Help vriend wil morgen vreemd gaan

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Help vriend wil morgen vreemd gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:22

Zoals de titel al aangeeft wil mn vriend morgen vreemdgaan met een oud-collega {en "vriendin" van me}. -O-

Ben dr kapot van en weet even niet meer wat te doen, wil mn vriend absoluut niet kwijt maar dit is de zoveelste keer dat hij achter mn rug om dit soort dingen doet -O-

Hij is nu naar zn werk en ik ben hartstikke bang dat het zo weer uit de hand gaat lopen, mn vriend kan behoorlijk kwaad en soms agressief worden, Zeker met dit soort dingen.

Ben erg bang dat het deze keer helemaal mis gaat :x

Heb autisme en kan dit soort dingen niet goed handelen.

sorry voor het misschien wat warrige verhaal, zit dit namelijk shakend en trillend te typen.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:28

Heb de berichten gevonden die hij naar haar toe had gestuurd.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:34

we hebben 1 telefoon die het doet, we hebben wel een 2e maar daar zit nog geen simkaart in.
Opens mocht ik gister niet aan de telefoon komen en werd hij daarnet kwaad dat ik de mobiel als wekker gebruikte.

Als hij op die manier op mij reageert dan gaat er bij mij een lampje branden, dan is er iets.

Berichten na gekeken en kwam er dus achter wat hij morgen van plan is |(


Helaas woon ik dus wel samen en kan ik niet zomaar weg omdat ik niet op mn zelf kan wonen.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:42

Dat ze het morgen gaan doen!, het staat er letterlijk en figuurlijk meerdere malen!

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:44

Helaas geen familie in de buurt, vrienden heb ik helaas niet zo heel veel, en degene die ik heb zijn nu aan het werk.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:48

@mando, zo denk ik er ook over, Ben zelf altijd eerlijk tegen hem, kijk niet eens naar andere mannen, en hij flikt dit soort dingen elke keer weer.

Is het geen geheim account op fb waar hij dan sex talk met een buitenlands wijf heeft dan is het wel zo iets -O-

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:57

Bedankt voor alle steun dit topic, het helpt me om niet helemaal in paniek te raken en een beetje rustig te blijven.


Waarom ik blijf is denk moeilijk uit te leggen, Heb een hele zware jeugd gehad en hij is/was een van de eerste mensen die echt lief tegen me was en ik kan heel moeilijk met grote veranderingen omgaan.
Ook ben ik al heel vaak verhuisd en zie er als een berg tegen op om dat weer te moeten doen.
Laatst bijgewerkt door angrywolf op 07-10-16 05:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8


angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 05:59

Qimm schreef:
Buiten het vreemdgaan om klinkt hij als een zak hooi. Waarom ben je bij iemand waar je bang voor bent :n



Klinkt heel erg maar ben niet anders gewend,Ben met veel geweld opgevoed door alleen mn moeder.

Denk dat het daar door komt

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 06:05

Vind het zo erg. we waren redelijk goede vriendinnen vroeger en we zijn zelfs nog met zn 3en op vakantie geweest en dan flikt ze dit |(

Zag het ook wel een beetje aankomen, mn vriend kent haar al vanaf dat zij klein was {hij is denk bijna 15 jaar ouder dan haar}

Hij heeft mij best vaak verteld dat zij als kind verlieft op hem was maar hij het niet kon en het ook nooit zou gebeuren.

Nou, dus wel -O- |(

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 07:16

Bedankt allemaal.

Weet even niet meer wat ik moet doen, Heb net een gesprek met hem gehad en hij beweerd dat het allemaal niet is wat het lijkt en blijft beweren dat het anders is. Ik geloof hem niet!

Het huis is helaas van hem en zou ik er dus uit moeten.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 08:26

Heel erg bedankt voor alle steun, zal vanavond pas weer uitgebreid kunnen reageren omdat hij nu thuis is en het waarschijnlijk niet zo leuk vind dat ik dit op bokt heb gezet.

en als ik teveel ga typen dan gaat hij vragen stellen

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 18:04

Heb hulp nodig het is helemaal uit de hand gelopen en ben bont en blauw geslagen door hem en kan geen kant meer op.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 18:10

Ga ook contact met haar opnemen ben nu aan het zoeken kan haar bericht niet zo snel terug vinden

