Mijn werk op SBS6 / Het incassoburo

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Mijn werk op SBS6 / Het incassoburo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 11:12

De hele zomer is er een cameraploeg op mijn werk geweest om te filmen. Ik werk bij een Incassoburo en hier wilden ze een serie over maken, in de trant van bij de Politie enzo.

Eerst zou ik een hoofdrol krijgen, maar met een functieaanpassing had ik hier (helaas) geen tijd meer voor. Het enige moment wat ze van mij gefilmd hebben is bij de organisatie en opbouw van een groot feest op het strand en als ik op mn motor wegrace om nog een VGA kabel op kantoor te halen voor dit feest (hoop dat dit op tv komt Haha! ).

Njaa, verder is het wel geinig om te kijken, ik heb de eerste aflevering al gezien, de 2e komt deze week bij ons aan.

Echter! morgen, sbs6 om 22.00 kan 1-ieder kijken Haha!

FYI het uitzendschema:
De uitzenddata voor de serie zijn als volgt in 2002:

Woensdag 30-10 om 22.00 uur
Woensdag 13-11 om 22.00 uur
Woensdag 27-11 om 22.00 uur
Woensdag 11-12 om 22.00 uur
Woensdag 18-12 om 22.00 uur

in 2003 volgen de laatste 3 uitzendingen.
Laatst bijgewerkt door STEN op 31-10-02 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 11:21

Correct, bij Radar hebben wij een vast blokje Haha! (Intrum Justitia overigens).

Rectificatie is overigens ook gedaan bij Radar over een bepaald onderdeel van hun beweringen.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 13:08

Merilyn, eerst had ik idd weinig trek, maar het zou uiteindelijk wel leuk gaan worden dus had ik mij om laten praten Lachen mjaa, geen tijd dus werd het alsnog niets.

Jurga, in de eerste aflevering zit wel iemand van mijn afdeling constant te eten op de achtergrond, echt not done... helaas was het een stokbroodje en een Yogho... geen gebak, sowwie. Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 14:23

en hebben we allemaal gekeken? Haha!

Kijkcijfers waren iig boven verwachting (en al helemaal gezien het feit dat er tegen CL voetbal ge-compete moest worden)


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 17:42

Hehehe smoezen... toen ik hier net werkte en nog productie deed heb ik er veel gehoord. Mijn leukste is nog dat iemand 3 (!) keer 1 oma verloor binnen 2 maanden. Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 20:09

In theorie kan het *LOL*

Alleen toen ik hem confronteerde met de verhalen die hij op had gehouden bij mijn collegae EN de ontruiming die ik nu wel moest plannen...kwam hij een week later met al het geld Knipoog

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 13:12

Jajaja, voor de mensen die het leuk vonden, of het gemist hebben en toch interesse hebben:

Vanavond, SBS6, de 2e aflevering van de docusoap: Het Incassoburo!

Njoy Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 10:41

Door bezigheiden bij Feyenoord heb ik de 2e aflevering zelf nog niet kunnen zien, dus daar kan ik nog niet op terugkomen.

Verder wil ik opmerken dat Intrum de grootste RMS speler is in Europa en net zo (zo niet beter) bekend is in de wereld. Zeker in Nederland overigens. (ow en ook dat zeg ik tegen iedereen die het horen wil Haha! )

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 13:43

Yeszz, vanavond 22.00 uur is er weer een kans om de dagelijkse beslommeringen van incassomedewerkers te volgen in de docusoap: Het Incassoburo.

(owk, dit is wat reclame...mjaa, alles voor de kijkcijfers Haha! )

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 22:39

Owk....voor de mensen die net hebben gekeken....Geen motor in beeld, wel een opmerking over naakt zonnende oude mensen Haha! Kortom...Ik stond er weer leuk op Knipoog

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 23:34

Hehehehe jawel, t went allemaal hoor. Tis echt leuk werk, ligt wel een beetje aan wat je doet en of je door kan groeien enzo en wat je wilt etc etc.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 23:53

Sorry, ik heb geen tijd gehad om de preview te bekijken op kantoor, er is wel een collega die divx-en van de afleveringen maakt...dus er is nog een kans Knipoog LOL

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 16:10

Woei, er staat een grote: let op, hier is al een tijdje niet in gepost waarschuwing....

Dramatisch natuurlijk, zo'n belangrijk topic Haha!

Wou toevoegen dat als je alles wou weten over incasso ed. je nu ook de re-runs kunt zien, yeszzz, we zijn in de herhaling, wekelijks op SBS6!

