Hobby's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Hobby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:36

Ok, ik ben dus iemand met veel hobby's, passies en interesses. Daarom verbaast het mij des te meer dat er veel mensen zijn die 'geen' hobby's hebben. Tenminste, ik vind uitgaan, shoppen en met vrienden afspreken niet vallen onder hobby's?
Dan zou je zeggen 'ja dus? Leven en laten leven!' Maar ik ben wel gewoon benieuwd, hoe kan het dat je geen hobby's hebt? Ik bedoel, ik spreek ook af met vrienden en ga uit, maar dat vind ik persoonlijk iets anders dan hobby's.

Hoe zie jij dit?

Mijn dingen
Passie: stormchasen, paarden
hobby: formule 1, zingen, tuinieren
interesses: Heracles(naar thuiswedstrijden), theater(spelen)


Anoniem

Re: Hobby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 17:44

Oh gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt :=

Annemiek, dat heb ik dus ook, een brede interesse voor dingen. Heb ook al best wel veel gedaan en geprobeerd :P

Hebben jullie het ook wel eens dat ik altijd veel te vertellen heb over wat ik heb meegemaakt, en voornamelijk mensen die geen of weinig hobby's hebben, dat niet hebben? Dan kan ik het alleen maar hebben over hun werk en kindje ofzo, en meer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:06

amado7 schreef:
Waarom zou zingen wel een hobby zijn, en shoppen niet?

Met zingen bedoel ik actief oefenen met een band en/of optreden.

Micha, het is even als voorbeeld genoemd. Ik vind shoppen echt superleuk, maar dat vind ik net zoals met vrienden afspreken iets wat iedereen wel doet zeg maar :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:20

verootjoo schreef:
Shoppen vind ik het bevredigen van materialistische behoeftes := geen hobby...
(Niet om iemand te veroordelen, want ik doe het zelf ook :o)


Haahaha, ja nou zo zie ik t ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:36

Aranel schreef:
Ik zeg ook meestal dat ik naast de paardensport geen hobby's heb. Ik vind veel dingen leuk om te doen maar ik vind dat je iets pas een hobby kan noemen als je het structureel wekelijks of vaker doet. Shoppen doe ik niet wekelijks bijvoorbeeld, tekenen ook niet, wandelen niet. Maar dat vind ik wel allemaal leuk om te doen.

Ik doe ook niet wekelijks stormchasen, maar het is echt wel mijn grootste passie, want het is altijd in mijn leven aanwezig. Ik weet altijd een gesprek zo te draaien dat het op stormchasen uit komt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 18:41

verootjoo schreef:
Maar er is ook niet wekelijks storm toch? :+ dus dan valt er ook niks te chasen

Haha nee idd, maar zoals ik zei, ik ben er wel bijna elke dag mee bezig.

Citaat:
Een hobby is een liefhebberij of bezigheid ter ontspanning voor in de vrije tijd. Een hobby wordt uitgevoerd voor het plezier, en niet als betaald werk. Een hobby is een veelal persoonlijke aangelegenheid waarbij voldoening voorop staat. Het uitvoeren van een hobby kan ook kennis, ervaring en vaardigheid opleveren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 20:28

lucifertje schreef:
Mijn hobby is eten }> :+


Oh ja, die van mij ook. En thee drinken :D :P

Lee ik ga niet voor jou bepalen of dat wel of geen hobby is, maar ik zie dat zelf niet als hobby. Al kan ik echt gelukkig worden van shoppen, al is het maar struinen bij de Action of Big Bazaar. Als ik genoeg geld had zou ik het ook wekelijks doen. Als kleding en fashion jouw favoriete bezigheid is, dan vind ik dat wel een hobby.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, bebble, Boheme, DenieesB, Esplendido, fro, gerlienke, Glenda, IMAY1990, Isab123, Jadero, judithM, LiDi, Mariett, MarJon, Polarize, tanec_meisje, Unit, YandexBot, Zoolgangster en 87 bezoekers