Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 15:16

Ik wou deze topic al een tijdje aanmaken maar ik hield m'n leven liever privé... Jammer genoeg zie ik geen andere uitweg meer en hulp van mijn vrienden krijg ik ook maar weinig.

Ik heb 10 maanden een relatie. Dit is ook mijn aller eerste grote liefde, dus het is niet zomaar iets. Toch niet voor mij. Sinds een maand loopt dit zowat in het honderd nadat hij iets voor me had verzwegen, het had wel iets met een ander meisje te maken, maar niet op die manier (nee hij heeft me dus niet bedrogen). Het fijne ervan ga ik dus ook niet uitleggen. Na veel zwoegen en zweten heb ik dit een plaats kunnen geven en hem vergeven. Nadien hebben we nog eens serieuze ruzie gehad. En sindsdien doet elk klein argument, elke opmerking verdomd slecht aan onze relatie. Natuurlijk hebben we al eens mindere periodes of ruzie gehad maar nooit zo erg. Mijn vriend is een redelijk dominant en jaloers persoon, ik dacht dat dit wel zou overgaan maar jammer genoeg is dit niet zo. Elke 'fout' die ik maak is voor hem precies een kans om dominanter te worden, hij wil de baas zijn. Maar natuurlijk laat ik dat niet toe en zo ontstaat er vaker en vaker ruzie. Hij staat dan ook graag in het middelpunt van de belangstelling en dat is ook iets waar ik genoeg van heb. Zo gingen we deze middag bijvoorbeeld afspreken maar hij wil opeens dat ik mee ga naar de kapper. Ik had hier geen zin in omdat dit niet alleen te ver is, maar ook gewoon omdat ik geen zin heb om 45 minuten met m'n vingers te draaien. Ipv dan iets anders te gaan doen gaat hij maar alleen en laat hij mij in de steek. We doen dus vaak wat hij wil en dit is nu de eerste keer dat ik dan niet mee ga in met zijn plannen, ik kan nog 10 voorbeelden geven maar dan wordt het te lang.
Kort samengevat: Alles loopt mis, ik mag niet meer gaan en staan waar ik wil en hier word ik stilaan helemaal gek van, laat staan dragen wat ik wil, mijn emmer is vol en ik loop verschrikkelijk gefrustreerd...
Maar het belangrijkste: We zien elkaar nog heel graag, en ik ben nog altijd heel verliefd. Meestal is de tijd die we dan ook samen hebben altijd heel leuk. Hij is niet alleen mijn grote liefde, maar ook mijn beste vriend. Ik kan alles bij hem kwijt en over alles met hem praten, ik ben 100% mezelf bij hem, hij is echt een deel van mijn geluk geworden.

Ik weet gewoon niet meer wat te doen, mijn vriendinnen zeggen er ook niet erg veel op. Mijn mama en zus zijn zowat de enige die er neutraal voor staan maar ze zeggen ook niet echt wat ik wel en niet moet doen, daarom schrijf ik het hier maar even op.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥



CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 15:21

Varekaj schreef:
Hoe kan je jezelf 100% zijn als je niet eens mag dragen wat je wil?

Tjha... Ik heb altijd moeite gehad om me helemaal op mijn gemak te voelen bij iemand. Qua kleding niet dus.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 15:31

Traantjes vloeien al.. Haha Y;(
Ik ben gelukkig geweest met hem, in de mate dat ik me wou aanpassen voor hem...
Nu heb ik het gehad, en inderdaad hij gaat niet veranderen.
Maar ja dan denk je aan alle leuke dingen en wat je nu allemaal gaat missen. Heb de schrik dat ik zonder hem ongelukkiger ga zijn dan met hem. Maar onze relatie is niet meer wat het was.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 15:45

Heb hem juist een bericht gestuurd dat ik eens wil praten, ik laat jullie weten wanneer hij antwoord...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 16:19

horsies5 schreef:
Iedereen kan hier natuurlijk zeggen dat ze bij hem weg moet gaan.. dat advies begrijp ik ook heel goed.. maar ik weet niet of TS daar zelf ook klaar voor is..

Dus ik heb geen advies voor je TS.. de beste stuurlui staan aan wal immers.. maar ik heb wel een vraag.. die misschien niet eens zo makkelijk te beantwoorden is..
Wat wil je zelf?

Het liefst wil ik terug gelukkig zijn met hem, en terug mijn vrijheid hebben.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 16:25

horsies5 schreef:
Je wilt dus eigenlijk niet bij hem weg.. maar op deze manier ben je gewoon niet gelukkig..
Kun je dat met hem bespreken en wat zegt hij dan?
Denk je dat het überhaupt mogelijk is om weer gelukkig te worden met hem?

