Mannen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:32

Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+


Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:44

Femm_k schreef:
Imre schreef:
Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+


Zo dan! Dit!!! Dat doet die van mij dus ook!

Pakt ie een glas, pakt een fles fris, schenkt fris in, zet frisdrank OP HET AANRECHT en doet de koelkast weer dicht... -O-


Jaaa, dit dus ook! Hoe dan?!

Of na het eten gaan roken, waarbij hij DOOR DE KEUKEN naar buiten loopt, maar zijn bord in de woonkamer laten staan, en dan boos worden als de katten zijn bord af aan het likken zijn als hij terug komt. Dude. :')

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:49

Marjoow schreef:
Oja, en als klapper: Hij word er onrustig van als ik ga opruimen :')


Die heb ik thuis ook wel eens gehoord. Dat hij niet relaxt op de bank kan zitten als ik schoonmaak, dus dat moet ik maar doen als hij er niet is. Like, wtf?! :')

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:10

Alleen de woonkamer stofzuigen, ook zo'n mooie inderdaad. :') Dat helpt toch niet?! Dan loop je de troep zo vanuit de keuken de woonkamer weer in. :+ Mannen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Covergirl_, Annienke, APCIII, Ashleytjuhh, C_estmoi, GoogleAdsense, hagelslag, Hhilde, juval, lindo, maaikemuis, Maanon_, Marleen_L, Marocje, shadowstar, Sintara, Slagroomsoes, StalNollie, supervon78, Telpeva, Unit, xColorCross, XxMariellexX, Zebrastreep en 77 bezoekers