Niet monogame relaties op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:39

Hier monogaam. Hij was overigens degene die daar als eerste mee van wal stak en ik ben het geheel met hem eens. :)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:17

Huertecilla schreef:
suikermeisje schreef:
HC: van welk nummer liefje hoor je dat dan?

En ze heeft idd 2 mannen. Maar ik neem een film niet als leidraad van m'n leven. Anders ga ik liever streep wil racen naleven :')


Waarom zo'n ongesuikerde reactie meisje?

De Bridget Jones's Diary serie is DE voelgoed voor vrouwen film serie van de 21ste eeuw.

Dat de hoofdrolspeelster haar polyamoreuze relatie benoemt is hoogst betekenisvol: Polyamorie is nu een hoofdstroom concept.

Lieve schat, ik heb bridget jones welliswaar wel gezien maar ook snel afgezet. En ik ken er genoeg die dat niet bepaalt "topfilms" vinden. :') Je spreekt op bokt altijd over vooroordelen en hypocrisie maar je bent verdorie zelf ook niet de minste wat dat betreft. :)

Ik zag je al uithalen naar een ander in dit topic maar dat ik van mijn man "verwacht" dat hij monogaam is betekent dat ik hem een keuze geef in mijn ogen: Hij verlaat mij en zoekt iemand die kwa visie op relaties beter bij hem past indien hij niet monogaam wil zijn. Of hij blijft en hij is monogaam. Als hij meerdere liefjes wil maar IK kan daar niet mee leven, waarom zou die keuze er dan niet mogen zijn?
Dat is gewoon een teken dat wij niet bij elkaar passen. :) En dat is dan ook prima, dat is niemands schuld.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Niet monogame relaties op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:32

Heb je daar cijfers van? Op bevolkingsschaal, niet op basis van volle cinema-zalen want dan is Pirates of the caribbean ook een kanshebber.
Ik zou het heerlijk vinden als dat kon maar hoewel je ze mooier kan inkleden dan ik lijkt dan onmogelijk.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:45

Ik wil gerust inzien dat het voor een groep vrouwen een voelgoed film is. Niet dat het DE feelgood film voor vrouwen van de 21e eeuw is. :)
Het zijn die nuances die ik in jouw posts zo vaak mis.... Het is zwart of wit bij jou terwijl je juist predikt voor dat grijze gebied. (en vat predikt hier niet negatief op.)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hokke, YandexBot en 195 bezoekers