Geniet ervan.

en weet dat ik ergens door het beeld schiet.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 11:10

Ik heb gevoel Knipoog

Maar het is denk ik wel zinvol om te nuanceren. Natuurlijk zijn wij er om vorderingen te incasseren, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar iets als Huurincasso, daar waar mensen ontruimd worden, zit er wel degelijk een groot sociaal karakter in. Mensen worden er keer op keer op gewezen dat er een ontruiming gaat volgen, mensen worden bezocht door de coorporatie om over hun problemen te praten en te bekijken wat er mogelijk is etc etc.
Sure, het maakt je misschien wat harder, dit vak. Er zijn namelijk ook veel BS-storys die verteld worden, maar vaak prik je hier goed doorheen en kun je kijken of je mensen de juiste richting op kunt sturen (hulpverlenende instanties), om uiteindelijk wel voor je opdrachtgever het geld binnen te halen (natuurlijk). True, we doen dingen die mensen niet leuk vinden, we moeten ervoor zorgen dat ze hun verplichting nakomen, en dat wekt vaak agressie op en daar moet je mee om kunnen gaan, dat moet je op je werk kunnen laten als je naar huis gaat. Wat niet direct betekend dat je geen gevoel hebt.
Overigens, dat zou per bedrijf kunnen verschillen, tis maar net hoe je je in de markt zet.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 10:40

Ja,
een oud topic, maar er is genoeg reden om hem weer omhoog te halen!

Sinds 2 weken is het weer zover, wekelijks op de woensdag, rond 10 uur, zijn er weer nieuwe afleveringen te zien van je favoriete serie: Het Incassoburo!

Met een kijkersaantal van dik 700.000 een beter bekeken programma dan bv Barend en van Dorp. Mijn motor zal niet in beeld komen (dies gejat en is nu alleen nog gedemonteerd te bewonderen Knipoog ).... en wees gerust, dit keer ben ik als het meezit een seconde of 2 in beeld.

(in die 2 seconden maak ik dit keer geen opmerkingen over zonnende mensen op het strand! Haha! ).

Kortom: Veel plezier!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 10:47

gijsenkim schreef:
enuh fiets gepikt......!!! das naatje
Behoorlijk!...behoorlijk!....

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 12:04

Pris, das off-topic!
[fluister off-topic mode]
Gaat niet inelkaar, gaat verkoop in, schade te groot uiteindelijk
[/fluitser blaatmode]

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 10:56

Dan waren jullie weer 2 van de vele kijkers! thx!

(ow, en je hebt mij op een moment achter in beeld zien zitten... was ff niet gepland Haha! ) mjaa, ik heb weer mn 10 seconds of easy fame gehad! )

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 15:04

LOL-die-LOL! Haha!

Klopt, zag je mij door t beeld heenschuivelen? Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 08:48

Right!

Ik bump hem weer omhoog, want het nieuwe seizoen is sinds zondag jl weer begonnen! Haha!

Voor al het lief en leed, de goede en de slechte tijden van je favoriete incassobureau kun je op onderstaande dagen, rond de klok van 22.00 kijken op SBS6.

- aflevering 1: 26 september
- aflevering 2: 3 oktober
- aflevering 3: 24 oktober
- aflevering 4: 31 oktober
- aflevering 5: 7 november
- aflevering 6: 21 november
- aflevering 7: 28 november
- aflevering 8: 5 december

Veel plezier! Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 09:45

Het is moeilijk, zo niet onmogelijk, om individueel zaken te bespreken hier.

Maar, mocht iemand vragen hebben over incasso of iets in die richting, stuur mij gerust een PB.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 10:46

Te snel geoordeeld vind ik.

Vergeet niet dat wij mensen vragen hun betalingsverplichting na te komen. Dit is nooit leuk. Er zijn weinig mensen die ons bellen voor hun plezier en dit uiten ze vaak ook aan de telefoon en onze agents zijn getraind om hier zo goed mogelijk mee om te gaan en een gesprek te krijgen naar de oplossing. Dit hoeft niet altijd betalen te zijn. Zoals hierboven aangedragen kan er ook wel eens iets mis gaan. Dit kan bv opgelost worden door op de herinnering van het desbetreffende bedrijf te reageren of in een later stadium...

Ik denk dat juist mensen die dagelijks in de incasso werken geen vooroordelen hebben tov mensen die hun rekening (al dan niet een keer) niet betalen. Wij zien en weten dat ze niet de enige zijn (zonder het nu de normaalste zaak van de wereld te noemen overigens).

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:52

daffodil schreef:
Zeg Sten, betaal je je eigen rekeningen wel keurig op tijd of krijg je zo nu en dan ook wel eens een beruchte brief op de mat????
Mijn betalingsverkeer is soms idd vanuit beroepsmatige interesse wat aan vertraging onderhevig Haha!. Maar verder betaal ik idd op tijd, dat klopt.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:56

Lovely schreef:
Dat zou kunnen. Ik moet afgaan op verhalen van anderen omdat ik zelf persoonlijk geen ervaring heb met incassobureau's. Klachten over IJ komen makkelijk bovendrijven met dat programma op televisie, het zorgt dat mensen makkelijker praten en klagen.

Klopt en dat is ook goed hoor, alleen is het zo snel een discussie over dat het incassoburo maar dit en dat slecht doet, zonder dat mensen eerst bij zichzelf te raden gaan.

Maar all is fair, het hoort een beetje bij het vooroordeel wat heerst.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:22

Absoluut. Ook wij maken wel eens foutjes, net als iedereen.