Ik heb hem daarnet aan de telefoon gehad maar was helemaal overspoeld door emoties en hij ook had ik de indruk. Ik heb dus min of meer gezegd dat ik ermee wil kappen, en hij zag het wel aankomen denk ik. We hebben over een half uurtje afgesproken om er over te praten. Misschien komen we er nog uit, maar ik heb hem al eens duidelijk gemaakt dat ik niet onderdrukt wil worden maar dit heeft niet veel geholpen, dit was al enkele maanden geleden...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-16 22:03

We zijn face to face gaan praten. Ik ging naar daar met echt de intentie om het gedaan te maken, maar ik denk dat ik veel bokkers teleur moet stellen, want het is me niet "gelukt". Van zodra ik hem zag staan dacht ik al 'sh*t'... Maar we hebben er echt grondig over gebabbeld. Ik heb alles eruit gesmeten wat ik moest zeggen, duidelijk gemaakt dat hij me niet kan onderdrukken en ik met zijn jaloerse kantjes kon leven maar hij niet elke fout die ik maak als een kans mag zien om dit meer te doen. Ik wil kunnen staan en gaan waar ik wil en op dit moment niet gelukkig ben. Dan eigenlijk gebabbeld over wat er anders moet ALS we verder gaan. Tjha, ik vrees dat ik hem nog té graag zie om uit elkaar te gaan, ik weet nu dat hij zijn fouten inziet en zich er bewust van is geworden, wat hij eerder nog nooit heeft gedaan. Maar vooral iets heel belangrijk wat hij zei, en waar hij zeker een punt heeft: "Gaan we echt opgeven door twee heel slechte weken na 9 hele goede maanden". En daar heeft hij gelijk in. Ik was hiervoor dolgelukkig. Maar ik ben blij dat we alles nu op een rijtje hebben gezet en er heel goed over hebben kunnen praten. Ik heb ook duidelijk gemaakt dat het nu of nooit is, en we er beide 100% voor moeten gaan omdat het anders toch niet zal lukken. Ik wil niet over een week terug hetzelfde gesprek moeten aangaan en ik hoop dat hij dat beseft. Ik heb ook een redelijk sterk karakter dus me laten doen doe ik niet, en dat weet hij ook.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 18:31

Ja natuurlijk is er mee kappen veel makkelijker gezegd als gedaan, zeker als je hart roept "NEE"... Maar nooit heeft een van mijn vriendinnen gezegd dat ik er mee moest kappen, of mijn familie... Wel al opmerkingen gemaakt zoals "wat is hij lastig" of "hij kan echt wel een eikel zijn" maar nog nooit heeft iemand gezegd dat ik bij hem weg moest gaan. Natuurlijk mag ik nog gaan stappen met vriendinnen en kies ik zelf mijn kleren uit, hij vind het alleen niet altijd even prettig en kan dit soms niet altijd even correct uiten. Voor de rest hebben we het vaak altijd leuk met elkaar. De tijd kan nu alleen maar uitwijzen wat het gaat worden. We hebben ook even afgesproken elkaar een paar dagen met rust te laten, alles even laten bezinken. En over dat vreemdgaan: Nee niet gekust, nee niet geflirt. Kort samengevat heeft hij iets te lang rond de pot gedraaid en dit voor mij verzwegen met een meisje dat verliefd op hem was die ik totaal niet kon uitstaan omdat ik het voor mijn neus zag gebeuren hoe zij hem helemaal probeerde in te palmen. (Eens afgesproken en enkele keren mee gestuurd, ook veel te veel over mij verteld en niet altijd positief...)

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 20:39

Joolien schreef:
CalipsoLover schreef:
Ja natuurlijk is er mee kappen veel makkelijker gezegd als gedaan, zeker als je hart roept "NEE"... Maar nooit heeft een van mijn vriendinnen gezegd dat ik er mee moest kappen, of mijn familie... Wel al opmerkingen gemaakt zoals "wat is hij lastig" of "hij kan echt wel een eikel zijn" maar nog nooit heeft iemand gezegd dat ik bij hem weg moest gaan. Natuurlijk mag ik nog gaan stappen met vriendinnen en kies ik zelf mijn kleren uit, hij vind het alleen niet altijd even prettig en kan dit soms niet altijd even correct uiten. Voor de rest hebben we het vaak altijd leuk met elkaar. De tijd kan nu alleen maar uitwijzen wat het gaat worden. We hebben ook even afgesproken elkaar een paar dagen met rust te laten, alles even laten bezinken. En over dat vreemdgaan: Nee niet gekust, nee niet geflirt. Kort samengevat heeft hij iets te lang rond de pot gedraaid en dit voor mij verzwegen met een meisje dat verliefd op hem was die ik totaal niet kon uitstaan omdat ik het voor mijn neus zag gebeuren hoe zij hem helemaal probeerde in te palmen. (Eens afgesproken en enkele keren mee gestuurd, ook veel te veel over mij verteld en niet altijd positief...)

Mag ik vragen hoe hij dat dan doet?

Door middel van boos worden, of vervelend doen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-16 12:04

Nee hij raakt me niet aan en hij zal ook nooit gaan slagen ofso.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, ImkeTarek, Josien_, Kaetibangsi, Karla, Karmandi, Liselot, Love_Rosie, Mrskiwi, Sababber, Westerntrail, xSannee, YvonneV en 59 bezoekers