Mannen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:25

Hahaha herkenbaar!

Die van mij wordt soms pissig (niet perse op mij maar in het algemeen) als ie geen schone boxers heeft. Tjaaaa de was doet zichzelf niet!

Of als hij iets wilt eten, heel appelig in de keuken staan en vragen: waar zijn de borden? "In de vaatwasser schat die zet ik vanavond aan." "Hoe moet ik dan eten?" "Uhhhhh wat dacht je van ff 1 bordje afwassen?"


Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:37

Imre schreef:
Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+


Zo dan! Dit!!! Dat doet die van mij dus ook!

Pakt ie een glas, pakt een fles fris, schenkt fris in, zet frisdrank OP HET AANRECHT en doet de koelkast weer dicht... -O-

@ Selka: dat duurde ff een paar maanden maar dat gaat gelukkig aardig goed idd :P

En mag niet klagen hoor die van mij doet best wel een hoop in het huishouden, maar soms... tjeeez

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:41

Wowwwww dat zou ik echt niet trekken vuurneon :=

Hij heeft het bij mij 2 keer geflikt om rolletjes te laten slingeren, die leg ik dan gewoon in het bed aan zijn kant :D boodschap komt dan wel over (jaaa kinderachtig van me maar ook best grappig toch :+ )


Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:43

Hihi goeie zet! Ben benieuwd hoe die reageert :P

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:53

Palmera schreef:
Die van mij heeft een groot probleem met het verschil herkennen van toiletartikelen: zo heeft hij al eens een keer zijn haren staan wassen met mijn intiemzeep omdat hij dacht dat het handzeep was, want de shampoo kon hij niet vinden. Uiteraard stond ook de shampoo er gewoon naast. :+


HAHA! _O- Karma is a bitch!

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:55

Rebecca schreef:
[ [url=m/naBtU3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dames? :')


:')

Ik zou echt flippen, niet tegen hem persoonlijk maar zou wel flippen :)) (maar dat ligt meer aan mij := )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie