even over migraine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 15:07

ben via een website bij de Gemert therapie terecht gekomen.
Ik heb gebeld voor wat informatie, en deze man vertelde mij dus dat migraine o.a. veroorzaakt kan worden door een slechte samenwerking tussen ogen en hersenen.
Als je je dan bedenkt dat een mens ongeveer 25% van zijn energie besteed aan kijken, kan je na gaan dat dit zeer vermoeiend is als het niet goed functioneerd.

Nu heb ik van mijn 4e tot mijn 12e bij de oogarts gelopen vanwege een lui oog.
Helemaal beter wordt het nooit, ik zie met rechts zo'n 98% en met links iets van 88% ofzo.
Mogelijk is dit bij mij dus een oorzaak van de migraine. Wel vreemd hoor
Ik heb vanaf mijn 13e diverse onderzoeken gehad, allergie tests, neuroloog, etc etc.
Maar nooit iets met mijn ogen gecontroleerd.

Ik krijg nu een info pakket thuis, en dan kan ik vrijblijvend op gesprek komen om te kijken of deze therapie (werkt door middel van een speciale bril) voor mij van toepassing is.
Ik krijg dan een 2 uur durend onderzoek.
Zou ik dan misschien eindelijk migraine vrij door het leven kunnen?
ZOu ik dan gewoon eens bij iemand kunnen gaan logeren zonder dat ik bang ben voor een aanval?
Zomaar een wedstrijd rijden, of iets anders met stress zonder dat ik bang hoef te zijn voor een aanval??
Als dat toch zou kunnen!!!!!

Het is trouwens geen speciale bril, maar speciale bril glazen. Kan dus zelf een montuur uitzoeken.
Ok, ik moet dan voor goed een bril op, maar als dat de oplossing is, dan doe ik dat zeker!!!!
Ik vind het heel spannend en ik ga zeker dat gesprek/onderzoek doen.

Een minpuntje is dat het (nog) niet vergoed wordt door het ziekenfonds, maar we zien wel

Ik hou jullie op de hoogte


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 23:26

tja,. ik had ook nooit aan mijn ogen gedacht, maar toen die man hierover begon, had ik gelijk zoiets van Hey, maar ik heb een lui oog gehad!!!!
Misschien l*llig, maar ik hoop zo dat de oorzaak bij mijn ogen ligt, dan weet ik tenminste iets, en weet ik ook wat ik er eventueel misschien aan kan doen.
Misschien hoef ik dus niet te wachten op de overgang (ik zou er in de overgang wel vanaf komen is me verteld)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bo_Y, Just_Natural, MariskaFally, Nathalie18x, nowylover, ogidni, Paloma_Janet en 166 bezoekers