ik wil de kachel aan.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 21:57

lekkere warme sokken (lidl/aldi hebben soms van die badstof dingen heerlijk)..
daarna een lekkere fleecedeken om je benen..
en niet te warm douchen (hoe warmer je doucht hoe kouder je daarna wordt.

zelf zou ik de kachel nog niet aanzetten, juist je dan bij een beetje strenge winter enorm moet gaan stoken om even warm te blijven. (en daarbij, we hebben al jaren matige winters, waardoor de maandelijkse termijnen van energie daarop ingesteld zijn.. een strenge winter, zonder dat je 'meer' betaalt dan de verwachting, kan een nare verassing opleveren uch.. zeer zeker als je al vroeg gaat stoken en het dan in de winter dus sneller koud krijgt).

overigens ik zou m wel aanzetten als je temperatuur al in de middag of vroege avond onder de 18 duikt zoals iemand ook al aangeeft. daaronder heeft het niet meer te maken met winterhard worden zelf, maar gewoon met onbehagelijk fris :')
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 05-10-16 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt


elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:06

ik heb 'geluk'.. goed geïsoleerd + bijna kamer grote en breede ramen over de hele zonkant van de woning. ik krijg het nog steeds niet onder de 23 graden teruggekoeld.. maar dat komt met name omdat wij in een appartement zitten van 150m2 met alleen langs de voorzijde ramen (wel appartement (3 kamers) breed), helaas is dat de zonzijde.. leuk voor in de winter, maar in de zomer en nazomer is het mij net te warm, begint nu eindelijk behagelijk te worden haha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Eilish, GoogleAdsense, swatch en 27 bezoekers