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 21:45

Lieve geweldige bokkers wou even laten weten dat het redelijk gaat en dat ik zo wat uitgebreider zal reageren.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 23:47

Emmaa_ schreef:
WendyLotte schreef:
Ik heb de politie gebeld, het voelt wel als een "plicht" na zulke berichten maar het is ook niet prettig.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat ik me ook wel een beetje geïrriteerd voel bij zulke berichten (het hele basis verhaal)

Weet je wat het is, als je zoiets mee maakt, vraag ik me af waarom je eerst aan bijvoorbeeld Bokt denkt en daar hulp vraagt en niet aan 112 of iets dergelijks. Ik vraag me dan af ; Hoe ziet dat plaatje er dan uit ?
In elkaar geslagen met een laptop op schoot ergens in een hoekje, terwijl vriend nog rond loopt....?
En geloof me, i have been there, helaas.... Dat is ook de reden dat ik gebeld heb, stel dat het echt erg is, dat ze gepost heeft en hij weer verder is gegaan met waar hij mee bezig was.....

Mijn eerste gedachte, lang geleden, was weg hier !! En ik had ook geen familie in de buurt. 1x maar nooit meer..... Ik heb alleen geen autisme o.i.d, dus misschien is dat heel anders. Maar het was voor mij ook niet makkelijk.

Ik wil niet oordelen, zeker niet, maar wil wel graag benadrukken dat het, als het serieus is, echt een goed idee is om direct stappen te onder nemen en niet eerst iets op het internet gooien. Tenzij je natuurlijk echt niet anders kan.
Net als hier, zijn er echt mensen die je kunnen helpen in zo'n situatie, al is het maar die buurvrouw waar je alleen goedemorgen tegen zegt als je ze tegen komt.
En realiseer je goed dat je zoiets nooit (!) het internet op slingert als het niet (helemaal) waar is.
Je ziet wat voor reacties zo'n verhaal teweeg kan brengen en waar het toe kan lijden.
Zowel positief als negatief : mensen die komen om te helpen, politie op je dak, een heel gedoe....
Ik hoop dat het, het allemaal waard is en dat ze goed geholpen wordt en zich laat helpen.
TS laat je helpen alsjeblieft !! Sorry is nooit genoeg......

Dat wilde ik nog even kwijt. En nu duimen maar...

Ik snap je gedachtegang maar ik wil toch even vanuit mijn kant de drie reacties van een slachtoffer laten weten: vluchten, vechten of 'dood spelen'. Heel veel mensen die slachtoffer zijn van geweld blokkeren van angst, weten niet meer wat ze doen en gaan op slot. Dus ja, het is misschien niet logisch maar vanuit die blokkade kan het heel goed zijn dat TS haar eerste ingeving niet is om de politie te bellen (wat ook heel goed uit angst kan komen) maar wel om het op Bokt te zetten zodat iemand weet wat er aan de hand is en misschien iets voor haar kan doen.




wat Emmaa_ hier zegt is precies hetgeen wat er is gebeurd, Ook zou woest zijn geworden als ik zelf de politie had proberen te bellen.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 23:49

En nogmaals heel erg bedankt iedereen, Kan het even niet goed verwoorden hoe verschrikkelijk lief ik dit vind <3

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 08:55

Bedankt allemaal, mn begeleiding is nu onderweg plus de politie komt zo nog langs

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Re: Help vriend wil morgen vreemd gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 08:59

Helaas niet echt

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Re: Help vriend wil morgen vreemd gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 09:04

ja ben nu nog thuis

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 16:20

Hij word zo vrij gelaten -O- Ben daar helemaal niet blij mee.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 16:25

Ben nu nog thuis

Het is een huurhuis wat ook op mijn naam staat, huis staat dus gelukkig niet alleen op zijn naam, hij gaat als het goed is tijdelijk ergens anders naar toe.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 16:36

hij heet helaas wel sleutels van het huis mee.

Heb gelukkig mensen waar ik naartoe kan mocht het weer uit de hand lopen.

Het raam in de voordeur is behoorlijk dik en niet van echt glas dus daar komt hij niet zomaar doorheen.

Over een paar min komt mijn eigen begeleiding langs.

Nathalie is net langs geweest ze is denk 20 min geleden vertrokken.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 17:09

Aangifte is gedaan en vandaag heb ik die ondertekend.

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers