ik mijn mail open op maandagochtend dat er zoveel tegelijk binnenkomt en ik dan ook bedenk wat er allemaal nog moet gebeuren, deze week. Leuk plaatje, ik pik hem even.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:58

Wat lief van die mensen!!

Ik was speciaal vroeg op mijn werk om wat te kunnen printen voor de eerste les begon. Werkt de printer niet. Zucht.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:58

Oo absoluut, net een week vakantie gehad, en moest vanochtend om 8 uur op school beginnen.

Toen ik vanochtend op stond dacht ik dat ik genoeg tijd had en deed lekker rustig aan. Tot dat ik mij bedacht dat ik al op school moest zijn, en heb nog nooit zo hard de berg op gefietst.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:00

Afbeelding

Ik moet gelijk hieraan denken.. :+

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 10:01

IsaCalixa schreef:
Geluk bij een ongeluk zeg! Is het alleen wel veilig om met zo'n volle kassa over straat te gaan? :oo

Ik had vandaag niet echt zo'n typisch moment, wel duurde de nacht wat te kort voor mij. Ik sliep nog zo lekker en toen ging die wekker ... }:)


Niet heel erg handig wellicht, maar had deze ochtend geen andere optie, kassa werd terug verwacht op het werk vandaag. Een tasje errond voor de volgende keer.. maarja, maandagochtend he, mijn hersenen werkten nog niet vrees ik :')

Nelleke: hahaha die is wel heel droog.

Westhof

Berichten: 2903
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:12

Nooit last van, ik ben vrij op maandag. Ik lig op dit moment nog heerlijk in bed terwijl ik dit topic doorscroll :+

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 10:13

Westhof schreef:
Nooit last van, ik ben vrij op maandag. Ik lig op dit moment nog heerlijk in bed terwijl ik dit topic doorscroll :+


Ik ben maar een heel klein beetje jaloers :')

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:32

Westhof schreef:
Nooit last van, ik ben vrij op maandag. Ik lig op dit moment nog heerlijk in bed terwijl ik dit topic doorscroll :+


Haha ik heb nog vakantie dus ik lig ook nog lekker in bed!

mirim

Berichten: 4409
Geregistreerd: 07-10-10
Woonplaats: de Achterhoek

Re: Dat maandag ochtend gevoel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:37

Ik zat vanmorgen om kwart over acht al bij de tandarts...
Geen gaatjes, dus mijn maandagochtend kan niet meer stuk :D

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:50

Zonder nadenken een vriendin uitnodigen vanmiddag, terwijl mijn kamer echt een bende is en ik de afwas niet heb gedaan |o En ze komt gelijk mee uit school dus ook geen tijd tussendoor
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 24-10-16 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:51

Och verschrikkelijk :')
Het begon gisterochtend. Ik moest om 7 uur beginnen met werken. Normaal gesproken kar ik altijd lekker over landweggetjes etc. naar werk toe, maar die is nu afgesloten.
Neem ik ook zo de verkeerde oprit in Assen, en ik kwam er pas achter toen ik in Beilen was.
Ik was alleen maar aan het denken dat het zo lang duurde voordat de afslag er was _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:52

Bluh hier een slechte maandag. Fijn trouwens TS dat je toch bijna al je centjes weer terug hebt!

Ik ben sowieso echt onwijs ziek, heb de griep zwaar te pakken en zat al een week thuis. Maar ik wilde hoe dan ook vandaag even proberen om wat dingen te doen op stage. Mailtjes afhandelen etc.

Ik had lekker wat kopjes thee en een kopje chocolademelk gehaald uit de automaat (jummmm <3 ) en ik stoot er net gewoon 1 vol om en jawel, de chocolademelk. Hij zat nog helemaal vol en echt alles lag verspreid over mijn bureau en werk telefoon.. -O-

Telefoon doet het nog gelukkig. Maar blijkbaar staat mijn bureau schuin dus alles viel linea recta naar beneden, dus ik met mijn net uitgeprinte agendastukken alles geprobeerd op te vangen. Deel liep alsnog op de grond. Alles was goor. Mijn heerlijke warme vest ruikt nu naar de chocolade melk. :')

Bureau is schoon en gedesinfecteerd en er is niets meer van te zien. Behalve mijn vest en de agendastukken die ik opnieuw moet printen nu bluuuuh.

Verder zit eigenlijk alles een beetje tegen de laatste tijd, maarja komt wel goed. :(:)

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 11:09

Ben duidelijk niet de enige met een typische maandagmorgen :(:)

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Dat maandag ochtend gevoel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 11:33

Hahaha nou je hebt geluk dat je (bijna) al het geld weer terug hebt gevonden. Kan me voorstellen hoe erg je in de stress schiet.

Deze maandag ben ik lekker vrij :D

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:09

Ik dacht vanochtend toen ik dit topic tegen kwam "gelukkig heb ik niet zon moeite met maandagen"...

Maar vond net mijn huissleutel terug onder de andijvie.. in de koelkast... uiteraard nadat ik wanhopig huis had doorzocht en zelfs door het Afval was gegaan -O-

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Dat maandag ochtend gevoel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:17

Ik heb me meteen verslapen vanochtend, was om half 10 op m'n werk in plaats van 8 uur :(
En daarnaast ben ik een beetje instabiel geloof ik want ik hoorde via Whatsapp dat m'n crush een date had gister en toen heb ik ook nog een kwartier zitten huilen op de wc. Op m'n werk.

Ik zweer het, ik ben 24 en niet 14 :')

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:21

Och ja, de maandagochtend :+

Mijn kat had vannacht gekotst. Dat had ik vanmorgen pas door toen ik in het donker met bloten voeten in de prut stond.

san4nie
Berichten: 3562
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:22

_Nelleke_ schreef:
[ Afbeelding ]

Ik moet gelijk hieraan denken.. :+


Ohhh, dit slaat zo op mij.. ;(

ellepel

Berichten: 47338
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:31

Ik kwam gisteravond niet in slaap :+
Was bij mijn moeder geweest en laat thuis,ben dan wat druk in mijn hoofd wil slapen dus niet zo snel.
Dus tegen 1 uur in slaap gevallen.

6 uur wekker vanmorgen,dus erg moe en wilde graag een kopje koffie drinken bij mijn ontbijt

Koffiezetapparaat stuk -O-
Oh ja dan maar water koken en op het filter gieten,
scheurt het filter,overal koffiedrab |o

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 15:39

Sorry maar om sommige heb ik wel moeten gniffelen := :(:)