hoe&wat receptie bruiloft

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

hoe&wat receptie bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 17:35

Hoi!!

Jah wij zijn aan het plannen voor onze bruiloft maar soms is wat ervaring van andere mensen wel makkelijk. En laat nu net zo zijn dat mijn ouders hun bruiloft niet zo speciaal vonden. wil ik ook graag van andere wat ervaring en tips horen :D

Wat is onze planning:

Wij trouwen in de ochtend in de kerk, wij willen daar ook gelijk de gemeentelijke gebeuren bij hebben want wij willen eigelijk niet eerst nog langs de gemeente en 2 van onze getuigen moeten uit het buitenland komen.

Daarna willen wij dus een receptie houden voor kleine 100 man. maar daar begint beetje onze vragen wat geef je je gasten precies. We zaten natuurlijk aan kopje koffie en thee en stukje taart te denken.
Maar dan wat geef je je gasten dan?! zelf zat ik nog aan hapje maar dan niet een ordiarre borrelhapje maar wat anders. wat weten we dus nog niet.
Dus ben wel benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan :)

Daarna gaan we de naaste familie hapje eten en dan snel naar bed :P hahaha

Dus ik zoek wat tips dan kan ik dat weer bespreken met mijn vriend :D

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!



pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 19:44

Nee wij willen perse geen feest dit omdat wij samen echt geen feestgangers zijn. En totaal geen avond mens ;) net de pastoor ook gehad denken zelf rond half 11 dan daarna foto's en gezellig de receptie en hapje eten. Dat hapje eten en de receptie is op zelfde locatie. Onze familie komt ook van andere kant van Nederland dus is het voor hun ook wel weer makkelijk als we gewoon de receptie overdag doen

Marie111 hoe hebben ze dat dan gecontroleerd die 5 rondes??

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: hoe&wat receptie bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 20:05

Jah maar wij willen dus geen groot feest ik en mijn vriend haten feesten er wordt altijd weer te veel gedronken en we zijn beide echt geen avond mensen. En ik wil juist wel trouwen in de kerk ik ben namelijk katholiek ;)

Maar die high tea hapjes zijn wel leuk idee!

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: hoe&wat receptie bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 22:01

Jah we zaten nu inderdaad ook al dat het wel hele lange dag wordt.. En heb echt over het idee na gedacht om rond half 2 of zo te trouwen in de kerk dan kunnen we in de ochtend normaal langs de gemeente en kan ik me daarna ehm omkleden voor de rest van de dag. Maar vind het echt super moeilijk..

Met zoals welke muziek ik weet opzich welk nummer ik graag wil. Maar jah ik moet dan voor het eerst in mijn leven echt doen wat ik en mijn vriend willen. En om eerlijk te zijn heb ik dus echt nog nooit 100% mijn eigen keuze voor zo grote groep laten zien O:) En al helemaal niet in de belangstelling staan hahah dus wordt nog wel hele spannende dag!

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 23:13

Oké jah de 100 man ik 90% dus familie :') daarom willen we ook niet te gek doen met alles moet wel leuk blijven en natuurlijk moet het wel te betalen blijven :o

We trouwen in april duurt gelukkig nog even.

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: hoe&wat receptie bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 10:11

Jah locatie hebben we op het oog onze vraag was naar hun wat het bij hun ongeveer kosten toen vroege ze wat we precies wilde. Dus toen werden we aan het denken gezet :')

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 10:57

Ow dat is wel iets jah dat je gewoon totaalprijs wil. Met drinken er bij. Voor de receptie dan. Kunnen we kijken wat het scheelt qua kosten!
Ik wil er zelf en mijn vriend ook niet een overdreven receptie van maken gewoon simpel niet te moeilijk. Maar krijg hier wel al super fijne tips!!

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: hoe&wat receptie bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 06:43

Foto's maken voor de bruiloft gaat hem niet worden ;) haha ik wil pas mijn jurk laten zien aan me vriend als ik de kerk in loop :o

Maar we hebben nu eigelijk gepland:

Om eerder die dag naar de gemeente te gaan om te trouwen voor burgerlijke stand.
Dan om 1uur trouwen in de kerk dan kunnen we daarna rustig foto's maken rond 5uur half 6 hapje eten en half 8 a 8 uur de receptie

Als we dan voor de gemeente getrouwd zijn kan ik daarna gezellig naar mijn ouders met mijn zusje en ons rustig klaar maken voor de grote dag

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, C_estmoi, DotBot, History_, huckellover, kosseh, Muggebeet, Niobe, Peperkroket, Roosch, Sterrendief, Xanthippe en 71 bezoekers