Nunspeet (eo), Brummen (eo) en Steenwijk (eo), advies gevr.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:26

Ik heb met veel plezier in de omgeving van Brummen gewoond, hoewel lang geleden Het dorp zelf is behoorlijk groot. In de omgeving heb je Zutphen als 'echte" stad, maar ook weer niet te groot.
De omgeving is groen en ligt niet niet in de zogenaamde Bible-Belt in tegenstelling to Steenwijk en Nunspeet. Bijzondere keuze heb je overigens gemaakt met deze 3 plaatsen ;-).

Om Brummen heen ligt een keur van kleine dorpjes en buurtschappen en je zit eigenlijk midden op het platteland. Het gebied heet de Veluwezoom en net achter de buurgemeente beginnen de "Onzalige Bossen" als eerste stukje van de Veluwe.

Kijk ook eens in de Achterhoek, net over de IJssel, (oost, zuid en zuid-oost van Zutphen)

Als ik ooit weer in Nederland zou gaan wonen, zou ik zeker in de omgeving van Zutphen gaan wonen.

Enne... integratie ligt ook voor een heel groot deel aan de "nieuwkomer". Als je je open opstelt en geen kapsones hebt kom je vaak een heel eind. Kijk maar naar de rijdende rechter om te zien hoe je NIET met gedragen ;-) In kleine dorpjes heb je vaak een grotere sociale controle, maar dat kan ook erg prettig zijn

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Athena1982, ComscoreBot, Elise_K, Lau, Maliboe en 182 bezoekers