Loop ik mijzelf voorbij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nanna

Berichten: 1035
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:14

Je situatie klinkt voor mij ook eg bekend in de oren, alleen ben ik nu na een wo bachelor, bezig met een master. Mijn studie is behoorlijk pittig waardoor ik niet zo goed weet hoe ik het allemaal af ga krijgen en daarnaast zijn 3 van de 4 vakken heel erg theoretisch. Het is allemaal niet ontzettend nieuw, en veel herhaling van mijn bachelor, maar dan wel de vakken waarvan ik blij was dat ik er van af was. Daarnaast wordt mijn humeur er ook niet beter op als ik gestresst ben en dat krijgt mijn man allemaal over zich heen.
Ik twijfel soms ook om te stoppen, het verschil bij mij is alleen dat je met alleen een wo bachelor nauwelijks werk kunt vinden. Ondertussen probeer ik mijn motivatie weer een beetje bij elkaar te rapen en gewoon door te gaan. Vanaf komende week heb ik allemaal deadlines en dat wordt wel flink aanpoten. Maar als ik nu stop zit ik thuis en kan ik ook niet zoveel. Dus voor nu probeer ik door te gaan, hoe lastig ik dat soms vind, maar ik denk dat het voor mij toch beter is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, Emita, flooooo, katinker, Keizerinnnn, linoleum, Meliaforever, NadjaNadja, noviceh, Perros, puma, Roosch, Roulette_, Sanet, Schuur_, Thrive, Vaiqua, xPabloBokt, xSannee, Yffiejj en 208 bezoekers