Paard en kinderen onderscheid maken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:14

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft (om even het onderscheid te maken tussen een cavia en goudvis of een paard) dat je met paarden, honden en katten een band opbouwt. Ik weet niet hoor, maar mijn goudvis is nog nooit enthousiast naar het raampje gezwommen om mij te begroeten als ik thuis kom Haha!

Daarbij zit er een groot struikelblok dat er idd wat betreft het krijgen van kinderen wettelijk veel dingen zijn geregeld. Als jouw paard moet veulenen, krijg jij dan 2 dagen vrij om dingen te regelen? Kan jij ouderschapsverlof opnemen voor je paard?
Het is en blijft een hobbie en daar kiezen we zelf voor.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat ik meer rechten heb dan dat ik nu heb omdat ik een paard heb, maar zo kan je idd voor elke hobbie wel wat anders verzinnen.

Over het laten verzorgen van je paard door een ander bij ziekte omdat dat makkelijker gaat dan het verzorgen van je kind door anderen vind ik een beetje onzin. Er zijn genoeg paarden die alleen hun eigen baasje vertrouwen omdat die nu eenmaal wantrouwend zijn of vroeger zijn geslagen of zo. Er zijn daarentegen zat kinderen die je nog met Eucalypta van de overkant kan meegeven omdat die gewoon zo makkelijk zijn.

Ik doe mijn best om dingen na het werk te regelen en voor de rest vrije daqgen op te nemen als de nood aan de man is. Maar het begrip wat ik graag zou hebben voor mijn hobbie zal ik wel nooit krijgen. Daarvoor zijn er nog steeds te weinig paardenmensen, of mensen die rekening (willen) houden met paarden op deze aardkloot.

Maar......... als er paniek is en ik als een speer naar Nic moet dan laat ik mijn werk uit mijn handen vallen en ben ik weg. Begrip of niet!!

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, YandexBot en 138 bezoekers