Paard en kinderen onderscheid maken

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fabienne

Re: Paard en kinderen onderscheid maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 18:32

germie schreef:
WAt mij elke keer opvalt:
Je hebt kinderen, dus is er begrip als je niet een baan wilt waarbij hotelovernachtingen geregeld noodzakelijk zijn. Want tijdens die hotelovernachtingen kun je je kinderne niet zien.

Maar als je een paard hebt, dan is dat begrip er totaal niet. Dan krijg je doodleuk de vraag: kun je dat paard niet verkopen? Of er is daar ook wel een manege hoor, dan ga je daar toch een uurtje rijden?
Belachelijk toch? Een paard ben je ook aan gehecht, en rijden op een manegepaard is toch iets heel anders dan rijden op je paard dat thuis staat en die je kent en herkent.

Herkenbaar?

Nee niet echt, je kiest zelf voor die baan.......dus ook voor dit soort mensen, terwijl je eigenlijk met deze mensen niet wilt omgaan.
Als je niet van baan wilt veranderen zal je moeten accepteren dat niet iedereen zo over paarden denkt als jij!
Trouwens sommige mensen gaan zo ver dat ze dat ook van kinderen vinden hoor Haha! kids?????? die stop je toch in een dagverblijf?????? heb je er geen omkijken naar!

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 20:46

Kawa het gaat om het principe, niet om hoe sommige mensen ermee omgaan, maar het maakt wel degelijk verschil of het om je kind of om een van je dieren gaat. Wij hebben ook kids en paarden en honden en die leveren voor ons als ouders, verzorgers, houders een hoop werk en soms problemen op. Ook wij gaan nooit op vakantie........
En ik vind wel een verschil of je vrij nodig hebt bij ziekte van de kids, of van een van de dieren, of dat iemand een middagje vrij wil om een andere hobby uit te oefenen.......Dieren zijn nou eenmaal ook afhankelijk van ons wat dat betreft, dat ijs smelt vanzelf wel weer......

En die opa's en oma's zijn niet altijd dik gezaaid hoor..........

Maar goed, ik heb er zelf voor gekozen toendertijd om te stoppen met werken. Ik heb mijn eigen 'baan' gecreerd met een klein pensionstalletje en af en toe een opdracht voor een werkstuk.

Mensen die er niets van snappen waarom je altijd in die paardenshit zit te wroeten hou je altijd........maar in mijn leven komen die niet zo heel veel voor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie