Rapper Run DMC doodgeschoten!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 12:44

Hmm heb Run-DMC altijd wel redelijk verteerbare rap gevonden.. Ik zou ze niet direkt het kaf onder het koren willen noemen. Het verlies voor de mensheid? Geen idee. Ik denk dat dit erger genoemd kan worden dan de moord op Marvin Gaye, maar toch.. Run-DMC had hun hitjes al gemaakt. Toch maar blij dat we niet in Queens wonen..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary



joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 12:55

Desiree: over smaak valt niet te twisten.. Muziek heeft wel degelijk iets met smaak te maken.

Verder kan je een redelijk interessante Darwinistische theorie rondom het Marvin Gaye verhaal bouwen.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 13:07

Hmm.. tja.. kwaliteit. Ik denk dat ze dan misschien geen van beiden best scoren, als je het aan iemand met een klassieke opleiding vraagt.

Darwinistisch: als we naar survival of the fittest kijken, dan wil leven zich vooral doorzetten. Vandaar geslachtsdrift: we moeten onzen genen voortplanten. (Natuurlijke) selektie haalt dan de mindere genen eruit. het leven is daar op de lange duur mee gebaat, omdat de sterkere genen moeilijke omstandigheden kunnen overleven.

Schijnbaar was Dhr Gaye senior er niet van overtuigd dan zijn genen op de best mogelijke manier door Dhr. Gaye junior vertegenwoordigd werden..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 13:18

Zo, mijn laatste off-topic.. Meneer Gay senior had 4 andere kinderen.. Gaye junior had er geloof ik geen.. De ruzie ging over verzekering of zo.

In ieder geval, de boodschap is: wat een zielige maatschappij, waar mensen naar geweld grijpen om problemen op te lossen. Geweld doet altijd maar één ding: het lokt meer geweld uit.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Besje, BETUWE, Corelli, Dancyy, Danielleeee_, Dayanara, Esbjerg, GoogleAdsense, GrapeshotBot, love_mandy, Michelle_96, Mo_86, MyrtheJ, Nanne, Niki_, Nustice, Paardje02, Renss, Roulette_, thirteenn, Touchem, Zebrastreep en 141 bezoekers