Kieskeurig en ondankbaar bij de voedselbank

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oehlala
Berichten: 4294
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Kieskeurig en ondankbaar bij de voedselbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:05

helaas weer het klassieke voorbeeld van de huidige maatschappij, waarin iets goeds en gebaseerd op vertrouwen door een aantal mensen wordt misbruikt en ervoor zorgt dat het weer teniet gedaan wordt.

ik vind het goed dat je het gemeld hebt, en ik zou zeker de volgende keer, mocht je zoiets zien, een print screen maken en dat achterlaten. Zulke mensen moeten gewoon aangepakt worden.

Maarre... even voor mijn beeldvorming, je hebt dus een kaartje waarop staat dat je voor 2 personen eten mag nemen, wordt dat niet gecontroleerd? Want dan zou ik als medewerker al tegen die mensen zeggen dat ze geen 8 broden mee mogen nemen.



Oehlala
Berichten: 4294
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:32

ik ken ook appelboeren die de appels niet eens oogsten, omdat ze zo weinig betaald krijgen, dat ze flink verlies draaien. Nu is dat natuurlijk een hele andere discussie, maar als ik dan hoor dat supermarkten hun appels naar een pensionstal doen, omdat ze teveel en te goedkoop hebben ingekocht, dan zakt daar mijn broek toch wel vanaf.
Er is eten genoeg in Nederland, maar op de een of andere manier, krijgt niemand het voor elkaar om producent en consument dichter bij elkaar te brengen, zodat er voor iedereen genoeg is tegen een normale prijs. Jammer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, abrina71, bebble, Caoilfhinn, ComscoreBot, Dammie, fotolijstje, GrapeshotBot, Lalidan, MarJon, Marocje, Mrskiwi, Niobe, Roadracer, Tazzey, Telpeva, Temeraire, Thats_Me en 46 bezoekers