Op onbekende afstappen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 07:05

Heb er niet veel ervaring mee wat betreft relaties op die manier, maar heel goede vriend nu aangesproken op een festival. Door omstandigheden niet toe gekomen om gegevens uit te wisselen de ochtend van vertrek. Dat liep rommelig en allebei denk ik toch ook te verlegen gegevens te vragen zo (te veel kop gestoten daarin) Maar thuis naam opgezocht facebook gevonden en een twee drie hup even slikken het diepe inspringen en een bericht gestuurd. Duurde even voor er antwoord kwam maar dat is nu ruim 3 maanden een heel hechte vriendschap. :j

Was idd doodeng maar wat hij zelf ook zegt, ik had het niet gedurfd (daarnaast is mijn facebook profiel een anoniem niet in gebruik profiel alleen voor communicatie dus had hij het ook nooit gevonden) dus ben blij dat jij de ballen had het te doen. :D

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 17:15

Nee jo is het niet maandag dan vast ergens komende maanden wel een keer. :D

Wij wachten wel :j

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, AmberG, BLEXBot, janneke584, Kabayo, Laura1982, laura_estee, linoleum, m0niekkkie, M_aris, Maaikevdk, Malissaa1, MariskaFally, marschwood, Ptl4ever, snorkel1986, Steenbok12, Suor, Tigress, Wopkebrok, YandexBot en 58 bezoekers